Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 30-03-2003, 18:55
Miss. Tandenborstel
Miss. Tandenborstel is offline
wat zijn jullie gedachtes als jullie jezelf bevredigen? Denken jullie dat als je fantaseert over iemand met hetzelfde geslacht, je BI bent?
Met citaat reageren
Oud 30-03-2003, 19:07
Verwijderd
Eh - ook voor de jongens, even, dan
Met citaat reageren
Oud 30-03-2003, 19:22
Laïs
Laïs is offline
Ik denk aan sommige jongetjes,aan gesprekken van ons,meestal zo iets.
Oud 30-03-2003, 20:12
framboosje
framboosje is offline
het is niet omdat je aan mensen van hetzelfde geslacht denkt dat dat meteen zou betekenen dat je bi of homoseksueel bent...

ik denk gewoon aan mijn vriendje, of een ingebeeld meisje (niet iemand die ik ken of zo)... ik wordt er gewoon opgewonden van
Met citaat reageren
Oud 30-03-2003, 20:25
Bendzj
Bendzj is offline
Ik denk alleen aan meisjes. Ook alleen maar aan meisjes die ik ken eigenlijk . Lijkt me best moeilijk om zelf iemand te gaan 'verzinnen' zoals Framboosje. Als ik aan jongens denk, voel ik het bloed echt terug stromen
Oud 30-03-2003, 20:56
Mark
Mark is offline
Citaat:
Hypochondriac schreef op 30-03-2003 @ 21:25:
Als ik aan jongens denk, voel ik het bloed echt terug stromen
Vooral als je dan ook nog een beeld van die persoon naakt probeert te creeeren, gatver! Persoonlijk denk ik altijd aan een aantal leuke meiden die ik ken, ligt er een beetje aan.
Oud 30-03-2003, 23:35
skatefamke
skatefamke is offline
ik denk juist vaker aan meisjes dan aan jongens.. ik denk niet DAARDOOR dat ik bi ben, maar door andere dingen weet ik dat dat gewoon een feit is.
Oud 31-03-2003, 06:43
Zezette
Zezette is offline
k'denk dan aan een heleboel mensen zowel vrouwelijk als mannelijk...
denk nie dat het iets speciaals bedoelt
Oud 31-03-2003, 10:51
'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Ik ben bi.
Ik fantaseer over beide geslachten.

Maar er is geen verband denk ik.
Oud 31-03-2003, 12:08
~blue christal~
~blue christal~ is offline
Ik denk niet specifiek aan iets, ben me er in ieder geval niet van bewust. Ik kan bijvoorbeeld best aan vrouwen denken, maar dan vrouwen in het algemeen, niet 1 bepaalde vrouw ofzo. Maar daarbij denk ik ook vaak aan mijn vriend, en dat kan dan gewoon een simpel gesprek zijn waar ik aan denk.
Oud 31-03-2003, 12:35
Verwijderd
Ik denk dan bijna altijd aan meisjes. Tenzij ik zwaar verliefd ben, op een jongen dus, dan kan ik m'n gedachten echt niet bij een meisje houden ofzo..

Maargoed, ik ben nog nooit verliefd op een meisje geweest, dus vind ik mezelf niet bi.
Met citaat reageren
Oud 31-03-2003, 12:36
SounD
SounD is offline
Als je wel eens fantaseerd over sex met iemand van je eigen geslacht dan ben j eniet gelijk bi of homosexueel. Er zijn heel veel fantasiën die mensen hebben maar nooit echt tot uitvoer willen brengen.

Als je alleen maar over sex met iemand van je eigen geslacht fantaseerd, dan verwacht ik eigenlijk wel dat je dan toch minstens bi hebt eigenlijk.

Zelf denk ik heel gevarieerd.. is gevarieerder geworden nadat ik erachter kwam dat ik bi was.

Ik heb fantasiën over andere die bezig zijn waar ik dan iets later aan mee ga doen soms. Sex met alleen meisje, met alleen jongen, met beide, met twee meisjes etc..

Ik denk eigenlijk heel weinig aan met 2 jongens sex hebben..
vrijwel altijd zijn het mensen die ik niet ken en vaak kan ik ook hoe ze er helemaal precies uitzien niet beschrijven.. alsof je niet goed oplet met wie je sex aan het hebben bent.
Oud 31-03-2003, 14:20
Verwijderd
Ik heb niet echt fantasieën tijdens het masturberen zelf... Maar in het algemeen - ik fantaseer meestal over jongens waar ik over gedroomd heb (redenen leggen we ff niet uit ). Over meisjes fantaseer ik niet echt, ik bedenk hoogstens wat er zou kunnen gebeuren - niet op een manier van 'oh ik wou dat dit nou gebeurde'.
Met citaat reageren
Oud 31-03-2003, 19:52
Verwijderd
Over m'n vriend nu vooral, of als ik geen vriend heb (of even niet zo erg into-vriend ben) dan fantaseer ik over willekeurige leuke jongens of over mensen die ik verzin. Zelden over meisjes, mijn fantasiën moeten wel realistisch zijn. En nee, sex-met-een-meisje vind ik niet realistisch, want ik zou niet weten met wie en verliefd worden op meisjes doe ik ook niet.
En ook nee: over sex fantaseren heeft niets te maken met je geaardheid. Je geaardheid bepaalt doorgaans (vooral bij vrouwen) niet waar je over fantaseert als het om sex gaat, maar op welk geslacht je verliefd wordt, en dat is wat anders.
Met citaat reageren
Oud 31-03-2003, 19:55
Verwijderd
Meestal denk ik aan mijn vriend, eigenlijk nooit aan iemand anders tenzij mijn fantasie net is geprikkeld door een foto, iets of tv oid... dat kan dan ook een meisje zijn... *herinnert zich de laatste keer dat The X-Files op tv waren *
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten