Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Vrije tijd
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 02-04-2003, 13:29
karamba
karamba is offline
Een week voor de kwartfinale in de Champions League tussen Juventus en Barcelona lijkt een aanstaande transferidylle openbaar te worden. De Italiaanse kranten maken vandaag melding van een op handen zijnde transfer van Patrick Kluivert naar de Italiaanse kampioen.
De Amsterdammer weigert om zijn contract bij de Catalaanse club te verlengen, omdat dit een drastische salarisverlaging inhoudt. Kluivert mag aan het einde van dit seizoen voor 1,8 miljoen euro Barcelona verlaten en lijkt van deze clausule gebruik te gaan maken. Hij heeft zelf al laten weten dat hij in dat geval graag naar
Turijn verhuist om daar onder andere samen te spelen met Edgar Davids en Pavel Nedved. Juventus is de belangrijkste gegadigde om de spits in dienst te nemen.
Juventus zou tegelijkertijd de Franse topscorer David Trezeguet aan Arsenal verkopen, waar de spits weer aan zijn maatje Thierry Henry kan worden gekoppeld. Trainer Marcello Lippi, die binnenkort zelf zijn contract
bij Juventus zal verlengen, zou al hebben ingestemd met deze transfers.

Ik hoop dat Saviola en Riquelme ook gelijk meegaan en Cocu verdiend ook wel een betere club dan Barca in deze vorm. Ik hoop nu echt zoooo dat dit door zou gaan. Kluivert is denk ik toe aan een nieuw avontuur. Engeland leek me eigenlijk beter voor deze drie (in mijn ogen) beste spelers van Barcelona.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 02-04-2003, 13:31
RoelRietenstoel
RoelRietenstoel is offline
Citaat:
addy schreef op 02-04-2003 @ 14:29:
Een week voor de kwartfinale in de Champions League tussen Juventus en Barcelona lijkt een aanstaande transferidylle openbaar te worden. De Italiaanse kranten maken vandaag melding van een op handen zijnde transfer van Patrick Kluivert naar de Italiaanse kampioen.
De Amsterdammer weigert om zijn contract bij de Catalaanse club te verlengen, omdat dit een drastische salarisverlaging inhoudt. Kluivert mag aan het einde van dit seizoen voor 1,8 miljoen euro Barcelona verlaten en lijkt van deze clausule gebruik te gaan maken. Hij heeft zelf al laten weten dat hij in dat geval graag naar
Turijn verhuist om daar onder andere samen te spelen met Edgar Davids en Pavel Nedved. Juventus is de belangrijkste gegadigde om de spits in dienst te nemen.
Juventus zou tegelijkertijd de Franse topscorer David Trezeguet aan Arsenal verkopen, waar de spits weer aan zijn maatje Thierry Henry kan worden gekoppeld. Trainer Marcello Lippi, die binnenkort zelf zijn contract
bij Juventus zal verlengen, zou al hebben ingestemd met deze transfers.

Ik hoop dat Saviola en Riquelme ook gelijk meegaan en Cocu verdiend ook wel een betere club dan Barca in deze vorm. Ik hoop nu echt zoooo dat dit door zou gaan. Kluivert is denk ik toe aan een nieuw avontuur. Engeland leek me eigenlijk beter voor deze drie (in mijn ogen) beste spelers van Barcelona.

gekoppierd zeker
Met citaat reageren
Oud 02-04-2003, 13:32
luckyleo
luckyleo is offline
bron?
Met citaat reageren
Oud 02-04-2003, 13:33
karamba
karamba is offline
voetbal online!!!! Er zijn wel eens mensen die alleen bron ofzo met blauwe letters kunnen neerzetten. Maar dat moet ik nog leren
Met citaat reageren
Oud 02-04-2003, 13:37
vreselijke fout
vreselijke fout is offline
Citaat:
addy schreef op 02-04-2003 @ 14:33:
voetbal online!!!!
das geen bron das nog erger dan het onzinforum
Oud 02-04-2003, 13:39
karamba
karamba is offline
Dat hij zijn contract niet zal verlengen is zo langzamerhand wel duidelijk. Tssssjah... dan gaan sommige mensen speculeren!!!
Met citaat reageren
Oud 02-04-2003, 14:31
Verwijderd
Citaat:
addy schreef op 02-04-2003 @ 14:39:
Dat hij zijn contract niet zal verlengen is zo langzamerhand wel duidelijk. Tssssjah... dan gaan sommige mensen speculeren!!!
zet dat dan ook weg in de titel dat het nog om speculaas gaat...

Nu lijkt het netalsof het echt al rond is.
Met citaat reageren
Oud 09-04-2003, 11:49
karamba
karamba is offline
Het is weer eens woensdag. Op onze deurmat lag ook weer de nieuwe VI van week 15 tussen de post. Ik ging bladeren en kwam terecht bij buitenland. Op blz 75 staan dan de ditjes en datjes van de Serie A. De kop: 'Juventus wil Kluivert in plaats van Trezeguet'. Toen ik het verhaal ging lezen kreeg ik de bevesting dat Kluivert wel eens naar Juve kon gaan. Dit blad neem ik wel erg serieus. Ik zou blij zijn als niet alleen hij maar ook spelers als Riquelme en Saviola weg gaan. Want ze verdienen er ten eerste een heleboel geld aan om uit de financiële malaise te komen en ten tweede zouden deze 3 spelers bij een andere club in een ander systeem veel beter tot hun recht komen. Dan zie je dat ze bij de 10 of misschien wel de 5 beste van de wereld horen. Barcelona moet maar eens rustig begonnen te bouwen aan iets nieuwe en eerst zorgen dat ze weer 'gezond' zijn. De prijzen komen later wel en Barcelona moet op zoek gaan naar spelers die wel in het systeem passen waar hun naar streven. Dus nogmaal: KLUIVERT GAAT NAAR JUVE!!!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten