Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Leven KAN geluk zijn... Gelukkig zijn is een fijne emotie. Depressie is een vervelende emotie, maar zeker NIET emotieloos! Ik kan geen genoeg van geluk (liefde) krijgen.. hoe meer hoe beter !!! |
![]() |
||
Citaat:
liever eeuwig geluk en liefde en mededogen voor mij |
![]() |
||
Citaat:
Wat ik hiermee wil zeggen is dat je niet per se downs hoeft te hebben om gelukkig te zijn. Een "down" kan de knop omzetten, maar dat hoeft niet. Je moet alleen een manier vinden om gelukkig te blijven met wat je hebt. Maar dat zit niet in de menselijke aard...
Laatst gewijzigd op 11-04-2003 om 18:19. |
![]() |
||
Ik geloof niet dat er geen doel is. Ik heb al in een ander topiv gezegd dat ik geloof dat zo gelukkig mogelijk worden het enige doel is, alle andere doelen zijn daar uitvloeisels van. het slechte is inderdaad nodig om het goede te kunnen waarderen, maar ik denk dat de meeste mensen dit al wel weten.
Ik denk trouwens nog steeds dat iedereen gelukkig worden als doel in zijn leven heeft. Citaat:
Of zie ik het weer eens allemaal verkeerd?
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Vechten voor jou plekje in de wereld,
leven en overleven, tot je erbij neervalt. Denk je niet dat wanneer je god tracht na te streven, je in de fout gaat? ( iedereen is een individu enzo..) maar was dat ook niet het doel van lucifer?? de duivel dus?? okeej, 'k heb niet zo een grote kennis van de bijbel.. ![]()
||
Citaat:
dus: Jou nut voor de wereld: hem een betere plek maken om te leven, door gelukkig te zijn. Nut van computeren: jezelf vermaken en op een bepaalde manier gelukkiger te maken. Computeren staat dan in verband met jou nut voor de wereld. Ik hoop dat je begrijpt hoe jou geluk de wereld een betere plaats om te leven maakt, als dat niet zo is, wil ik het nog wel uitleggen, maar daar heb ik nu even geen tijd voor ![]() Als je me vraagt wat het nut van de wereld is, kun je me net zo goed vragen wat de zin van al het bestaan is. Dat kan ik niet beantwoorden en dat zal ik waarschijnlijk ook nooit kunnen. Een reden daarvoor is dat ik niet al het bestaan ken. Ik weet niet precies wat en hoe alles is op de wereld. Als ik dat allemaal weet, dan heeft het pas nut om me af te vragen waarom alles is, toch? Ik denk zo: Als iets geen doel heeft, kan het er net zo goed niet zijn.Dat jij blijft leven, dat je niet niets doet of dood wil of zoiets, betekent dat je een doel hebt(misschien een korte termijn doel, maar dat maakt niets uit). Wat het doel van het doel van het doel van jou of mijn doel is, weet ik niet, maar dat maakt ook niet uit. Het doel dat we vervullen blijft hetzelfde, toch?
|||
Citaat:
Citaat:
En dat je niet dood wil, wil alleen zeggen dat je genen zijn voorgeprogrammeerd om te overleven.
||
![]() |
Citaat:
Maar waarom doe je dan die dingen? Waarom computer je? Dit is niet ter overleving. Maar voor je geluk. |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
mijn psychologieleraar zei:
'Doel van de mens: De mens doet de hele dag zoveel mogelijk (elke handeling) om zichzelf zoveel mogelijk orgasmes te bezorgen'. En dan niet alleen seksueel. Maar bijvoorbeeld Boterham eten - hogere waarde- genot.
||
Citaat:
2. Ach... Je moet gewoon even aan het idee wennen, denk ik ![]()
||
Citaat:
2. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
hoevaak er al niet termen als "je zal branden in de hel" worden geroepen als ik in mn Cradle tshirtje door de stad huppel, en hoevaak er niet wordt gereageerd als daarop "ik geloof niet in hemel en hel" gezegd wordt is gewoon depressiverend op zich verder is het doel het gebied ingesloten door die 2 palen en die lat *zich verder aansluit bij de niet-doelers*
|
Mijn doel...leven enzow tot ik uiteindelijk us doodga. Hoelang het nog duurt boeit me niet zoveel. Moet alleen nog keer 10 pizza's in 2 uur opeten
![]() {en tuurlijk hebben de mensen een 'hoger' doel, zij die sterk staan zullen de hele wereld 0wnen. Zij zullen elkaar bevechten om hun machtpositie te versterken. Een leefbaar klimaat creeren waarin zij heerschen. Geweld, vrees en agressie zijn de sleutelwoorden die de mens drijven zijn eigen terrein af te schermen met alle moleculen die hij in zich draagt. kortom: De mens moet achter zijn egoistische aard komen door zichzelf waarschijnlijk op een dag zwaar te verminken of te vernietigen. So it is written, so shall it be done ofzow e v o l humanoidz}
||
Citaat:
2. Ik heb prediker gelezen.
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Maar deze valt niet echt uit te leggen. Mensen zijn het er mee eens of niet, en als iemand vind van niet dan is het onmogelijk om te laten zien wáárom het nou nutteloos is. |
![]() |
||
Citaat:
2. Mooi boek he ?? lees eens 2 Petrus 1 :20,21 ik denk dat hierin een groot geheim voor jou schuilgaat. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||||
Citaat:
Citaat:
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
Heb je die tekst nou gelezen of niet, de discussie verleggen naar de Koran is wat mij betreft een zijspoor. |
![]() |
||
Citaat:
|||
Citaat:
![]() Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Je kunt er alleen van overtuigd raken door het zelf aan HEM te gaan vragen Joel, of Hij zich aan jou wil tonen.. Mijn woorden zijn maar woorden. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
de Verlichting Kip187 | 11 | 23-10-2003 22:38 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
De Draak vs God [Openbaring van vragen] Kazanka | 73 | 07-10-2003 11:44 | |
Verhalen & Gedichten |
mijn verhaal over het korte leven van een jong meisje Verwijderd | 15 | 17-05-2003 22:55 | |
Verhalen & Gedichten |
Begin van een verhaal. Vlooienband | 20 | 18-01-2003 03:02 | |
Verhalen & Gedichten |
[verhaal] CKV eindopdracht: Het regime van een scherpschutter. Vlooienband | 8 | 05-11-2002 11:21 | |
ARTistiek |
Hansaplast (kijk in de ogen van een travestiet) Ringmaster | 12 | 07-08-2001 16:29 |