Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Eerlijk gezegt vind ik alles wat ik krijg van mijn vriendin leuk. Vooral de lieve kaartjes zq. liefdesbrieven vind ik helemaal geweldig, omdat daarin het enige staat wat niet te koop is; de liefde die we nl voor elkaar hebben. Zo een cadeautje vind ik persoonlijk veel beter dan een ring oid.
|
![]() |
||
Citaat:
![]() En ik ga hier nog even over nadenken ![]()
|
Verwijderd
|
Eh... een hele grote & lieve knuffelbeer van mijn vriend...
En laatst kwam hij (terwijl hij helemaal geen geld heeft eigenlijk) met een CD aan van Tuesday Child, die ik allang zocht maar nergens kon vinden... Oh ja, en hij had een keer een megagrote kaart aan de ene kant volgeplakt met foto's van ons en hem, en aan de andere kant een ontzettend lief verhaal geschreven! |
![]() |
|
mooiste cadeau heb ik nog niet gehad (dit klinkt weird) maar ik krijg van mijn moeder een ring die nu in haar bezit is, daarvoor in haar moeders bezit is geweest, daarvoor in het bezit van de moeder van me oma en daarvoor in het bezit van de moeder van mijn overoma... tjah, niet om de materiele waarde, maar het is toch iets van de familie, en ja, altijd naar de dochter doorgegeven, dus als ik later een dochter krijg...
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Mooiste cadeau van mijn ex was een gedicht... |
![]() |
|
![]() |
Knuffels zijn maar knuffels maar.. een jaar terug kreeg ik een grote Me to you beer van een vriend die toen zot van me was.. ik vond het ontzettend lief, en betekende veel voor me want hij was mn beste vriend.. maar ik voelde niks voor hem.. nu heeft hij een vriendin, en... ik ben toppezot van hem geworden,dus.. hij is nog belangrijker geworden voor me
![]()
|
Verwijderd
|
Ik ben volgende week vrijdag jarig en toen mijn vader twee weken terug gecremeerd werd kreeg ik van zijn vrouw de verlovingsring van hem en mijn moeder.. die heb ik schoon laten maken en op maat laten maken..
en ook is het een beetje mijn verjaardagscadeautje van mijn vader.. en zeker de mooiste omdat er veel emotionele waarde aan zit.. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Je verjaardag vieren. Missy | 34 | 25-10-2010 12:11 |