Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 03-04-2002, 18:14
Wit Pareltje
Wit Pareltje is offline
Ja...kan je sex met een jongen hebben als je ongesteld bent? Ik bedoel....doet dat verder geen pijn of zo en is het ook niet erg voor hem?
xxx
Wit Pareltje
Met citaat reageren
Oud 03-04-2002, 18:47
my baby
my baby is offline
heej meisje!

ligt eraan wat je zelf fijn vind! ook of je heel veel bloed of nie zo,
qua pijn maakt het nie uit !

kus my baby
Met citaat reageren
Oud 03-04-2002, 18:47
christina14
christina14 is offline
hoi

tuurlijk kan je sex hebben als je ongesteld bent al1 is het niet zo super fris met vingeren en beffen maar je hebt geen xtra pijn ofzo tenzij je altijd last heb van je maag

xxxjes christina

p.s HAVE FUN
Met citaat reageren
Oud 03-04-2002, 18:53
^~NastyBabe~^
^~NastyBabe~^ is offline
Tuurlijk kun je dan nog sex hebben.....het is alleen minder fris, maar als jou vriend het wil en jij ook moet je het doen.
Maar je kunt de beslissing het beste aan je vriend over laten... en als het niet zou kunnen zou je de uitpraak: "een echte schipper, vaart ook de rode zee" niet hebben
Met citaat reageren
Oud 03-04-2002, 22:16
)Vampje(
)Vampje( is offline
Tsja,het KAN zeker... Als je vriend niet vies is van een beetje bloed, dan moet het lukken. Trouwens; de meeste vrouwen zijn extra opgewonden als ze ongesteld zijn dusss.....Ikzelf vind het altijd lekker om sex te hebben als ik ongesteld ben, het doet geen pijn ofzo. Handdoekje eronder en er is niks aan de hand.
Met citaat reageren
Oud 03-04-2002, 22:53
DeuS
DeuS is offline
Ja, je kan absoluut seks hebben wanneer ze ongesteld is.
Ik voel zeker geen pijn wanneer mijn vriendin ongesteld is.
Oud 03-04-2002, 23:18
cha0s
cha0s is offline
Citaat:
DeuS schreef:
Ja, je kan absoluut seks hebben wanneer ze ongesteld is.
Ik voel zeker geen pijn wanneer mijn vriendin ongesteld is.
droogkloot

het kan wel, en je kan naderhand als naspel je vinger dr een beetje in roeren en dan met het ongesteldheidsbloed gaan vingerverven over elkaars lichaam (mischien is dit een beetje ziek hehe, maar 1x gedaan in een melige bui... ze begon dr zelluf mee... hehe)
Oud 04-04-2002, 02:56
WelcomeHome
WelcomeHome is offline
Citaat:
cHa0s schreef:

droogkloot

het kan wel, en je kan naderhand als naspel je vinger dr een beetje in roeren en dan met het ongesteldheidsbloed gaan vingerverven over elkaars lichaam (mischien is dit een beetje ziek hehe, maar 1x gedaan in een melige bui... ze begon dr zelluf mee... hehe)
Oud 04-04-2002, 07:55
~ Iris ~
~ Iris ~ is offline
Citaat:
cHa0s schreef:

droogkloot

Oud 04-04-2002, 11:19
Starrie
Starrie is offline
jazeker kun je dan seks hebben
Ik zou het alleen niet willen. ik voel me niet bepaald fijn als ik ongesteld ben. Maar ja dat moet ieder voor zichzelf bepalen
Oud 04-04-2002, 13:22
prikkeldraad19
prikkeldraad19 is offline
Het kan een beetje smerig zijn omdat het kan zijn dat alles onder het bloed komt te zitten, maar het doet geen pijn.
Het glijdt juist makkelijker.
Oud 04-04-2002, 14:58
Wit Pareltje
Wit Pareltje is offline
Bedankt voor de reply's!!! Ik denk dat het wel zal lukken.... Ik voel me namelijk gewoon normaal als ik ongesteld ben...heb er verder geen moeite mee Hoop alleen dat niet alles eronder komt te zitten

xxx
Wit Pareltje
Met citaat reageren
Oud 04-04-2002, 15:05
~Sjeherazade~
~Sjeherazade~ is offline
Ik heb er geen probleem mee & wat ik raar vin: mijn vriend al evenmin; die wil me zelfs extra veel beffen als ik ongesteld ben. Welja dan moet hij dat vooral doen,geen probleem mee,gewoon handdoek ofzo onder leggen
Met citaat reageren
Oud 05-04-2002, 00:10
DeuS
DeuS is offline
Citaat:
cHa0s schreef:

droogkloot

Was in een flauwe bui, maar dat vingerverf-verhaal is wel een beetje schunnig... Wel humor opzich...
Oud 06-04-2002, 17:45
Verwijderd
Citaat:
cHa0s schreef:

