Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Ik ben nogal een geval apart met mijn zogenaamde psychose, wat voor mij het leven moeilijk maakt is geen emoties voelen en constant delen van hetzelfde leven leven. of dat denken/voelen iig. deja-vus. |
![]() |
|
- eenzaamheid
- ziekte - dood - afscheid - verdriet... Naja er zijn heel veel dingen die het leven minder prettig maken. Het verschilt denk ik ook wel van persoon tot persoon... maargoed
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Naja... - dat ik heel vaak alles fout doe, en alles fout gaat - afscheid
|
Verwijderd
|
Slechte dingen: relatief begrip: voor ons kan een oorlog in Irak goed overkomen (relatief goed dan) maar ook slecht. etc. Slechte dingen zijn dingen die niet goed zijn en dus inderdaad heel persoonlijk. Vind zelf de negatieve houding van veel mensen t.o.v. anderen slecht. van autochtonen t.o.v. allochtonen en andersom bijvoorbeeld. en van de verschillende geloven t.o.v. elkaar! en de afkeurende houding van veel atheisten e.d. t.o.v. religies in het algemeen. Jammer: acceptatie en respect zijn zo belangrijk maar zo ver te zoeken...
|
![]() |
|
![]() |
Ik vind dat het leven totaal niet zuigt. Ik vind het leven het mooiste wat er is.
Wat dat betreft ben ik echt een verwend kind: alles zit altijd mee, ik heb nooit echte tegenslagen gehad en ben dolgelukkig. Als ik dan toch verdrietig ben is het vaak om anderen: bijvoorbeeld een vriend die 3 van zijn beste vrienden is verloren, daarom moet ik wel eens huilen. Of andere problemen van vrienden, vriendinnen of familie. Dat kan ik me heel erg aantrekken. Soms zelfs al om omstandigheden in de wereld, dan kan ik janken als ik het nieuws aan het kijken ben ![]() |
![]() |
|
Er zijn meer dingen die me gelukkig maken dan dat er dingen zijn die me ongelukkig maken, maar goed. Ik wordt ongelukkig als ik er aan denk dat ik met 4 vijven het eindexamen in ga. Als ik eraan denk dat sommige mensen onbereikbaar zijn, kan ik doodongelukkig worden. Als ik me voorstel hoe andermans leven is, krijg ik soms medelijden en wordt ik ook ongelukkig. En afscheid nemen en teleurgesteld worden, tegen die twee dingen kan ik totaal niet. Daarom verheug ik mij ook nooit ergens op.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Ik ben Plato, de opper a-seksuele mens (verhaal) Verwijderd | 226 | 27-11-2005 11:00 | |
Verhalen & Gedichten |
Weten jullie nog... Vlooienband | 146 | 02-12-2004 13:50 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Slechte dingen Bren- | 33 | 04-08-2004 21:42 | |
Dit gedicht!!!!!!!! is verplicht!!!!!!!!! duidelijkheid over de islam!!! IGRA | 1 | 15-01-2004 16:53 | |
Verhalen & Gedichten |
[Verhaal] De slechtheid van Zack en Tom Verwijderd | 6 | 07-10-2002 19:17 | |
Waarom overkomen de slechtste dingen de beste mensen??? TMLWKY | 14 | 13-07-2002 06:13 |