Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik heb 3 jaar in de schoolkrant gezeten en het was hartstikke ruk! Vonden mijn collega's ook blijkbaar, want toen hieven we de schoolkrant op en is de school 2 jaar schoolkrantloos geweest (nu ik van school af ben is men weer begonnen).
Ik vraag me nou nog steeds af waarom ik in godsnaam toch 3 jaar lang mijn tijd hebben zitten te verspillen..... Ripper
|
Verwijderd
|
Ik hoor altijd van die verhalen dat het heel wat is op sommige scholen om in de redactie te zitten, maar bij ons zitten we te springen om mensen....
![]() We hebben ook bestwel censuur, soms worden stukken uit ons roddelrubriekje, waarvan iedereen weet dat het bullshit is, veranderd of weggelaten, en één keer is een stukje waarin ik een conrector vergeleek met Videla omdat er examenwerk van me gedeeltelijk was kwijtgeraakt (thank god, twas maar 3/10 punt maar toch mag het niet kunnen, vandaar...) er niet in gezet en toen werd de rector een tikkeltje boos op me.... ik had trwns een goed excuus dus ik kwam er wel onderuit maar toch... |
![]() |
|
Ja ik ben hoofdredacteur sinds dit jaar... wel leuk werk, beetje organiseren en zo.. de inhoud wordt door zowel de redactie als gewoon scholieren geschreven (die kunnen eigen werk bij ons inleveren en dan kijken wij of we er wat mee kunnen)
Wij hebben btw ook een leraar die begeleidt, maar wat er uiteindelijk wel en niet in komt is aan ons.
|
![]() |
http://forum.scholieren.com/showthre...lkrant#newpost
http://forum.scholieren.com/showthre...lkrant#newpost ik ga me niet herhalen, bij osn op school, is het niet super de bomb om in de redactie te zitten, maar de schoolkrant is wel superrrr mooi en heel leuk vergaderen enz
||
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Algemene schoolzaken |
Hoe ziet jouw schoolkrant eruit? Elisa123 | 1 | 24-01-2014 16:49 | |
Verhalen & Gedichten |
schoolkrant in nood!!! muts8848 | 20 | 15-10-2004 12:28 | |
Verhalen & Gedichten |
ik schrijf een column voor de schoolkrant Tha#1ChiLL | 10 | 13-02-2004 19:04 | |
Algemene schoolzaken |
Schoolkrant.. Spila | 13 | 06-04-2003 13:11 | |
Algemene schoolzaken |
schoolkrant MH | 34 | 07-03-2003 20:13 | |
Algemene schoolzaken |
Redacties schoolkranten gezocht Jon | 15 | 10-11-2002 21:19 |