Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
![]() |
theorie in 1 keer 3 fout: had niet geleerd ( weet het heel slecht, zat daar ook tege me buurman te verkondigen dak zwaar ging zakken ma niet dus)
praktijk ook in 1 keer was wel door rood gereden en bij het invoegen op 20cm van vrachtwagen ofzo ma had een hele aardige examinator ben dus niet echt een schoolvoorbeeld |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
De tweede keer heb ik het gehaald.
Dat ik de eerste keer was gezakt sloeg nergens op... Voor mijn gevoel reed ik foutloos, maar volgens de examinator keek ik een keer te kort naar rechts bij het afslaan en had ik bij een afslag een auto van links te laat gezien..Allebei twee fouten die ik zelf nergens op vond slaan, maar goed.. De tweede keer was een ramp. Ik was doodzenuwachtig en had faalangst (ik was nog nooit ergens voor gezakt, behalve voor een rijexamen en wilde niet nog een keer zakken, ook al niet omdat het zo lekker 'goedkoop' is, dat afrijden)... Ik maakte gigantisch veel domme fouten en met fileparkeren stond ik bijna een meter van de stoep...Maar toen een andere auto, die voorgesorteerd stond om rechtsaf te gaan plotseling rechtdoor ging en ik goed reageerde, kreeg ik zowaar een compliment! Ik was zelfs geslaagd! kwam het doordat ik goed reed, of als echte charmeur die lieve examinatrice lief aankeek? ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
![]() |
In één keer, met nul fout.
Ik vind dat het CBR strenger moeten worden. Vragen over voorrang moet je gewoon allemaal goed hebben. En bij die gewicht vragen of wanneer je wel/geen mistlicht mag voeren, één of twee fouten. Ik heb nu al zoveel mensen gezien die wel hun rijbewijs (en dus theorie) hebben, maar de voorrang gewoon niet goed snappen.
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
|