Advertentie | |
|
![]() |
|
Vaak. Soms op MSN zit ik dan wel te denken dat het een grapje is, dan houd ik dan in mijn achterhoofd, maar toch ga ik er dan serieus op in, en als de grap uitkomt zeg ik dan: "Ik wist het wel" maar ik zeg niet meteen van: "Das niet waar, je houdt me voor de gek" want ik heb geen gezin in gekibbel met een ander.
Ik trap er dus vaak in, maar het is niet in de zin van naïeviteit denk ik, ik houd altijd in mijn achterhoofd dat het niet waar is, maar één keer heb ik het niet in mijn achterhoofd gehouden. En toen ben ik ook flink te grazen genomen! ![]()
||
![]() |
Citaat:
Maar mij ook ![]() |
![]() |
|
![]() |
Ja enorm.
Maar omdat ik t weet van mezelf probeer ik er de laatste tijd meer op te letten om mensen niet meteen te geloven, dus t wordt wel wat minder ja...mag ook wel vind ik ![]() Soms doe ik ook wel expres naief. Ik denk ook dat t wel een beetje te maken heeft met de mate van serieusheid van iemand. BIj mensen die vaka serieus zijn denk ik dat naieviteit vaker voorkomt dan van die zegmaar wat 'lossere' mensen. Laatst gewijzigd op 06-04-2003 om 22:58. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
ffe mijn verhaaltje nogwatjuh | 11 | 20-10-2002 18:18 |