Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 29-03-2003, 17:19
Orpa
Orpa is offline
Ik heb nu een heel lief vriendje, en ik wil graag met hem verder gaan dan alleen zoenen. Hoe laat ik dat hem suptiel merken?

Alvast bedankt
Oud 29-03-2003, 17:30
konijntje1987
konijntje1987 is offline
Tjah keb hetzelfde probleem alleen in mijn gedachte wil ik verder maar als k eenmaal bij hem ben durf ik niet meer

en wat jij moet doen is het gewoon vertellen , of ga de hele tijd aan hem friemelen ofzo, of raak hem overal aan als je met hem zoent
Met citaat reageren
Oud 29-03-2003, 17:36
Evito
Evito is offline
Raak zijn penis bijvoorbeeld aan in zijn broek, voel onder zijn kleren, trek je topje uit, doe gek!
Met citaat reageren
Oud 29-03-2003, 17:41
Orpa
Orpa is offline
Dat heb ik ook. In gedachte ben ik al wel 100 keer met hem naar bed geweest en weet ik precies wat ik moet doen, maar als ik bij hem ben word ik heel verlegen (ja ik hou echt heel veel van hem).

Hoe weet ik nou zeker of hij het ook met mij wil doen. Hij zegt wel heel vaak dat hij van me houd.

(by-the-way ik ben 14 en hij is 18 en zijn jongere broertje zit bij mij in de klas, dus als we gesnapt worden heb ik een probleem)
Oud 29-03-2003, 17:44
Qimm
Qimm is offline
... *doet beroep op het laatste stukje van haar sig*
Oud 29-03-2003, 17:49
Orpa
Orpa is offline
Waarom?
Oud 29-03-2003, 17:52
poesiefox
poesiefox is offline
Omdat je pas 14 bent.

Maar goed, doe wat je niet laten kunt. En je hoeft niet meteen all the way, als je niet durft. Voelen, frummelen, wrijven is voorlopig spannend genoeg, toch?
Oud 29-03-2003, 17:54
Orpa
Orpa is offline
Dat het erg is omdat ik 14 ben is echt onzin. Sommige mensen zijn enorme kindo's op hun 14e, maar ik als op mijn 10e al boeken voor mijn eindexamen Gymnasium.

En dat heb ik al gedaan (had ik misschien iets duidelijker neer mogen zetten), maar ik wil zo graag echt verder.
Oud 29-03-2003, 18:00
Evito
Evito is offline
Citaat:
Orpa schreef op 29-03-2003 @ 18:54:
Dat het erg is omdat ik 14 ben is echt onzin. Sommige mensen zijn enorme kindo's op hun 14e, maar ik als op mijn 10e al boeken voor mijn eindexamen Gymnasium.

En dat heb ik al gedaan (had ik misschien iets duidelijker neer mogen zetten), maar ik wil zo graag echt verder.
Ik denk dat jij geen reden hebt om zo te pochen met je intellectuele kwaliteiten als je A. 14 bent, B. genotszuchtig bent, C. subtiel met een 'p' schrijft.
Met citaat reageren
Oud 29-03-2003, 18:01
Qimm
Qimm is offline
Citaat:
Orpa schreef op 29-03-2003 @ 17:54:

dat maakt niet dat je klaar bent voor sex... Moeilijke boeken lezen wil niet zeggen dat je lichamelijk/geestelijk en emotioneel klaar bent voor sex. Doe het toch lekker rustig aan, je bent pas 14!
Mocht je het toch van plan zijn, doe dan iig voorzichtig, gebruik een condoom en doe niets wat je niet wilt!
Oud 29-03-2003, 18:06
poesiefox
poesiefox is offline
Dan ben je intellectueel dus vroeg, maar dat wil niet zeggen dat je dat emotioneel en fysiek ook bent. Die ontwikkeling gaat niet altijd gelijk op. En dat dat het geval is blijkt wel uit het feit dat je er niet eens over durft te PRATEN met dezelfde knul wiens tong je aan je clitje wilt voelen likken, wiens piemel je in je kut wilt voelen zakken....wiens zaad je in je wilt laten spuiten, bij wie je wilt klaarkomen.

Beetje grof, maar met beeldspraak vat je hem beter.

