Advertentie | |
|
![]() |
|
leeftijd: 16
Alle plaatsen waar teveel modepoten en gigantische sletten zich bij elkaar verzamelen om de hele vakantie alleen maar breezer te drinken en een beetje half naakt over het strand paraderen en diedereen versieren die geen vriend of vriendin heeft zodat de hele badplaats ongeveer bij elkaar in bed heeft gelegen ![]() ![]() Tijd van je leven heb je nog steeds in Friesland op je eigen zeilbootje met vrienden (lucky me) ![]() |
![]() |
|
Leeftijd: 17
Rusland en 't rijtje Estland, Letland en Litouwen lijken me nou helemaal niks. Hoewel ik er niet eens superveel van af weet ![]() Gewoon de landen zelf klinken bij mij al grauw en armoedig.. (al dan niet terecht)
|
Verwijderd
|
leeftijd:14
Niet naar salou achtige plaatsen omdat ik me dooderger naar al die domme mensen die daar rondlopen.. k heb ook geen zin in schotland, letland, rusland, ijsland en al die heel koude plaatsen omdat ik in de zomer gewoon weg wil van het koude nederland en bruin wil worden, niet nat van de regen.. |
![]() |
|
Leeftijd: 16
Niet naar: Al die oostbloklanden enz. scandinanvië trekt me ook niet zo. Tering wat heeft iedereen tegen de spaanse costa's das toch vet relaxed, een paar weken gek doen, zonder dat iemand in Nederland er iets van weet (das toch helemaal top). K ga van de zomer lekker naar Calella en Argeles-Sur-Mer, nog mensen hiero die wel smaak hebben voor n goede vakantie en daar ook heen gaan? ![]() |
![]() |
|
![]() |
Hmm wat heeft iedereen hier tegen Polen? Mooi land, niet al te ver weg, lekker weer in de zomer (landklimaat), vriendelijke mensen..
Eigenlijk wil ik heel de wereld zien, maar een land dat mij minder trekt, waar ik dus niet zo snel heen zou gaan, is (hier moest ik nog erg lang over nadenken) Roemenië. Puur omdat ik niet zou weten wat ik dáár zou moeten doen. Ja naar Boekarest, is vast wel een mooie stad. Hmm.. Bij nader inzien.. Mongolië trekt me niet zo. Maar als je het niet gezien hebt, kun je er geen oordeel over geven.. [edit]Ow ik lees nu dat het om een Europees land moet gaan? Dan maar Roemenië. Al sta ik er nog niet helemaal achter.. [/edit]
|
![]() |
18 jaar
ehm, IJsland ofzo, zo ver weg van de 'normale' wereld en Israël ligt gewoon in Azië hoor moet je ff zoeken in t Algemene Vakken forum, ergens staat daar n uitleg over die vage landjes, dat ze geografisch gezien in Azie liggen maar politiek gezien ofzo in Europa.. ![]() ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
wat heeft iedereen eigenlijk tegen eens een weekje uit de bol gaan met vrienden, zonder ouders??Salou vind ik ook wel TE,maar mallorca of tenerife ofzo, niks mis mee, het hoeft niet altijd cultuur te zijn !
En nee, ik ben helemaal niet dom en kdrink al helemaal geen breezers!Ik hou wel van cultuur enzo,mr kheb al redelijk veel van Frankrijk & Italie gezien que steden, cultuur,...met me ouders en zo'n weekje gewoon relaxen id zon met vrienden is best leuk!
||
Citaat:
![]() NIET: ehehehm... doe maar IJsland, lijkt me te koud ![]()
|
![]() |
Leeftijd: 22
Land: Nou, ik wil alles eigenlijk wel een keer gezien hebben...en voor Europa ben ik ook al een aardig eindje opweg daarmee. Dus niet echt een land waar ik niet naartoe zou willen. Meer van die plaatsen waar alleen maar Nederlanders komen voor sex en drank en sex en drank en sex.... Daar kom ik dus niet graag! |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
Onderzoek (biologie) Remco.Groningen | 15 | 09-01-2008 20:08 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
HELP Mij!Onderzoek taalreizen velisa | 3 | 04-06-2007 22:31 | |
Algemene schoolzaken |
Dyslexie onderzoek/verklaring Verwijderd | 30 | 29-05-2006 14:30 | |