Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Centraal eindexamen / Archief 2003-2015 / Eindexamens 2003

Topictools Zoek in deze topic
Oud 10-04-2003, 15:17
Miss. Tandenborstel
Miss. Tandenborstel is offline
Iedere keer zeg ik tegen mezelf!! Nu ga ik eindelijk met die examenbundel beginnen...Maar iedere keer komt het er niet van!!
Ik kan gewoon niet streng genoeg tegen mezelf zijn om te gaan leren!! en als ik dan toch eindelijk ben begonnen.. zijn er altijd wel weer dingen die me afleiden
Hebben jullie dat nou ook?
Oud 10-04-2003, 15:25
MiZz TeRiOuZz
MiZz TeRiOuZz is offline
op het moment niet
ik heb tentamens en mondelingen deze week en volgende week, dus ik heb sowieso al genoeg te doen. Maar als ik niets te doen heb (dus niets dat per se af moet) heb ik precies hetzelfde. en dan op een gegeven moment helemaal vast zitten omdat je nix afgemaakt heb...en maar denken....IK WOU DAT IK DAT EERDER HAD GEDAAN, toen ik nog tijd zat had...
jaah ma wat doe je eraan? mss kun je jezelf belonen als je het wel doet, bijv. met wat lekkers of een extra uurtje computeren?

verder week t ook nie..
Oud 11-04-2003, 07:43
jpvg
jpvg is offline
Ja, totdat ik geschorst werd omdat ik geen flikker deed, nu heb ik een blokkenrooster to the 25e aan mijn broek hangen ik ga nu wel wat doen
Oud 11-04-2003, 08:35
KiMZz
KiMZz is offline
Wij doen examenbundels in de klas (Frans, Engels, wiskunde) en allemaal oude examens oefenen ook in de klas (M&O, economie enz) maar hoeven thuis niks meer te doen!! *relaxt, volgende week 20 graden, lekker niks doen!!*
Oud 11-04-2003, 16:52
break of dawn
break of dawn is offline
Ja, ik heb genoeg goede voornemens, maar hou me er vervolgens toch niet aan . Zo zeg ik altijd tegen mezelf "nu ga ik eens een toets meer dan 1 dag voorbereiden " maar het draait er toch altijd op uit dat ik de dag vantevoren leer. Mijn volgende goede voornemen is om vandaag te beginnen met M&O examenbundel! komt vast goed.....
Oud 12-04-2003, 14:08
Miss. Tandenborstel
Miss. Tandenborstel is offline
Citaat:
break of dawn schreef op 11-04-2003 @ 17:52:
Ja, ik heb genoeg goede voornemens, maar hou me er vervolgens toch niet aan . Zo zeg ik altijd tegen mezelf "nu ga ik eens een toets meer dan 1 dag voorbereiden " maar het draait er toch altijd op uit dat ik de dag vantevoren leer. Mijn volgende goede voornemen is om vandaag te beginnen met M&O examenbundel! komt vast goed.....
Heel veel plezier en succes
Oud 12-04-2003, 18:24
break of dawn
break of dawn is offline
Citaat:
Miss. Tandenborstel schreef op 12-04-2003 @ 15:08:
Heel veel plezier en succes
Thanks! ... is ook nog gelukt trouwens
Oud 12-04-2003, 20:00
Verwijderd
ik ken jouw probleem. dan begin je er eindelijk aan en ben je het na een half uurtje weer zat en ga je iets anders doen...
Oud 12-04-2003, 20:25
Red Lion
Red Lion is offline
Citaat:
Miss. Tandenborstel schreef op 10-04-2003 @ 16:17:
Iedere keer zeg ik tegen mezelf!! Nu ga ik eindelijk met die examenbundel beginnen...Maar iedere keer komt het er niet van!!
Ik kan gewoon niet streng genoeg tegen mezelf zijn om te gaan leren!! en als ik dan toch eindelijk ben begonnen.. zijn er altijd wel weer dingen die me afleiden
Hebben jullie dat nou ook?
Ja, bijna altijd. Ik leer het beste op school, in de studiezaal, op mijn kamer leidt gewoon alles me af wat daar staat...
Of mijn gedachten dwalen af, ik val zelfs in slaap...
it's not easy!
Advertentie

Regels voor berichten