ZEG het hem. Dat je het met hem wilt doen. Zolang je dát nog niet eens durft, heb ik zo mijn vraagtekens over jouw sexuele rijpheid, en over jullie relatie ook trouwens.
Oud 29-03-2003, 18:07
biep
biep is offline
Citaat:
maar ik als op mijn 10e al boeken voor mijn eindexamen Gymnasium.
[/B]
lijkt me best moeilijk als je LAS & suBtiel niet eens goed kan spellen
Oud 29-03-2003, 18:19
Verwijderd
Citaat:

Kindo's? Is dat nieuw Nederlands?

Wat heeft boeken lezen nu in godsnaam te maken met sex? Ik las ook al eeuwen volwassenenboeken voor ik ook maar oud genoeg was voor sex...

En bovendien, het feit dat je zoiets moet vragen in plaats van het gewoon te doen of er zelfs maar over te praten laat al genoeg blijken dat je er te jong voor bent.
Met citaat reageren
Oud 29-03-2003, 19:47
Orpa
Orpa is offline
Ok bedankt voor het duidelijk maken.

(by-the-way: kindo's is een ander woord voor kinderachtig, net als bruggerig of spelo)

En ja, ook slime mensen maken spelfouten!
Oud 29-03-2003, 20:07
Horror Kitty
Horror Kitty is offline
sjezus, laat haar toch ofzo. als ze dat nou wil.. jullie hoeven toch niet met haar spijtgevoel rond te lopen als ze het gedaan heeft, dus maak je niet zo druk ofzo .
Met citaat reageren
Oud 29-03-2003, 20:07
Kimmetje16
Kimmetje16 is offline
slimme
Oud 29-03-2003, 22:08
Verwijderd
Citaat:
wallflower schreef op 29-03-2003 @ 21:07:
sjezus, laat haar toch ofzo. als ze dat nou wil.. jullie hoeven toch niet met haar spijtgevoel rond te lopen als ze het gedaan heeft, dus maak je niet zo druk ofzo .
of je doet ff sociaal
Met citaat reageren
Oud 29-03-2003, 22:19
Severus
Severus is offline
Citaat:
Evito schreef op 29-03-2003 @ 19:00:
Ik denk dat jij geen reden hebt om zo te pochen met je intellectuele kwaliteiten als je A. 14 bent, B. genotszuchtig bent, C. subtiel met een 'p' schrijft.
Inderdaad!

En als die meid echt zo intellectueel is, dan heeft ze onze raad toch helemaal niet nodig?

Ripper
Oud 29-03-2003, 22:22
S
S is offline
Citaat:
Evito schreef op 29-03-2003 @ 19:00:
D. Kindo's niet bestaat. Kiddo's wel.
Met citaat reageren
Oud 31-03-2003, 12:38
paco
paco is offline
laat dat meisje met rust, als ze wil op dur 14 ga je gang...
gewoon fijne intieme momenten dan komt het vanzelf.,
(K)
Oud 31-03-2003, 18:00
S
S is offline
Citaat:
paco schreef op 31-03-2003 @ 13:38:
laat dat meisje met rust, als ze wil op dur 14 ga je gang...
gewoon fijne intieme momenten dan komt het vanzelf.,
(K)
(K)? Tss, nu ook nog even dat meisje opgeilen, hè?
Met citaat reageren
Oud 31-03-2003, 18:49
Verwijderd
zoen em, graai in zijn broek, zeg: "ik ben geil en intelligent, dus neuk me!" of op jou manier "ik ben gijl en nit kindo, zullen we dokturte speelen?"
doe je best, leef je uit
*als die gozer 18 is, is dit ontucht, ook als ie net zo labiel is als jij hier overkomt*
Met citaat reageren
Oud 31-03-2003, 19:22
Verwijderd
waarom subtiel laten merken? Heb ik ook geprobeerd bij mijn ex-vriend, hij begreep er niets van (zelfs niet toen mijn msn-nickname 'I want you right here, I want you right now, why don't you come on over, why dont you do it now... I want to do you now' luidde), uiteindelijk heb ik maar gewoon aan 'm gevraagd 'verlang je wel eens naar sex met me?' (en hij zei nee). Is veel duidelijker. Bij m'n huidige vriend gebruikte ik de formulering 'Ik wil eigenlijk wel best wel graag sex met jou'.
Maargoed, als je 't wil laten merken zonder er over te praten: kleed je uit, kleed hem uit, breng zijn hand naar je vagina, streel zijn penis, en als je denkt dat je nat genoeg bent ga je op je rug liggen en duw je hem bovenop jou. Ik neem aan dat-ie dát toch wel snapt.

