![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
hahahahaha ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Verder heb ik er geen problemen mee, alleen vind ik het vervelend om te lekken zeg maar en vind ik het een genant moment om de tampon eruit te halen, al zonder ik me dan ff af. Hij doet het op zo'n moment liever met condoom, omdat hij dan niet onder ut bloed zit zeg maar, en dat vind ik logisch. Ik zie ons nog niet vingerverven ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Maar we lagen wel allebei de keren buiten... misschien dat het daar mee te maken heeft ?? ![]() Want dan lekt ze de hele weg naar huis (geen reserve mee nl) |
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
De vraag alleen is of de jongen waar je het mee doet het prettig vind , hij komt toch onder het bloed te zitten!!! Jongens vinden het zelfs lekker als je ongesteld bent, je vagina is dan dikker dan normaal en is het gaatje kleiner waar ze in moeten !!! p.s. Ik ben Tha Bomb sinds vandaag lid van dit forum hoop veel leuke dingen te bespreken hier ben voor alles wel in !!!!! |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Samen slapen Dobomobo | 58 | 04-10-2005 19:54 | |
Seksualiteit |
Hoe kan je een SOA krijgen justanothern00b | 4 | 25-01-2005 22:01 | |
Seksualiteit |
Jongens: maakt het je wat uit met welk meisje je sex hebt? Severus | 83 | 09-10-2003 23:44 | |
Seksualiteit |
spijt? DaDaan | 57 | 11-08-2003 14:12 | |
Drugs & Alcohol |
relatie met iemand die wel of niet blowt Precious lady | 50 | 10-03-2003 17:12 | |
Muziek |
Welk cd kan je ALTIJD draaien? Shah of Blah | 64 | 02-11-2002 17:21 |