Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 08-04-2003, 19:04
hotbulma
hotbulma is offline
ik ben verliefd op een jongen maar ik ben heel bang dat hij mij niet leuk vind en als ik met een jongen neem ben ik bang dat hij mij kwetst en ik ben ook niet de dunste weet iemand wat ik moet dan ???¿¿¿???

gr. hotbulma

barry heuft lover
Oud 08-04-2003, 19:24
MissMorena
MissMorena is offline
als je echt verliefd bent op hem zou je hem laten weten dat je gek op hem ben en sgat een persoon moet je accepteren hoe die is en als je bang bent dat hij je zal kwetsen dan zou je hem beter moeten leren kennen want dan weet je hoe hij in elkaar zit en uiterlijk zegt natuurlijk niks het gaat om het innerlijk want b.v een meisje je echt zoo mooi maar heeft een k*t innerlijk daar heb je toch ook nix aan

suc-6
groetjes Miss Morena
Met citaat reageren
Oud 08-04-2003, 19:25
Last Resort
Last Resort is offline
Citaat:
ik ben op iemand verliefd maar ben onzerker !!![/B]
Je bent ook niet zo goed in Nederlands
Oud 09-04-2003, 17:09
Jordi
Jordi is offline
Citaat:
Berserker_nl schreef op 08-04-2003 @ 20:25:
Je bent ook niet zo goed in Nederlands
Moet daar geen punt achter? Lekker boeiend dat ze geen zin heeft die zin 100% foutloos te schrijven, er zijn mensen die veel erger zijn wat dat betreft.

Ontopic: Ik denk dat iedereen die verliefd is bang is om dat aan diegene te vertellen. Als je wilt dat het iets wordt zul je je daar toch overheen moeten zetten. Als hij je afwijst dan weet je dat hij je niet wil en zul je je waarschijnlijk wel gekwetst voelen, maar als hij echt heel bot ofzo doet, weet je ook meteen dat hij eigenlijk gewoon een ontzettende eikel is. Als hij je natuurlijk niet afwijst (ook altijd rekening mee houden , niet altijd meteen van het ergste uitgaan) is het natuurlijk helemaal prima.
Oud 09-04-2003, 17:21
The0
The0 is offline
[QUOTE]AragornElessar schreef op 09-04-2003 @ 18:09:
[B]Moet daar geen punt achter? Lekker boeiend dat ze geen zin heeft die zin 100% foutloos te schrijven, er zijn mensen die veel erger zijn wat dat betreft.

Ik was ook al opzoek naar een manier om die gast terug te pakken, bedankt voor het zoeken. Idd, wat maakt perfect nederlands nou uit, je snapt het toch.

Ontopic: Wat er al stond ben ik het mee eens, bijna iedereen die verliefd is is bang om het te vertellen. Maarja, nee heb je, ja kun je krijgen. En samen verliefd zijn is leuker dan in je eentje.

Theo (steelt voor de gelegenheid het idee om iets tussen haakjes achter je naam te zetten, om maar te kunnen vermelden dat het wel een bericht vol met one-liners is geworden
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten