Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Oh lul die je bent Spacewuppy is geen rioolontstopper Gewoon een lief varkentje |
![]() |
|
![]() |
IK heb een hele berg knuffels in bed liggen maar meer gewoon voor de gezelligheid ofzo
![]() ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Nee, ik ben al jaren knuffelloos
![]() ![]() ![]() Weet je wat leuke knuffels zijn btw? Van het WNF. Heel natuurgetrouw en goede kwaliteit. ![]() |
![]() |
|
Mijn nijn en ik zullen nooooooit gescheiden worden. Alleen jammer dat nijn ondertussen een beetje heel erg gescheiden is van zichzelf. Hij begon als lief wit wollig konijntje (type nijntje), toen vielen de armen eraf, werden de poten vullingloos, begon ie een beetje grijs te kleuren en kwamen er overal gaten in. Nu is t alleen nog maar een grijs hoofd zonder vulling met gaten overal en niet zoveel wolligheid meer...
|
![]() |
een hart met oren waarvan de oren er bijna af liggen, de je-weet-wel-kater en een konijn (iedereen vind het meer een varken dan een konijn) waarvan er 1been af is, en ik heb er een stompje aan gemaakt zodat hij noig wat heb maar nu is hij dus helemaal invalide (ik heb hem bij me geboorte gekregen)
|
![]() |
|
![]() |
Ik heb mijn halve bed vol met knuffels en kussens!!!!!!!!!!!
Maar de bijzonderste is beerchen, mijn hele kleine schattige blokker valentijns beertje dat ik in de 2e heb gekregen toen ik een 7 had voor duits. Die kan ik namelijk lekker makkelijk in koffers/tassen verstoppen als ik ergends heeb moet, en ik kan hem makelijk onder mijn dekens stoppen als ik iemand hoor of zie!
|
Ik had vroeger altijd een kei lief pupje waar ik ook op sabbelde enzo alleen toen kreeg ik allergie kwa stof en sindsdien mocht er van de dokter geen 1 knuffel zich meer op mijn kamer bevinden
![]() dus ja ![]()
|
Verwijderd
|
Ooit heb ik bedacht dat ik daar te groot voor ben en heb beren en dergelijke omgeruild voor een kussentje dat in mijn bed ligt en ik kan omarmen als ik daar zin in heb. Eerder kon ik helemaal niet slapen zonder iets om mijn armen omheen te slaan, nu wel...
Maar als ik helemaal niet kan slapen of heel verdrietig ben, pak ik mijn ouwe vertrouwde blauwe beer wel... ![]() |
![]() |
|
Ik ben geloof ik een van de weinige Nederlanders die nooit zo'n lievelingsknuffel heeft gehad die je overal meesleept tot hij er niet meer uitziet.
![]()
|
![]() |
Ik slaap nog steeds met de donkere blauw poes Droppie die ik bij m'n geboorte heb gekregen.
![]() ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Slapen bij vriendin Anonas | 12 | 20-09-2015 21:10 | |
De Kantine |
Invullen! :DELICIOUS | 67 | 16-08-2011 13:41 | |
Liefde & Relatie |