Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 05-04-2003, 19:06
jamaifan15
jamaifan15 is offline
ik zit met een probleempje.
ik ben een meid van 15 jaar en heb nog nooit een vriendje gehad en ook nog nooit gezoend!! Ik zit hier erg mee en zou ook graag een vriend krijgen of zoenen. Wat moet ik doen???
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 05-04-2003, 19:08
Knutselsmurfie
Knutselsmurfie is offline
niks... vooral niet op zoek gaan in ieder geval. Het komt vanzelf wel. Laat het gewoon op je af komen en ga geen wanhopige pogingen doen een vriendje te krijgen.
Oud 05-04-2003, 19:10
Grafdansertje
Grafdansertje is offline
Dat zoenen is heel makkelijk naar een feestje beetje sexy kleden misschien een beetje alcohol en ze staan in de rij...

succes dr mee
Met citaat reageren
Oud 05-04-2003, 19:13
Da wizzZ
Da wizzZ is offline
Is niet boeiend, als je nog niet gezoend hebt, ik heb ook vrienden en vriendinnen die nog gezoend hebben of een nog nooit ene vriendje hebben zgehad. Sommigen zijn al 17. Jij bent pas 15. Als je nu al een vriendje krijgt, is de kans toch niet heel groot dat het wat blijft. Ieder geval niet overhaasten. Ennuh, over een vriendje.. Dat komt vanzelf wel joh.
Oud 05-04-2003, 19:45
blupie
blupie is offline
dat je je daar druk om maakt, maargoed, het kan...
maar toen ik 15 was (vorig jaar, jawel ) had ik ook nog nooit met iemand gezoend...

maar dat komt vanzelf; ineens draai je je om en hangt er een tong in je mond... *grijns*

(gelukkig was het wel een leuke jongen, was daarna mijn vriendje)
Met citaat reageren
Oud 05-04-2003, 19:55
Horror Kitty
Horror Kitty is offline
plak een briefje op je voorhoofd waarop staat "NAT", succes gegarandeerd..

mnee, ach, waarom wil je dan zo graag een vriend?
iets wat je vooral niet moet doen is gaan zoeken, gewoon je leven leiden zoals het is, je komt vanzelf wel iemand tegen wanneer je het het minst verwacht.
Met citaat reageren
Oud 05-04-2003, 20:06
DEChengst
DEChengst is offline
Je eisen fiks naar beneden bij stellen. Pakken wat je krijgen kan
Oud 06-04-2003, 00:44
debieltje nr 1
debieltje nr 1 is offline
is nix ergs aan moet je je niet druk over maken ik heb al 2 jaar geen jongen meer gekust ook,who cares.Vroeger toen ik 13 was en ik las over mensen van 16 dat ze nog nooit hadden gekust dan dacht ik 'whaa ze zijn vast oerlelijk',nu weet ik natuurlijk dat het bij de meesten gewoon is omdat ze hogere eisen stellen dan anderen (ik ook hoor ) dus nix overhaasten en een of andere sukkel bespringen om toch maar gekust te hebben,gewoon afwachten tot je leuke jongen ontmoet.
Met citaat reageren
Oud 06-04-2003, 00:50
Verwijderd
Je bent pas 15.
Niet al 15.
Je hebt nog tijd zat.
Met citaat reageren
Oud 06-04-2003, 01:25
Verwijderd
Wat een probleem zeg. Maak jezelf van kant zou ik zeggen
Met citaat reageren
Oud 06-04-2003, 02:06
MazeMouse
MazeMouse is offline
Citaat:
nare man schreef op 06-04-2003 @ 02:25:
Wat een probleem zeg. Maak jezelf van kant zou ik zeggen
Die types bestaan dus inderdaad....
Oud 06-04-2003, 02:32
Verwijderd
Misschien moet je je is al een 16 jarig meisje gedragen niet zoals een klein kind van 12 en nu heb ik het over die stomme naam van jou.
Met citaat reageren
Oud 06-04-2003, 04:26
Aaaaaart..
Aaaaaart.. is offline
jamaifan

