Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Ik vond 't redelijk eigenlijk gister
Sommige dingen waren wel leuk, maar anderen waren ook zó verschrikkelijk slecht Heb Robbie niet gezien, zal straks eens bij de herhalingen kijken hoe Gordon zichzelf weer eens voor schut heeft gezet!
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
tmf awards is een commercieele hoeren bende voor domme bos kanaries die geen vrienden hebben
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Jaa, twas weer vies gister. Anouk was wel weer nieuw en cool. Skin was een beetje slapjes, ik had het liedje dan ook nog nooit gehoord. Robbie Williams ook wel cool, de rest blugggggghhhhhhhh. Ik heb echt heeeeel hard gelachen om wat iedereen aanhad, vooral Daphne. Ook heel vervelend vond ik dat Daphne 'categorie' niet kan uitspreken, en laat dat nu net het woord zijn dat ze het vaakst uit moest spreken. Wat me ook opviel was dat Bridget en Daphne dezelfde laarzen aanhadden. Oeps.
(neem me niet kwalijk dat ik een festijn dat getuigt van het verval van de wereld heb zitten kijken, maar ik moest oppassen op de grootste doos ter wereld en dan moet je haar wel gehoorzamen natuurlijk, en het is beter dan 'Jackass' van haar broertjie) |
![]() |
||
Citaat:
Hoewel die meer metal- en rockgericht is...
||
Citaat:
![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Studeren |
Enquete: TMF Awards + Social Media invullen! Alejandro | 2 | 05-05-2011 17:17 | |
Muziek |
TMF awards Poll levi's | 35 | 18-04-2004 12:49 | |
Lifestyle |
leukst gekleed bij tmf awards? *** Sido *** | 78 | 17-04-2004 01:15 | |
Muziek |
TMF Awards 2004 dennisjuh15 | 54 | 29-02-2004 10:38 | |
De Kantine |
Ik ga naar de TMF awards! Pucca | 55 | 24-01-2004 13:59 | |
Muziek |
<<< TMF awards 2003 >>> Sjoukie | 23 | 27-04-2003 18:32 |