Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik vraag al jaren een broertje of zusje, maar aangezien mijn ouders niet mee willen werken valt dat dus af
![]() Ik wil een grote trampoline ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Ben eergister jarig geweest. Hoefde niet echt iets speciaals te hebben dus heb ik gevraagd:
Iets van MVV, iets van Formule 1, iets van Hans Teeuwen (khad er uiteraard bij gezet wat ik van die drie onderwerpen al wel heb ![]() Wat heb ik gekregen: Geld, beltegoed, singletje, "Trui" van Hans Teeuwen ("Dat Dan Weer Wel" hadden ze niet meer ![]() ![]() Dus... kijk maar of je iets leuks ziet hier tussen...
|
![]() |
|
RUST!
Ik bedoel, als er familie langskomt is het zelfbediening of mijn ouders lief aankijken want ik doe die dag dus werkelijk geen hol. En als het een beetje meezit ga ik gewoon werken want voor mij hoeft het allemaal niet. Motto: Zet het kado maar op tafel, vraag mijn ouders maar voor een kop koffie en rot dan maar snel weer op want voor mij hoeft het verder niet ![]()
||
Citaat:
![]() Ik vraag het boek 'fruits' over het japanse straatbeeld en voor de rest heb ik ook nog werkelijk geen idee. Alhoewel, dvd'tje van hans teeuwen wat ik hier las.. ![]() |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Ik wil een inktjetprinter. Wij hebben gvd twee printers in huis en ze zijn allebei stuk en behoorlijk beroerd. Ik wil een printer, dan zet ik 'm bij mijn eigen PC en dan ben ik de ENIGE die er wat mag printen. Punt.
Citaat:
Citaat:
![]() En volgens mij ga ik ook veel geld & boekenbonnen vragen (goed idee, Anneeeeeeeee!) |
![]() |
|
![]() |
Ik wist het ook niet, heb nu dus nog steeds niets.
Ik zit te denken aan een digi fotocamera maar ja.. er zijn zo vaak innovaties dat zo'n nieuwe naar een week alweer oud is. En als ik straks op kamers ga dan heb ik veel zooi nodig dus dan gooi ik het misschien op : " ja maar ik heb toen niets voor m'n verjaardag gehad!" (is ook leuk, krijg je ongemerkt toch heel veel) Van familie kreeg ik geld (altijd handig, wat moet je met allemaal prulletjes) van vriendinnen parfum voor m'n verzamelijk ( Glamourous van RL) nieuwe Marie Claire, fotocollage (dat was m'n super cadeau!) een vriendinnenboekje (vond ik ook geweldig) en verder weet ik het niet meer. kussie en alvast fijne verjaardag!
|
Dat duurt nog wel een half jaar, maar dit is wat ik zou vragen:
*een bordeauxrode leren tas van Claudio Ferrici, geweldig tassenmerk ![]() *kaartjes voor de fashionshow van Gucci volgende winter in Milaan; de show van afgelopen winter was zeer aangenaam om naar te kijken ![]() *dagje winkelen in London, ben ik al een paar maanden niet geweest ![]() *horloge van Gucci, mijn andere 2 zijn niet meer mooi |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
*kots* |
![]() |
|
Verwijderd
|
vandaag ben ik dus heel erg verrast..
een heel goede vriend van mij (en ex-vriend) is verhuisd naar australië afgelopen zomer en ik ben volgende week vrijdag dus jarig en nu stond ie opeens voor de deur.. echt zooooooooooo gaaf.. !!! dit is echt mn beste verjaardagsjaar ooit joh... voel me helemaal top.. (alleen jammer dat mn vader er niet bij kan zijn..) |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lifestyle |
Verjaardagscadeautjes TOMMYHILFIGERRR | 4 | 17-10-2012 13:58 | |
Verhalen & Gedichten |
Ellie's friend lunatheawesome | 2 | 25-02-2012 19:31 | |
De Kantine |
Wat moet ik voor mijn verjaardag vragen? steefos | 47 | 02-06-2006 21:07 | |
De Kantine |
Wat zal ik vragen voor mij verjaardag? ikuh | 61 | 23-05-2004 16:07 | |
De Kantine |
' en wat wil je hebben' werd er toen gevraagd Fantôme | 52 | 27-05-2003 09:42 | |
De Kantine |
Verjaardagen, wat moet je er in vredesnaam mee? Verwijderd | 44 | 06-11-2002 09:42 |