Advertentie | |
|
![]() |
|
heyz,
Ken je probleem Tis bij mij nu 5 maanden uit. In die tijd heeft mijn ex een vriendje gehad en heeft sinds kort weer een nieuw vriendje. Toen ik daar gister over na dacht besefte ik dat het me eigenlijk niet boeit. maar toch denk ik eraan. Heb op dit moment helemaal geen zin in een nieuwe vriendin. Dus ik ga ook niks beginnen met iemand. Ik vind dat je niemand moet gebruiken om je ex te vergeten. Dus troost zoeken bij je huidige vriend(in) vind ik bot gezegt: zwak. Ik denk dat het een kwestie van tijd is. en ik heb mijn ex al een tijdje niet gezien (wel gesproken op msn) en ik denk dat dat ook helpt. veel sterkte en liefs. |
![]() |
|
![]() |
ik heb troost bij mijn nieuwe vriend, omdat hij me erbij WOU helpen
hij heeft die hulp zelf aangeboden aan mij daarom zelf had ik hire nooit bij hem mee aangekomen hij vraagt af en toe van hoe gaa thet nou, al iets beter.. en of het la verder over is maarm hioj doet opk leuke dingen samen mret hem, om ff alles te vergeten
||
Citaat:
Daarbij vind ik het nogal lullig voor je vriend. Hij zal het toch iedere keer rot vinden als jij aan het ex denkt. nu weet ik niet hoe het zit met gevoel op je 13e. Maar als jullie hetzelfde voelen als ik en de topicstarter dan vind ik het maar een rare situatie |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
Ik heb hem toch neit om hulp gevraagd
Hij hielp me al voordat wij 2 verkering hadden Daarna zijn we gewoonv erleifd op elkaar geworden. En het is heus niet zo, da tik iedere dag aan mijn ex denk. Maar af en toe heb ik het er wel eens moeilijk me, als ik hem tegenkom emt een adner meisje ofzo. Maar meestal laa tik daa rniets van merken. Maar mijn vriend die voelt dat gewoon aan, hij zegt zelf van, wil je ergens adners heen gaan?? gaat het wel?? dat vraagt hij zelf dan gebruik ik hemt och niet ik kan gewoon alles bij hem kwijt en hij bij mij we zijn al 2 jaar keigoede vrienden daarom...
||
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
kweet niet
ik ben wle echt verleifd op hem alleen soms zit me ex me wel dwars maar hij heeft mij bedrogen, en dat wou/wil ik niet inzien daarom zit ik daarmee iedere week had hij een ander end a tvond ik gewoon goed maar tusen mij en mijn nieuwe vriend gaat het lwe heel goed nooit ruzie's enzo
||
Citaat:
Denk eens aan hem. hij zal je nooit zeggen dat hij het kut vind dat jij aan je ex denkt. maar hoe zou jij je in zijn situatie voelen??? |
![]() |
||
Citaat:
@topicstarter: sorry dat jou topic nu gebruikt word voor een ander probleem |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik vind het alleen niet verstandig om iets met iemand te beginnen als je nog niet over je ex heen bent. en dat ook lullig is voor die jongen in kwestie. Maar als jij daar anders over denkt. Ik zeg alleen wat ik denk dat het beste is |
![]() |
|
![]() |
Ik denk toch niet dat ik een andere jongen ga gebruiken om over mn ex heen te komen. Misschien 'zomaar' een jongen om wraak te nemen bij de bar waar je ex werkt maar zeker niet iemand die eerst een goeie vriend is.
Ik ben alleen bang dat mn vrienden ondertussen meer dan genoeg krijgen van mn gezeik. En mn ouders worden gek van mn chagerijnige buien. Ik zelf eigenlijk ook. Ik hoop gewoon dat ik binnenkort niet meer van hem hou. En dat hij eindelijk naar Leiden verhuisd zoals hij zei toen hij het uitmaakte.. In ieder geval bedankt!
||
Citaat:
|
![]() |
Het enige medicijn voor mij om een jongen te vergeten... hopen op een andere jongen... alleen een andere jongen kan je het liefdesverdriet voor een ander ontnemen..
echt een antwoord waar je niets aan hebt misschien.... maar gewoon naar die discotheek gaan... en vooral kijken naar andere jongens! |
Advertentie |
|
![]() |
|
![]() |
ik ken het verschijsel!!
maar bij mij was het uit en toen zag ik de voordelen van vrijgezel zijn en ik hoefde voorlopig echt geen nieuwe vriend, gewoon in de discotheel lol maken dus ook met jongens ![]() en verder veel met vriendinnen op stap en weet je wat er gebeurde!? ik ontmoette mijn vriend van nu, hij is de broer van het meisje waar mijn ex mee heeft hahaha. wat minder is dat ik hem nu nog vaker zie, maar ik ben erg gek op mijn vriend dus daar kan ik ook nog wel mee leven!! probeer lol te maken ![]() |
![]() |
|
Helaas is er niet iets wat bij iedereen helpt om over liefdesverdriet heen te komen, er is geen pilletje voor ofzo. Iedereen die moet dat op zijn eigen manier zien te verwerken..
Maar als je er erg veel moeite mee hebt als je hem ziet, probeer hem dan zo min mogelijk te zien, anders confronteer je jezelf er alleen maar elke keer mee.. En vergeet niet dat je voor hem ook gewoon plezier kon hebben en dat je toen ook goed zonder hen kon.. Nu kun je dat ook weer.. Er zijn zoveel leuke dingen in het leven en vergeet ook je vriendinnen niet, bij hun kun je vast ook wel steun vinden.. Ga leuke dingen doen en geniet van het leven, je bent nog jong, nog een heel leven voor je, waarom zou je je de rest van je leven gaan treuren om die ene jongen.. Er zijn nog meer jongens op de wereld en daar zit vast ook een hele lieve voor jou bij!
|
Verwijderd
|
Kan best. Ik ben ook bijna driekwart jaar nog hartstikke gek geweest op een meisje waar ik wel goed contact mee had maar waar ik nooit meer iets mee zou krijgen. Het probleem was hier dus dat ik haar regelmatig zag. Als je elkaar gewoon een tijdje negeert en je met andere dingen gaat bezighouden dan ben je er veel sneller overheen dan wanneer je constant nog met je neus op de feiten/op hem wordt gedrukt.
|
![]() |
|
Het is vervelend als iemand het uitmaakt, waar jij nog hardstikke gek op bent. Ik denk dat het voor de meesten pas écht over gaat op het moment dat ze iemand leuk gaan vinden en zelfs dan hou je vaak nog een zwakke plek voor die persoon.
In de meeste gevallen is het handig om de persoon in kwestie een tijdje niet te zien, maar zoals jij al aangaf is dat in jouw situatie gewoon heel moeilijk. Misschien kan je proberen iets minder op hem te letten en je te fixeren op de andere leuke jongens in de discotheek. Of je haalt je vriendinnen over naar een andere discotheek te gaan als verniewing? Ik heb het zelf ook wel gehad, dat toen mijn ex het uitmaakt dat je gewoon nog een hele tijd hoopt dat het weer goedkomt, of dat het weer net zo wordt als eerder. Het was bij mij echt over toen ik hoorde dat hij de volgende dag al met een ander in bed had gelegen en tussentijds mij ook al met haar had bedrogen. Ik was gelijk genezen, gek he?
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Op zich nog wel sociaal van hem. Hij wist dat ik beter verdiende dan zo'n wannebe kerel, als hij is. Dus ging hij er maar voor zorgen dat ik een hekel aan hem zou krijgen... Eigenlijk is ie dus nog best lief ook ![]() ![]() O, nee, zal Mariecke wederom vallen voor de charmes van Mister L. Kijk morgen weer naar 'het Forum' ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Jezelf down voelen na afwijzing in de liefde meisje833 | 60 | 08-09-2004 18:45 | |
Psychologie |
Weet er dan echt helemaal niemand een oplossing?! Eend | 25 | 06-11-2003 10:04 | |
Psychologie |
je zo ro t voelen, dat je vergeet wat dr is gebeurd.. ~~dolce~~ | 7 | 23-10-2003 19:11 | |
Psychologie |
Ik wis mijn recht op: ik voel me rot maf fluitketeltje | 10 | 22-10-2003 23:37 | |
Psychologie |
een lang verhaal met veel vrage.... GENIETEN, kan je dat? Fantôme | 16 | 14-08-2003 16:17 | |
Psychologie |
Vrienden? Lang verhaal, maar lees het please... Juliah | 28 | 27-02-2002 12:46 |