![]() |
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
Ik vind het ergens wel geil, maar er zijn natuurlijk wel nog dingen die me veel geiler maken hoor!
Als mijn vriendje met z'n hand in mijn broek zit,....... dan vind ik dat persoonlijk toch geiler dan hem te zien klaarkomen! Ik vind wel dat dat als meisje een soort voldoening heeft! ![]()
||
Citaat:
![]() ![]()
|
ik vin et ook nogal geil. betekend idd dat jij goed werk hebt verricht en vind het ook erg interessant om te zien. Vind het dan weer iets minder als hij het zelf heeft veroorzaakt. Dat mag ie lekker onder de douche ofzo doen.
|
![]() |
Hmm.. nee, bij dát moment zorg ik meestal dat ik me op een 'veilige afstand' bevindt, haha.
Maar ik vind het wel heel erg geil om hem te zien als tie bijna komt, of als tie kreunt, dat soort dingen zeg maar. Hoewel ik het trouwens niet echt leuk vind als 'het' niet lukt. Het is geen must maar toch...
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
my thoughts: well done girl. Als hij klaar komt betekend dat toch dat je het goed heb gedaan en je moet eigenlijk niet naar dat gespuit kijken maar naar dat koppie wat ongelooflijk veel geilheid uitstraalt, mmmm jammie!!
|
LEKKERRRRRRRRRR jammie ik vind het juist supergeil als ie spuit! als ik t voel. als hij op me spuit. maar ik vind het ook geil om het te zien hoe hij klaarkomt GEWELDIG dan heb je tenminste je best gedaan
![]() ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
vraagies, antwoord? over you know Verwijderd | 2 | 22-04-2010 17:13 | |
Liefde & Relatie |
teener gaat met 2x zo oude man is dat normaal??? rocher | 21 | 20-02-2004 10:24 | |
Lifestyle |
Het Algemene DREADS-topic III Paris | 469 | 18-09-2003 13:50 | |
Liefde & Relatie |
hoe krij ik it nou aan wop | 12 | 28-04-2003 17:59 | |
Films, TV & Radio |
fucking amal XQWS | 106 | 02-11-2002 00:24 | |
Seksualiteit |
Het verschil?? Blue*Angel | 11 | 11-04-2002 19:00 |