*gniffel*
Met citaat reageren
Oud 06-04-2003, 10:49
FloatAZiggy
FloatAZiggy is offline
Zoenen is ook een vorm van meeloperij
Met citaat reageren
Oud 06-04-2003, 11:09
The0
The0 is offline
Citaat:
FloatAZiggy schreef op 06-04-2003 @ 11:49:
Zoenen is ook een vorm van meeloperij
Maar wel een goeie vorm van meeloperij!

ontopic:
Inderdaad, pas 15. Wat geeft het nou, jou tijd komt nog wel. Dont worry, be happy!
Met citaat reageren
Oud 06-04-2003, 12:56
Verwijderd
Je hebt nog 67 jaar om een vriend te krijgen en te zoenen... vanwaar dat ongeduld?
Sta open voor nieuwe contacten en wees aardig tegen de mensen die je aardig vindt, dan komt 't vanzelf wel goed als de tijd daar is.
Met citaat reageren
Oud 06-04-2003, 13:01
Verwijderd
Je gaat in een superkort rokje en een topje en heel veel make-up op de eerste de beste tent in en gooit je lichaam tegen een dronken malloot aan. Vervolgens ruk je z'n hoofd naar je toe en begin je hem keihard te zoenen. Houd hem wel goed vast, zodat hij geen kant meer op kan! Suc6 gegarandeerd.
Met citaat reageren
Oud 06-04-2003, 14:18
zarah
zarah is offline
boeiend! Ik ben AL 16 en heb nog nooit gezoend en een vriendje gehad , dusseik ben 10000 keer zieliger....
nou toch succes dermee
Met citaat reageren
Oud 06-04-2003, 15:39
Mark
Mark is offline
Citaat:
jamaifan15 schreef op 05-04-2003 @ 20:06:
ik zit met een probleempje.
ik ben een meid van 15 jaar en heb nog nooit een vriendje gehad en ook nog nooit gezoend!! Ik zit hier erg mee en zou ook graag een vriend krijgen of zoenen. Wat moet ik doen???
Bel maar een keer, dan zet ik je op de lijst.

Snow (die het probleem niet echt ziet)
Oud 06-04-2003, 16:33
AtHell
AtHell is offline
Ga aan de crack en verkoop je lichaam.

Ervaring doe je dan zo op.
Oud 06-04-2003, 16:53
Qimm
Qimm is offline
Citaat:
Jadie schreef op 06-04-2003 @ 00:50:
Je bent pas 15.
Niet al 15.
Je hebt nog tijd zat.
idd ik ben al 19 en heb het zelfde 'probleem' alhoewel... er lijkt verandering in te komen
Oud 06-04-2003, 17:23
DEChengst
DEChengst is offline
Citaat:
Qimm schreef op 06-04-2003 @ 17:53:
idd ik ben al 19 en heb het zelfde 'probleem' alhoewel... er lijkt verandering in te komen
Gaan we weer opscheppen wie er met dit probleem het oudste is ? Dan bied ik 27 jaar Iemand meer ?

Laatst gewijzigd op 06-04-2003 om 17:36.
Met citaat reageren
Oud 06-04-2003, 17:39
Verwijderd
Citaat:
Aaaaaart.. schreef op 06-04-2003 @ 05:26:
jamaifan

*gniffel*
daar heb je het al , great minds think alike.

al ben je misschien wat 'laat' tegenover andere mensen, maakt het niet uit, het komt automatisch wel. ga anders wat vaker (of ga eens) uit
Met citaat reageren
Oud 06-04-2003, 18:00
Qimm
Qimm is offline
Citaat:
Desecrator schreef op 06-04-2003 @ 17:23:
Gaan we weer opscheppen wie er met dit probleem het oudste is ? Dan bied ik 27 jaar Iemand meer ?
*druipt af* oke goed jij bent er erger aan toe

*snapt het niet* je ziet er best wel leuk uit hoor, heb je geen leuke persoonlijkheid ofzo?
Oud 06-04-2003, 19:38
DEChengst
DEChengst is offline
Citaat:
Qimm schreef op 06-04-2003 @ 19:00:
*snapt het niet* je ziet er best wel leuk uit hoor, heb je geen leuke persoonlijkheid ofzo?
Totaal geen sociale vaardigheden. Hoe je een meid moet versieren zou ik dus echt niet weten. Daarnaast ben ik extreem wantrouwig tegenover andere mensen.
Oud 06-04-2003, 19:58
Qimm
Qimm is offline
Citaat:
Desecrator schreef op 06-04-2003 @ 19:38:
Totaal geen sociale vaardigheden. Hoe je een meid moet versieren zou ik dus echt niet weten. Daarnaast ben ik extreem wantrouwig tegenover andere mensen.
ah oke, dat verklaart meer ...

