Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-01-2008, 16:18
Remco.Groningen
Remco.Groningen is offline
Allereerst hallo,

Ik ben student aan de universiteit in Groningen. Ik zit in het tweede leerjaar en moet (in de vakantie) een onderzoek doen voor biologie. Dit onderzoek is speciaal gericht op het mannelijk geslacht. Het betreft de lengte van de penis. Omdat de meeste bronnen oude informatie geven en dus onbetrouwbaar zijn, is dit project opgesteld. Ik doe dit samen met nog 3 andere studenten. Twee daarvan staan in de stad en vragen jongens/mannen een lijstje in te vullen (uiteraard niet vandaag, maar gister). Ik en een andere student zoeken informatie op het internet. Als je de lengte in zijn erectie en je leeftijd zou willen vertellen zijn we je zeer dankbaar (doe wel normaal en geef betrouwbare informatie). Plaats niet berichten in dit topic, maar stuur een privé bericht.
Ik hoop op veel reactie's die eerlijke informatie geven, je kan er op vertrouwen dat je geheel anoniem bent. We gaan niet je naam of enigszins andere informatie opslaan of gebruiken.

Met vriendelijke groet,

Remco (en ook namen de resterende drie studenten).

Laatst gewijzigd op 06-01-2008 om 16:26.
Oud 06-01-2008, 16:38
deoxyribose
deoxyribose is offline
Je snapt het probleem met dit onderzoek hopelijk wel he? Dat het 'self-reported' is? M.a.w. trek maar 1,5 cm van je resultaten af(no pun intended).
Oud 06-01-2008, 18:32
Remco.Groningen
Remco.Groningen is offline
Citaat:
Je snapt het probleem met dit onderzoek hopelijk wel he? Dat het 'self-reported' is? M.a.w. trek maar 1,5 cm van je resultaten af(no pun intended).
Bedankt voor de tip.
Ofzo...
Oud 06-01-2008, 18:46
Mara
Mara is offline
Citaat:
Als jij echt een universitaire studie doet weet hij hoe hij wel/niet onderzoek moet doen.. lijkt me dus sterk dat dit waar is!
Oud 06-01-2008, 23:34
Verwijderd
Citaat:
Als jij echt een universitaire studie doet weet hij hoe hij wel/niet onderzoek moet doen.. lijkt me dus sterk dat dit waar is!
Als hij weet hoe hij onderzoek moest doen, zou hij beseffen dat dit nooit een betrouwbaar resultaat kan opleveren. Voor betrouwbaar resultaat zal hij toch echt zélf met een meetlatje erecties moeten gaan opmeten.

Edit: Of misschien vrouwen gaan vragen, die hoeven er sowieso niet over te liegen
Oud 06-01-2008, 23:49
DDM
DDM is offline
Hoezo bias!
Oud 07-01-2008, 14:11
Mara
Mara is offline
Citaat:
Als hij weet hoe hij onderzoek moest doen, zou hij beseffen dat dit nooit een betrouwbaar resultaat kan opleveren. Voor betrouwbaar resultaat zal hij toch echt zélf met een meetlatje erecties moeten gaan opmeten.

Edit: Of misschien vrouwen gaan vragen, die hoeven er sowieso niet over te liegen
Dat bedoelde ik inderdaad alleen anders (minder duidelijk) verwoord
Oud 07-01-2008, 15:02
mepsteen
mepsteen is offline
niet posten? ah jammer ik wou nog zo gaan opscheppen
Oud 07-01-2008, 18:32
Pluis
Pluis is offline
Ik weet niet of de mannen met een "afwijkend" formaat, die zich hiervoor schamen wel reageren op zo'n oproep, zelfs al worden de gegevens anoniem verwerkt. Ik denk niet dat dit forum een goede onderzoeksplaats is voor dat soort dingen.
Oud 07-01-2008, 18:38
Verwijderd
Citaat:
Omdat de meeste bronnen oude informatie geven en dus onbetrouwbaar zijn, is dit project opgesteld.
Er zijn zat betrouwbare bronnen die dit onderzocht hebben. En wat een bull zeg. Je doet een onderzoek voor biologie en je kan niet iets boeienders bedenken? Moet de school, laat staan een universiteit nog mee maken die zegt: Goh, wat een goed en verfrissend idee, doe maar!

Ik geloof er geen lul van.
Oud 07-01-2008, 19:59
Sherco
Sherco is offline
Goh, ik ben ook student biologie in Groningen, maar dit onderzoek heb ik nog nooit van gehoord. En met vragenlijsten de stad in gestuurd worden is mij m'n hele studietijd nog niet overkomen. Het klinkt als een behoorlijke lading onzin...
Oud 08-01-2008, 19:26
duivelaartje
duivelaartje is offline
Haha, vast weer zo'n wanhopig jongetje die onzeker is over het formaat van z'n pieletje.
Oud 08-01-2008, 22:41
Mara
Mara is offline
Slotje?
Oud 09-01-2008, 08:11
deoxyribose
deoxyribose is offline
Citaat:
Goh, ik ben ook student biologie in Groningen, maar dit onderzoek heb ik nog nooit van gehoord. En met vragenlijsten de stad in gestuurd worden is mij m'n hele studietijd nog niet overkomen. Het klinkt als een behoorlijke lading onzin...
Ik dacht, blijkbaar pakken ze die zaken heel anders aan in Groningen...maar gelukkig niet dus
Oud 09-01-2008, 19:29
Evil-milkshake
Evil-milkshake is offline
Citaat:
Haha, vast weer zo'n wanhopig jongetje die onzeker is over het formaat van z'n pieletje.
Oud 09-01-2008, 20:08
Bloem
Bloem is offline
Citaat:
Ik geloof er geen lul van.
Topic gesloten

Regels voor berichten