droogkloot

hahahahaha hoezo maf...
Met citaat reageren
Oud 06-04-2002, 20:21
Verwijderd
Tja... nu 2x geprobeerd... 2x Condoom gescheurd.. kweenie of dat te maken heeft met de tampon ofzo? Verder is het lastig om dan te vingeren... maar verder geen last ofzo...
Met citaat reageren
Oud 07-04-2002, 18:46
-Enid-
-Enid- is offline
Citaat:
sexweetje
hoofdpijn, misselijkheid, diarree, pijnlijke borsten, opgeblazen gevoel, moeheid, irritatie, pijn in de onderrug, emotioneel instabiel... en zo kunnen we nog wel even doorgaan. dit zijn niet de symptomen van een terminale ziekte, maar de klachten waar menstruerende vrouwen vaak onder te lijden hebben. kunnen we die maandelijkse kwelling dan op geen enkele manier verlichten? jawel hoor, en wel door sex. tijdens een orgasme ontspant de baarmoeder zich en daardoor vermindert de pijn. dus stort je op je vriend of sla de hand aan jezelf. en geniet!
-> starstyle*
Oud 07-04-2002, 19:50
'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Chaos, jij hebt een cool wijf als vriendin .
Oud 07-04-2002, 19:54
Verwijderd
Citaat:
'I'he Prophet schreef:
Met citaat reageren
Oud 07-04-2002, 20:27
Gwen.
Gwen. is offline
Citaat:
Bazz schreef:
Tja... nu 2x geprobeerd... 2x Condoom gescheurd.. kweenie of dat te maken heeft met de tampon ofzo? Verder is het lastig om dan te vingeren... maar verder geen last ofzo...
IK zou die tampon eruit halen. Hoe kan je ding er nou in als er al iets inzit?

Verder heb ik er geen problemen mee, alleen vind ik het vervelend om te lekken zeg maar en vind ik het een genant moment om de tampon eruit te halen, al zonder ik me dan ff af. Hij doet het op zo'n moment liever met condoom, omdat hij dan niet onder ut bloed zit zeg maar, en dat vind ik logisch. Ik zie ons nog niet vingerverven
Oud 08-04-2002, 13:21
Verwijderd
Citaat:
Miss Quasy schreef:

IK zou die tampon eruit halen. Hoe kan je ding er nou in als er al iets inzit?

Verder heb ik er geen problemen mee, alleen vind ik het vervelend om te lekken zeg maar en vind ik het een genant moment om de tampon eruit te halen, al zonder ik me dan ff af. Hij doet het op zo'n moment liever met condoom, omdat hij dan niet onder ut bloed zit zeg maar, en dat vind ik logisch. Ik zie ons nog niet vingerverven
Zei ik ook tegen d'r... "Gaat toch veel makkelijker? "
Maar we lagen wel allebei de keren buiten... misschien dat het daar mee te maken heeft ??
Want dan lekt ze de hele weg naar huis (geen reserve mee nl)
Met citaat reageren
Oud 08-04-2002, 15:57
Gwen.
Gwen. is offline
Citaat:
Bazz schreef:

Zei ik ook tegen d'r... "Gaat toch veel makkelijker? "
Maar we lagen wel allebei de keren buiten... misschien dat het daar mee te maken heeft ??
Want dan lekt ze de hele weg naar huis (geen reserve mee nl)
Buiten? In de buitenlucht? Dat heeft d'r echt niks mee te maken. En laat d'r dan gewoon een reserve meenemen en een zakdoekje om het af te vegen als je het buiten doet, en binnen kan ze zich gewoon ff op de wc opfrissen.
Oud 08-04-2002, 18:46
Tha Bomb 2002
Tha Bomb 2002 is offline
Citaat:
Wit Pareltje schreef:
Ja...kan je sex met een jongen hebben als je ongesteld bent? Ik bedoel....doet dat verder geen pijn of zo en is het ook niet erg voor hem?
xxx
Wit Pareltje
Je kan sex hebben tijdens je ongesteldheid !!!
De vraag alleen is of de jongen waar je het mee doet het prettig vind , hij komt toch onder het bloed te zitten!!! Jongens vinden het zelfs lekker als je ongesteld bent, je vagina is dan dikker dan normaal en is het gaatje kleiner waar ze in moeten !!!

p.s. Ik ben Tha Bomb sinds vandaag lid van dit forum hoop veel leuke dingen te bespreken hier ben voor alles wel in !!!!!
Met citaat reageren
Oud 08-04-2002, 19:33
the exploding boy
the exploding boy is offline
Citaat:
Tha Bomb 2002 schreef:

Je kan sex hebben tijdens je ongesteldheid !!!
De vraag alleen is of de jongen waar je het mee doet het prettig vind , hij komt toch onder het bloed te zitten!!! Jongens vinden het zelfs lekker als je ongesteld bent, je vagina is dan dikker dan normaal en is het gaatje kleiner waar ze in moeten !!!

Over het algemeen vindt de jongen het niet erg (mijn ervaringen dan ) , maar zat ik me er meer druk over te maken. Wat dus helemaal niet nodig was. Meestal deden we dan of met condoom of onder de douche.
Met citaat reageren
Oud 08-04-2002, 21:05
jnieuwelaar
jnieuwelaar is offline
ja
Oud 08-04-2002, 21:07
MelodyofĞeath
MelodyofĞeath is offline
jup tis alleen niet geweldig als je witte onderlakens in je bed hebt
Oud 10-04-2002, 02:46
cha0s
cha0s is offline
Citaat:
'I'he Prophet schreef:
zallut doorgeven
Oud 10-04-2002, 06:46
Günther
Günther is offline
Citaat:
'I'he Prophet schreef:
Oud 10-04-2002, 14:40
Tha Bomb 2002
Tha Bomb 2002 is offline
Citaat:
'I'he Prophet schreef:
cool ? is dat meteen cool ??
Met citaat reageren
Oud 10-04-2002, 15:25
nouk16
nouk16 is offline
Als je het lekker vind waarom niet?zelf lijkt het me niet echt lekker om te doen. Gewoon het idee alleen al.
Met citaat reageren
Oud 12-04-2002, 17:25
-Enid-
-Enid- is offline
Citaat:
Tha Bomb 2002 schreef:

cool ? is dat meteen cool ??
hij mag het toch cool vinden (*vind het zelf ook kewl*)

Regels voor berichten