Advertentie | |
|
![]() |
|
Persoonlijk verwacht ik helemaal niet dat iemand anders zich ook klote voelt. Dat wens je niemand toe. Soms is het wel gemakkelijker praten, je begrijpt elkaar beter omdat je grotendeels hetzelfde voelt, of tenminste dat gevoel herkent. Maar alles wat je uiteindelijk mag verwachten is steun, of die andere zich nu slecht voelt of goed
-x- GS
|
Verwijderd
|
Hmz, ik heb dit eigenlijk nooit zo gemerkt?
Voor mezelf weet ik dat wanneer ik me klote voel ik het fijn vind daar met iemand over te praten. Mijn gevoelens uit te leggen, en zo begrip en troost te ontvangen. Op dit moment vind ik dat bij mn vriend. Hij hoeft zich echt niet ook klote te gaan voelen. Maar ik wil wel mijn gedachtes, niet gevoelens, met hem delen. Jah, dan moek soms huilen, wat hij klote vind, maar vooral voor mij. Ik kan iig alle steun die ik nodig heb vinden bij mn vriend. Ik voel me dan wel altijd schuldig omdat hij zich er wel rot door gaat voelen. Maar dan zegt hij altijd: jamaar, jij voelt je toch rot, jij huilt toch? Neej, tuurlijk vind ik dit niet leuk, maar dat is omdat ik van je hou en je graag gelukkig zie. Ik ben niet degene die zich kut voelt, dat ben jij, dus maar je nu maar even geen zorgen om mij. Dus het is vanuit mij niet zozeer dat ik wil dat hij zich klote voelt, ik wil alleen zijn arm om me heen en zijn lieve woorden en troost, zodat ik me beter ga voelen, en ik wil dat hij probeert me te begrijpen, ik leg het hem dan ook zoveel uit als ik kan. Dit doe ik natuurlijk ook allemaal voor hem, als hij zich rot voelt vind ik het ook niet leuk, maar probeer hem te troosten, naar hem te luisteren enz. Als ik dat niet doe voelt ie zich alleen maar rotter, en een beetje steun maakt mij iig altijd beter voelen.. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Ik weet echt niet meer wat te doen :( Verwijderd | 7 | 09-05-2009 11:39 | |
Psychologie |
Het Grote Lucht-Je-Hart-Topic #132 Pruts0r | 496 | 25-07-2008 16:56 | |
Verhalen & Gedichten |
Ik ben Plato, de opper a-seksuele mens (verhaal) Verwijderd | 226 | 27-11-2005 11:00 | |
Psychologie |
ik voel me enorm klote, ik trek het niet meer.... SimplyABoy19 | 37 | 07-10-2004 16:10 | |
Liefde & Relatie |
Liefdesverdriet verwerken AnoniemIemand | 20 | 27-10-2002 10:39 | |
Psychologie |
Inhaken op Maypole's bericht: trent 86dagreed | 12 | 15-08-2002 20:16 |