Advertentie | |
|
![]() |
|
woensdag want:
- eerste uur beginnen - tot het zevende uur les - geen tussenuren - alleen maar saaie vakken - 2 uur engels achter elkaar van iemand die ik echt niet kan uitstaan - en daarvoor net een uur duits van een *hallo ik ben kim en zeik altijd leraar* duzz, wens me sterkte voor morgen ![]()
|
Verwijderd
|
Euhm, de woensdag...Dan moet ik pas om 11:15 beginnen op school, maar wel met de trein van 10:10..
![]() ![]() En dan eten maken, mn ouders moeten werken tot half 6, en ik moet om 6 uur werken...En vandaag is mn vriend eindelijk eens een keertje vrij, moet ik werken...Is nog heel je avond weg! Dus deze week is het absoluut woensdag...Sowieso meestal wel hoor... |
![]() |
|
vandaag was neit echt top...op mijn kop gekregen van mijn baas en heel veel dingen verkeerd gegaan...
maar ik denk dat dinsdag mijn minst leuke dag was...lange werkdag met iemand die ik niet aardig vind...
|
Hmm, heb nu niet echt meer 'rot' dagen. Elke dag heeft voordelen en nadelen.
Maandag: eerste uur naar school, langste dag van de week, maar wel makkelijke (domme) vakken. Dinsdag: 3e uur pas naar school, tussenuurtje en pas om 4 uur vrij Woensdag: is relaxte dag, 2e uur beginnen, om 2 uur al vrij en ook nog een tussenuur Donderdag: 2e uur beginnen tot 2 uur, maar wel stomme vakken en geen tussenuur (ik denk dat dit de stomte dag is, alhoewel ik ook wel volleybal training heb) Vrijdag: 1e t/m 5 uur les, daarna weekend, om één uur. Wel lastige vakken. Zaterdag en zondag zijn bijna altijd wel leuk.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Christiansaaihug nummer 762 TopDrop | 500 | 08-12-2009 12:35 | |
De Kantine |
doorstuurmail... maar ik zet hem ff op het forum Fantôme | 11 | 21-06-2003 17:31 | |
De Kantine |
Leukste dag van je leven.. Thomas | 37 | 23-04-2003 10:25 | |
De Kantine |
Het minst leuke moment van de dag? Frida | 51 | 07-09-2002 14:39 |