Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() Hmm. Als alle vrouwen beter emoties aan konden voelen was de wereld een stuk makkelijker voor mij. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() Ok, en dat troep kopen waar ze al veel te veel van hebben... ah dan hebben mannen ook weer wat om over te zeuren ![]()
||
Citaat:
en ik ben heeeel spaarzaam
||
Citaat:
![]()
|
vrouwen menstrueren
![]() vrouwen komen in de overgang ![]() vrouwen krijgen een lelijker lijf naarmate ze ouder worden ![]() en ja ik ken hans teeuwen ![]()
|
Mannen kunnen tot hun dood zaad produceren en dus kinderen maken, terwijl het bij vrouwen rond hun vijftigste of daaromtrent is 'afgelopen'.
Mannen hebben niet elke maand last van een 'cyclus'. Mannen kunnen meer drinken voordat ze dronken worden (mannen bestaan namelijk voor een groter percentage uit water). Mannen onder elkaar blijven niet zo heel lang doorruziën over iets. Mannen hebben aan 2 paar schoenen, 5 broeken, stuk of 10 T-shirts en 6 truien wel genoeg qua garderobe. Mannen kunnen altijd en overal een banaan eten, zonder dat iemand bijgedachtes krijgt. ![]() Als je man bent en iemand op je werk/school doet onaardig tegen je, dan hoef je niet in paniek te raken omdat 'iedereen stiekem een hekel aan je heeft'.
||
Citaat:
Vrouwen: - Zijn gevoeliger wat meestal het prettige gevolg heeft dat ze dingen subtieler kunnen brengen. - Door dingen op een vrouwelike manier te brengen krijg je gedaan wat je wilt en toch voelt niemand zich iets opgedragen. - Vrouwen kunnen beter manipuleren, communiceren en zorgen. Mannen: - Zijn fysiek (!) sterker. (maar ook kleinzerig waar wij weer voor kunnen zorgen en waar wij door onze hier als nadelig beschreven periode aan gewend zijn) - Hebben meer ruimtelijk inzicht (waar vrouwen het sociaal inzicht hebben). - Hebben zaad (voor onze eitjes). Kortom, we kunnen niet zonder elkaar, het is de bedoeling dat de ene vrouw de andere man aanvult en andersom. Man-vrouw-maatschappij. Lees hier 'de meeste' mannen en vrouwen. Ik wil niet generaliseren, als jij vind dat je bij de marine kan, meid, ga ervoor.
|
Wij mannen gebruiken nooit omwegen. Als het probleem met geweld op te lossen is, gebruiken wij geweld totdat het probleem weg is. Is er meer voor nodig om iets op te lossen, dan kruipen wij achter de bank en mag de vrouw het oplossen
![]()
|
![]() |
Mannen zoeken oplossingen bij problemen, vrouwen zoeken steun...
Mannen zien meestal niet eens problemen... Mannen zijn meningsverschillen en ruzies na 10 minuten alweer vergeten... ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Vrouwen zijn superieurder op de volgende gebieden:
- Geld uitgeven ![]() - Liegen ![]() - Leven langer Mannen zijn superieurder op de volgende gebieden: - Kunnen niet zwanger worden ![]() - Komen niet in de overgang ![]() - Zijn wat sport betreft "beter" tja ik bedoel sneller en meer kracht en zo... Ja kan nog veel meer bedenken, maar heb ik ff geen zin in ![]()
||
Citaat:
![]() Ik ben de schouder waarop ze uithuilt als haar nagel breekt ![]() ![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
Een vraag over seks johnnyruk | 72 | 09-03-2010 07:17 | |
Liefde & Relatie |
Zoenen: wat betekent het? MartinV | 49 | 17-02-2009 12:18 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Glazen plafond voor vrouwen Laisve | 282 | 09-02-2009 20:38 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Schoolstrijd II Pyriet | 52 | 16-12-2004 12:50 | |
De Kantine |
OORLOG......Maak je scholieren.com Leger Verwijderd | 271 | 08-09-2003 18:24 | |
Liefde & Relatie |
mannen vs. vrouwen Denise84 | 21 | 25-05-2003 17:34 |