En zoals al gezegd: intelligentie heeft niets te maken met wanneer je klaar bent voor sex. Ik hoop dat jouw intelligentie verder gaat dan alleen een groot leervermogen, zodat je ook goed in staat bent om over zoiets te beslissen.
Met citaat reageren
Oud 31-03-2003, 19:26
Verwijderd
als je aan het zoenen bent, gewoon even wat kleding uittrekken, en je ziet meestal wel als een jongen 'er klaar voor is', trek dan langzaam zijn broek uit
Met citaat reageren
Oud 31-03-2003, 19:31
ScatMan.II
ScatMan.II is offline
K'vind dit meer een vraag voor een man eigelijk

K'heb altijd meer het id dat mannen er 'altijd' klaar voor zijn maar dat vrouwen juist heel lang willen wachten en een erg goede vertrouwensband willen hebben met de betreffende persoon...

Maar wie ben ik, en wat weet ik
Oud 31-03-2003, 19:33
Verwijderd
Citaat:
ScatMan.II schreef op 31-03-2003 @ 20:31:
K'vind dit meer een vraag voor een man eigelijk

K'heb altijd meer het id dat mannen er 'altijd' klaar voor zijn maar dat vrouwen juist heel lang willen wachten en een erg goede vertrouwensband willen hebben met de betreffende persoon...

Maar wie ben ik, en wat weet ik
kennelijk iemand die nog niet lang genoeg op het forum is om te weten dat vrouwen ook van sex houden en dat er genoeg jongens zijn die er erg moeilijk over doen...
Met citaat reageren
Oud 31-03-2003, 19:52
Angie_
Angie_ is offline
Citaat:
Evito schreef op 29-03-2003 @ 18:36:
Raak zijn penis bijvoorbeeld aan in zijn broek, voel onder zijn kleren, trek je topje uit, doe gek!
hehehe
Met citaat reageren
Oud 31-03-2003, 21:22
Verwijderd
Citaat:
S schreef op 31-03-2003 @ 19:00:
(K)? Tss, nu ook nog even dat meisje opgeilen, hè?

Nee, maar..tsjah het kan zijn dat je 'er' al aan toe bent..prima. Gewoon doen en zien waar t spreekwoordelijke schip standt... Als hij jou ook heel lief vind kan je weinig fout doen en hoeft t echt niet perfect...

enjoy!
Met citaat reageren
Oud 01-04-2003, 19:28
ScatMan.II
ScatMan.II is offline
Citaat:
sarahbressers schreef op 31-03-2003 @ 20:33:
kennelijk iemand die nog niet lang genoeg op het forum is om te weten dat vrouwen ook van sex houden en dat er genoeg jongens zijn die er erg moeilijk over doen...
Mja, een beetje wel, maar aan de andere kant weet ik ook wel dat vrouwen ook hun behoeftes hebben

Maar er is wel een soort van euhm, ja, regel die ervoor zorgt dat vrouwen er minder mee te maken mogen hebben ofzo volgens mij...
[het verhaal van vrouwen die een slet zijn als ze met meer mannen binnenkorte tijd naar bed gaan & mannen die door hetzelfde stoer zijn... [met vrouwen dan ]]

Maar hoe je begint met sex :?

Geen id... Praten denkik Anders weet je het nooit...
[of een mindmelt, lijkt me zo fijn om eindelijk es PRECIES te weten wat een ander denkt... ]
Oud 01-04-2003, 19:37
Miss 666
Miss 666 is offline
tip!!! zet de cd van j-lo of daar staat een geil liedje op. nummer 7 als ik het goed heb zij beschrijf precies wat jij wil. I wanna make love, babe. very slowly... bla, bla, bla... of een ander geil liedje als freak me van another level. of how many licks van sisqo en lil'kim. gouwe ouwe. werkt altijd maar zorg er wel voor dat hij naar de tekst luister en kijk em een beetje "zaadvragend"(om het zo maar ff te zeggen) aan en BINGO the boy is yours!!!
succes ermee

Regels voor berichten