![]() |
||
Citaat:
Mocht je het toch van plan zijn, doe dan iig voorzichtig, gebruik een condoom en doe niets wat je niet wilt!
|
![]() |
Dan ben je intellectueel dus vroeg, maar dat wil niet zeggen dat je dat emotioneel en fysiek ook bent. Die ontwikkeling gaat niet altijd gelijk op. En dat dat het geval is blijkt wel uit het feit dat je er niet eens over durft te PRATEN met dezelfde knul wiens tong je aan je clitje wilt voelen likken, wiens piemel je in je kut wilt voelen zakken....wiens zaad je in je wilt laten spuiten, bij wie je wilt klaarkomen.
Beetje grof, maar met beeldspraak vat je hem beter. ZEG het hem. Dat je het met hem wilt doen. Zolang je dát nog niet eens durft, heb ik zo mijn vraagtekens over jouw sexuele rijpheid, en over jullie relatie ook trouwens.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Wat heeft boeken lezen nu in godsnaam te maken met sex? Ik las ook al eeuwen volwassenenboeken voor ik ook maar oud genoeg was voor sex... En bovendien, het feit dat je zoiets moet vragen in plaats van het gewoon te doen of er zelfs maar over te praten laat al genoeg blijken dat je er te jong voor bent. |
![]() |
||
Citaat:
![]() En als die meid echt zo intellectueel is, dan heeft ze onze raad toch helemaal niet nodig? Ripper
|
Verwijderd
|
waarom subtiel laten merken? Heb ik ook geprobeerd bij mijn ex-vriend, hij begreep er niets van (zelfs niet toen mijn msn-nickname 'I want you right here, I want you right now, why don't you come on over, why dont you do it now... I want to do you now' luidde), uiteindelijk heb ik maar gewoon aan 'm gevraagd 'verlang je wel eens naar sex met me?' (en hij zei nee
![]() Maargoed, als je 't wil laten merken zonder er over te praten: kleed je uit, kleed hem uit, breng zijn hand naar je vagina, streel zijn penis, en als je denkt dat je nat genoeg bent ga je op je rug liggen en duw je hem bovenop jou. Ik neem aan dat-ie dát toch wel snapt. En zoals al gezegd: intelligentie heeft niets te maken met wanneer je klaar bent voor sex. Ik hoop dat jouw intelligentie verder gaat dan alleen een groot leervermogen, zodat je ook goed in staat bent om over zoiets te beslissen. |
![]() |
|
![]() |
K'vind dit meer een vraag voor een man eigelijk
![]() K'heb altijd meer het id dat mannen er 'altijd' klaar voor zijn maar dat vrouwen juist heel lang willen wachten en een erg goede vertrouwensband willen hebben met de betreffende persoon... Maar wie ben ik, en wat weet ik ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Nee, maar..tsjah het kan zijn dat je 'er' al aan toe bent..prima. Gewoon doen en zien waar t spreekwoordelijke schip standt... Als hij jou ook heel lief vind ![]() enjoy! |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Maar er is wel een soort van euhm, ja, regel die ervoor zorgt dat vrouwen er minder mee te maken mogen hebben ofzo volgens mij... [het verhaal van vrouwen die een slet zijn als ze met meer mannen binnenkorte tijd naar bed gaan & mannen die door hetzelfde stoer zijn... [met vrouwen dan ![]() Maar hoe je begint met sex :? Geen id... Praten denkik ![]() [of een mindmelt, lijkt me zo fijn om eindelijk es PRECIES te weten wat een ander denkt... ![]()
|
![]() |
tip!!! zet de cd van j-lo of daar staat een geil liedje op. nummer 7 als ik het goed heb zij beschrijf precies wat jij wil. I wanna make love, babe. very slowly... bla, bla, bla... of een ander geil liedje als freak me van another level. of how many licks van sisqo en lil'kim. gouwe ouwe. werkt altijd maar zorg er wel voor dat hij naar de tekst luister en kijk em een beetje "zaadvragend"(om het zo maar ff te zeggen) aan en BINGO the boy is yours!!!
succes ermee
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
Tinder: mijn eerste keer seks & hoe slecht het wel niet was Verwijderd | 17 | 13-03-2022 22:41 | |
Seksualiteit |
De eerste keer met je huidge partner Thee Muts | 47 | 26-08-2006 22:24 | |
Seksualiteit |
De eerste keer... John_doe | 35 | 18-08-2004 13:07 | |
Seksualiteit |
eerste keer olifant | 12 | 01-04-2004 22:17 | |
Seksualiteit |
klaarkomen bij eerste keer/keren seks? sui | 34 | 13-08-2003 14:00 | |
Seksualiteit |
De eerste keer doemt te mislukken? kainie | 19 | 02-08-2003 14:34 |