nou doe er wat aan
Oud 06-04-2003, 20:59
DEChengst
DEChengst is offline
Citaat:
Qimm schreef op 06-04-2003 @ 20:58:
nou doe er wat aan
Daar lijkt het mij rijkelijk laat voor. Op je 27ste gaan staan te prutsen als een jochie van 12 lijkt mij weinig indruk maken. Ik blijf mijn hele leven vrijgezel. Makkelijker voor mij, beter voor de dames.
Oud 06-04-2003, 21:13
Krayzie
Krayzie is offline
Citaat:
Desecrator schreef op 06-04-2003 @ 21:59:
Daar lijkt het mij rijkelijk laat voor. Op je 27ste gaan staan te prutsen als een jochie van 12 lijkt mij weinig indruk maken. Ik blijf mijn hele leven vrijgezel. Makkelijker voor mij, beter voor de dames.
Nou als jij je daar prettig bij voelt, maar als het puur om je leeftijd gaat boeiend dan loop je een paar blauwtjes, dat doen zoveel mensen je komt echt wel een keer iemand tegen... als je zelf wilt dan.

En om ff op de topic terug te komen, 15 is mss een probleem als jij zelf nou heel erg graag met iemand wilt zoenen, maar volgens mij is het meer van iedereen heeft al een keer gezoend en ik niet... nou lekker boeiend doe gewoon lekker alles in je eigen tempo, ik was ook 15 eehmm of 16 weet niet eens pcies , dus zo veel boeit het echt niet!
Met citaat reageren
Oud 06-04-2003, 21:24
Qimm
Qimm is offline
Citaat:
Desecrator schreef op 06-04-2003 @ 20:59:
tis nooit te laat
Oud 06-04-2003, 21:43
bette4ever
bette4ever is offline
gewoon rustig blijven en op je gemak is rondkijken wat voor leuks er rond loopt. en uitgaan kan ook welleens helpen als je een leuke jongen tegenkomt.
tot vandaag was ik ook maar een doodnormaal verliefd meisje die nog nooit gezoend had en nog nooit een vriendje had gehad....tot vandaag
Oud 06-04-2003, 22:43
Dromer
Dromer is offline
maak je niet druk, ik ben 19, nooit gezoend of een vriendje gehad... ben overigens wel sociaal vaardig, maar t wil gewoon niet erg
soms word je er wel eens wanhopig van, als mensen die je zelf heel stom vindt wel een vriend of vriendin hebben (is niet aardig, ik weet et), maar over het algemeen ben ik heel gelukkig met m'n leven en m'n vrienden... zoenen komt heus nog wel een keer!!!

meer kan ik je niet meegeven, niet wanhopen, dan wordt het alleen maar vervelend voor jezelf, en idd 15 is nog jong!!
Oud 07-04-2003, 08:29
snoopy
snoopy is offline
ik was ook 15, hoor... toen ik voor t eerst ging zoenen.
Is allemaal goedgekomen.
Oud 07-04-2003, 10:30
Bruut
Bruut is offline
man wat een gezeik, ik was 18! (nog steeds ) heb nix te maken met dat ze je niet leuk vinden ofzow!

ik ben gewoon een beetje verlegen maar nu gaat t allemaal veel beter
Met citaat reageren
Oud 07-04-2003, 14:43
'EliteZeehond'
'EliteZeehond' is offline
Ik heb dus ook het probleem dat ik veel te verlegen ben ik heb pas 1x gezoend en dat was op me 17de, keb verder nooit echt een relatie gehad ofzo... ik durf ook haast niet met meisjes te praten, alleen met de vriendinnen van m'n vrienden enzo.
Met citaat reageren
Oud 07-04-2003, 14:58
Thomas
Thomas is offline
Het komt echt goed en je moet je van niemand iets aantrekken.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten