Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Tsja, ik heb wel meer van die dingen die het nét niet zijn! Omdat ik bijvoorbeeld eigenlijk niets kan vinden, en toch iets wil kopen! Majah, meestal koop ik wel iets wat ik echt ook aandoe, en anders was het ook niet zo duur, want dan denk ik er wel beter over na...
Laatst had ik een keer een broek gekocht omdat hij heel goedkoop was, en in een andere winkel nog 115 euro ![]() |
![]() |
|
kheb er nog 1
![]() haha een broek, die bruin is met gele vlekken/strepen erop.. in de winkel stondie leuk.. *dacht ik* maar ik kwam thuis toen dacht ik van, NEEH !!! gatverdamme, bij het kruis zat ook een heel raar streepje, dat erg opviel ![]() erg fout dus gelukkig kon ik hem ruilen ![]()
|
Verwijderd
|
oh god ja ik had een keer een heel wijde broek gekocht, met zo'n glans. in de winkel stond ie wel cool, maar toen ik hem thuis aandeed...veel te overdone.
![]() hmm dit is niet laatst gekocht, maar ik heb zowieso weinig koop-blunders..ik koop niet zomaar dingen. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
hoho, mijn biheidsgehalte is gedaald naar 20%
(ben niet goth meer he, dan hoeft het niet zo erg meer) maar er gay uitzien is wel stoer... zag laatst take that op tv en dr was er ook een met een te klein shirtje geil man
||
Verwijderd
|
Citaat:
maar zo'n shirt is geen gezicht. ALS je dan al 'n te klein shirt aantrekt.. zorg er dan op z'n minst voor dat je zo'n vette bierpens hebt met zwarte beharing en etensresten erin. ![]() |
![]() |
|
Een wit truitje zonder mouwtjes met van die lintjes ...
(helemaal niet duidelijk dus) ![]() Lintjes op de plaats van detouwtjes, zonder de mouwtjes en met ook nog een heel klijn kantrandje langs de mouwtjes en onderkant en op de plek waar je normaal lijnen van ballijnen ziet. (ietsje duidelijker ![]() Ik heb he in ieder geval nog nooit aan gehad want hij schijnt door en je moet er sowieso wat onderaan. Het komt er op neer dat ik nog niets heb gevonden om er onderaan te doen.
||
Citaat:
Maar alleen omdat er een paar breezerkutjes erin lopen, ga ik niet stoppen met het kopen ervan. Ik heb er niet veel van, maar als ik iets leuks ervan zie, koop ik het. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||