Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
Hoe verzin je het! ![]()
|
![]() |
iedereen een mercedes voor de deur, allemaal verplicht radio noordzee luisteren en last but not least ja ja": nog maar een tv net met daarop:
idols gtst idols gtst idols gtst
|
hahaha geen eens mooie villawijken! hahah die mensen hebben dr toch voor gewerkt
Jij bent echt gewooon gek! iedereen een navelpiercing en ketting nou strax worden we nog allemaal kampers hahahha Doe er nog een flesje bier bij bij al die plasticen stoeltjes jhajaj en ook nog een bbq buiten bij de voordeur en iedereen zn kop kaal, en dan ook nog es iedereen een golf! opgevoerd met dikke geluidsinstallatie nou nee! bmw is beter hahah waar gaat het heen hahahah ik laat me een beetje gaan Het lijkt me in ieder geval geeeeeeeeeen goed id!
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
[Stelling]Een politieke moord moet zwaarder worden gestraft dan een gewone moord. mR | 39 | 27-05-2003 20:04 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
18! Verwijderd | 253 | 23-04-2003 15:46 | |
Janssen-van raay : volkert van der G ingehuurd door Al Quada TygerStyle2001 | 62 | 12-07-2002 14:41 | |
Pim-Fortuynprijs ? Not for Sale | 101 | 28-06-2002 12:00 | |
Pim Fortuyn had toch gelijk!!!!! suze02 | 98 | 15-06-2002 15:00 | |
Dood Pim Fortuyn deel 2 autodropje | 319 | 11-05-2002 17:21 |