Advertentie | |
|
![]() |
|
Sommige vind ik gewoon zielig, andere heb ik enorm veel respect voor. Ik heb een aantsl zwervers uit het centrum wel gesproken en 'k heb ook wel een aantal levensverhalen gehoord, en soms verneuken ze t zelf, soms niet. Maar wat het rare is is dat dat helemaal niet uitmaakt, niemand hoort in zo'n situatie te moeten leven.
||
Citaat:
niet erg sociaal ![]() ![]() verwen ze gewoon een dag breng ze naar de kapper pedicure uit eten enzo, en dan afmaken
|
Verwijderd
|
Je moet deze mensen echter niet aan hun lot overlaten natuurlijk, veel zwervers zijn verslaafd op geestesziek. Maar verslaafden kun je niet dwingen om af te kicken, want dan gaan ze toch weer door zodra ze het afkickprogramma verlaten hebben. Geesteszieke zwervers moeten direct opgenomen worden, maar het probleem is dat de psychiatrische zorg in Nederland met geldgebrek, personeelsgebrek en plaatsgebrek kampt.
Over het algemeen heb ik het niet zo op van die brutale zwervers die zo'n straatkrant door je strot zouden willen duwen en van die lui die je om geld vragen (in Utrecht loopt zo'n engerd rond, wel meer zelfs). Ik heb eigenlijk nog nooit een straatkrant gekocht, terwijl ik er dagelijks een paar tegenkom, van die zwervers ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
De laatste watermolen Reynaert | 11 | 06-07-2005 00:05 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Overeenkomsten Islam-Christendom Verwijderd | 270 | 28-11-2004 13:56 | |
Muziek |
Delta Goodrem ~ Not Me Not I DeltaThaGirl | 294 | 18-01-2004 18:01 | |
Lifestyle |
[Daar issie weer!:] Wat voorn opmerkingen heb jij allemaal te horen gekregen... Verwijderd | 364 | 18-04-2003 09:58 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
De beoordeling/het profiel van Jezus Christus Verwijderd | 11 | 05-05-2002 18:28 |