![]() |
|
Live zal de hoofdact zijn met als voorprogramma coldplay en nog 2 bands
kaartverkoop begint volgende week zaterdag LIVE & COLDPLAY + 2 SUPPORT ACTS DINSDAG 1 JULI 2003 GOFFERTPARK, NIJMEGEN 45 euro per ticket (is niet duur bron: live fanclub www.graz.nl
|
![]() |
||
Citaat:
![]() mark en ik zitten al weken te zeureeeen dat we coldplay willen zien ![]()
|
Verwijderd
|
Live heb ik al vaker gezien, en die hoef ik niet zo heel nodig nog een keer te zien.. Coldplay wil ik wel heeeeel graag zien, maar als ik naar Werchter ga zie ik ze daar natuurlijk ook.. mja, das ook nog niet zeker.. ik ga wel afwachten welke twee bands er nog bij komen, en of ik naar Werchter ga.. dan beslis ik daarna wel
![]() |
![]() |
|
45 euro voor 4 bands is echt niet te duur.
Tuurlijk het is veel geld maar tegenwoordig is alles duur en dan is dit nog goedkoop. Zit dus niet zo te huilen van kutbands bleh bleh, het zijn vrij grote namen en voor dat geld okay. Ik zal zelf niet gaan, live al genoeg gezien en coldplay zie ik op werchter..
||
Citaat:
nou ja, iig 45 euro is wel veel en live vind ik niet echt fantastisch maar ja, coldplay... tja >dilemma< misschien moet ik maar op zoek gaan naar een sponsor... |
![]() |
|
Coldplay is op dit moment toch veel populairder dan live? (dat zie ik hier toch ook aan de reacties) ik zou eerder live in het voorprogramma zetten, al zal kowalczyk's ego dat niet leuk vinden
![]()
||
Citaat:
nou ja, doesnt matter |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
45 euro valt overigens best nog wel mee, vind ik. Het lijkt me de juiste prijs voor zoiets. Kaarten gaan vanaf 29 maart 10:00 in de vvk via ticketservice.
||
Citaat:
5 november 2002 ahoy 3 april 2003 dusseldorf juni 2003 werchter 1 juli goffert 13 juli T in the park
||
![]() |
Citaat:
3 november 2002 - Vorst Nationaal, Brussel 5 november 2002 - Ahoy, Rotterdam 27 maart 2003 - Le Zenith, Lille 28 maart 2003 - Le Rhenus, Straatsburg 30 maart 2003 - Le Zenith, Parijs 1 juli 2003 - Goffertpark, Nijmegen
||
Citaat:
![]() *5 nov was ik te laat; uitverkocht...>stom stom stom stom stom< *ik wilde 2 april 03 naar munster gaan (dusseldorf leek me iets te ver weg) maar ik krijg niemand zo gek mee te gaan en alleen ga ik dan toch weer niet *werchter; krijg ik dus ook weer niemand mee > waarom zijn mijn vrienden eigenlijk nog mijn vrienden, vraag ik me af... *1 juli gaat dan dus misschien door als het lot me gunstig gezindt is *wat is T in the park? |
![]() |
||
Citaat:
heb jij: a) een geldboompje (dan wil ik een stekje) b) een suikeroompje c) een carriere in de groot-geld-wereld d) anders, nml.... |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
welk concert ga j bezoeken? Gadje | 232 | 20-03-2005 21:30 | |
Muziek |
[Nøstalgie] Je eerste concert Verwijderd | 203 | 16-03-2005 19:02 | |
Muziek |
Top 3 mooiste concerten waar je geweest bent HowLovely | 178 | 30-08-2004 17:20 | |
Muziek |
Vetste shows van t afgelopen jaar.... DeadNation | 72 | 21-12-2003 15:01 | |
Muziek |
Bootlegs 86dagreed | 51 | 05-08-2003 10:01 | |
Muziek |
the strokes in nederland... antigone | 36 | 31-05-2003 10:53 |