![]() |
|
Ik denk niet specifiek aan iets, ben me er in ieder geval niet van bewust. Ik kan bijvoorbeeld best aan vrouwen denken, maar dan vrouwen in het algemeen, niet 1 bepaalde vrouw ofzo. Maar daarbij denk ik ook vaak aan mijn vriend, en dat kan dan gewoon een simpel gesprek zijn waar ik aan denk.
|
Als je wel eens fantaseerd over sex met iemand van je eigen geslacht dan ben j eniet gelijk bi of homosexueel. Er zijn heel veel fantasiën die mensen hebben maar nooit echt tot uitvoer willen brengen.
Als je alleen maar over sex met iemand van je eigen geslacht fantaseerd, dan verwacht ik eigenlijk wel dat je dan toch minstens bi hebt eigenlijk. Zelf denk ik heel gevarieerd.. is gevarieerder geworden nadat ik erachter kwam dat ik bi was. Ik heb fantasiën over andere die bezig zijn waar ik dan iets later aan mee ga doen soms. Sex met alleen meisje, met alleen jongen, met beide, met twee meisjes etc.. Ik denk eigenlijk heel weinig aan met 2 jongens sex hebben.. vrijwel altijd zijn het mensen die ik niet ken en vaak kan ik ook hoe ze er helemaal precies uitzien niet beschrijven.. alsof je niet goed oplet met wie je sex aan het hebben bent.
|
Verwijderd
|
Ik heb niet echt fantasieën tijdens het masturberen zelf... Maar in het algemeen - ik fantaseer meestal over jongens waar ik over gedroomd heb (redenen leggen we ff niet uit
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Over m'n vriend nu vooral, of als ik geen vriend heb (of even niet zo erg into-vriend ben) dan fantaseer ik over willekeurige leuke jongens of over mensen die ik verzin. Zelden over meisjes, mijn fantasiën moeten wel realistisch zijn. En nee, sex-met-een-meisje vind ik niet realistisch, want ik zou niet weten met wie en verliefd worden op meisjes doe ik ook niet.
En ook nee: over sex fantaseren heeft niets te maken met je geaardheid. Je geaardheid bepaalt doorgaans (vooral bij vrouwen) niet waar je over fantaseert als het om sex gaat, maar op welk geslacht je verliefd wordt, en dat is wat anders. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Meisjes Thew | 5 | 09-01-2012 18:20 | |
Verhalen & Gedichten |
Het meisje dat mij haat. Fayelinde. | 4 | 31-07-2006 15:07 | |
Verhalen & Gedichten |
Het Kleine Meisje I C U | 5 | 20-11-2004 13:31 | |