Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Hoe laat komt ie 28 februari ![]()
|
Verwijderd
|
Ik heb afgelopen verjaardag op verzoek een verlanglijstje gemaakt voor m'n vriend. Ook veel vanaf gekregen
![]() Verder is geld altijd welkom, daar zeur ik nooit over... Afgelopen verjaardag kreeg ik washandjes (vond ik eigenlijk niet zo leuk... best gemeen zelfs... omdat ze dus niet voor mij zijn maar voor m'n vriend zelf), scheermesjes en heel veel mooi ondergoed ![]() Verder staan cd's en boeken altijd op m'n lijstje ![]() |
![]() |
|
Ik was 7 mei jarig en heb het volgende gehad:
- bestek met streepjes van de Xenos (voor als ik op kamers ga) - twee theedoeken en een keukenhanddoek (ook voor op kamers) - schakelarmband met vier symbooltjes erin (sterretje, Yin en Yang, meander en klavertje) - blauwe mascara (van mn broertje gehad ![]() ![]() - klein toilettasje met allemaal mini's dr in (shampoo, douche-mouse, deo enzovoorts) - kleine klemmetjes voor in mn haar - ladyshave - schakelarmbandje - boek - douchepakket (ja ik was net voor moederdag jarig) - bodyspray - lekker geurtje - geld Misschien zit er hier iets tussen wat je leuk vind???????
||
Citaat:
Ik zie zondag wel wat ik krijg ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ja, dan is geld wel handig meegenomen ja!!! ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Onbestemd Verwijderd | 30 | 07-11-2012 14:55 | |
Verhalen & Gedichten |
Anouk en Danny #2 Little Phoebe | 264 | 23-07-2006 14:40 | |
Verhalen & Gedichten |
[Vervolg]Achter de gele deur #2 Eend | 166 | 20-06-2006 20:32 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Hoe gaat het er nu werkelijk aan toe op een zwarte school? Jabotinsky | 84 | 02-11-2004 01:12 | |
Verhalen & Gedichten |
Geef je mening over deze tekst lestat080 | 31 | 29-03-2004 16:23 | |
Liefde & Relatie |
dringend Advies gevraagd over gecompliceerde situatie Lady_L | 55 | 29-10-2003 19:08 |