Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 20-04-2003, 21:34
FloatAZiggy85
FloatAZiggy85 is offline
Vraagje..

Ik krijg zelf een schuldgevoel bij meisjes die mij leuk vinden waarvan ik weet dat ik hun misschien ook wel leuk vind. Ik kan het dan niet over mijn hart verdragen om ze af te wijzen, omdat ik het dan zielig vind. En dat betreft vooral meisjes die mij dus bellen & sms-en, terwijl ik zelf soms niks van me laat horen.

Naja...beetje vaag, maar tog..

In dit geval is het een beetje een preuts aangelegd meisje.. wel aardig, maar tog..
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 20-04-2003, 21:36
Dminor
Dminor is offline
En de vraag..?
Oud 20-04-2003, 21:40
M@rco
M@rco is offline
Zeg dan gewoon tegen ze "Sorry, maar ik denk niet dat het iets wordt tussen ons.". Oké, dan vinden ze je misschien wel een lul, maar 't lijkt me nog altijd beter dan iemand aan het lijntje houden...
Oud 20-04-2003, 21:40
Mark
Mark is offline
Citaat:
FloatAZiggy85 schreef op 20-04-2003 @ 22:34:
Vraagje..

Ik krijg zelf een schuldgevoel bij meisjes die mij leuk vinden waarvan ik weet dat ik hun misschien ook wel leuk vind. Ik kan het dan niet over mijn hart verdragen om ze af te wijzen, omdat ik het dan zielig vind. En dat betreft vooral meisjes die mij dus bellen & sms-en, terwijl ik zelf soms niks van me laat horen.

Naja...beetje vaag, maar tog..

In dit geval is het een beetje een preuts aangelegd meisje.. wel aardig, maar tog..
Je hebt een goed hart, dat je het zielig vind om hun af te wijzen. Je kan toch gewoon zeggen dat je haar helemaal top vind, maar dat het verliefde gevoel ontbreekt en je dus geen relatie wil. Dan houd je gewoon contact, of niet.

Mark (op papier is het allemaal zo simpel)
Oud 20-04-2003, 21:42
FloatAZiggy85
FloatAZiggy85 is offline
Aha.. dat ken.. en sorry voor de vage topicopening
Met citaat reageren
Oud 20-04-2003, 23:28
Jordi
Jordi is offline
Hoe je het ook zegt, het blijft lullig voor iemand om afgewezen te worden. Daar kun je niets aan doen en daar zou je je dus eigenlijk ook niet schuldig over moeten voelen... Maarje, zo werkt het nou eenmaal niet altijd in de praktijk (je niet schuldig voelen).
Zeg het gewoon een beetje aardig als je niets wilt. Dan voel je je denk ik minder schuldig dan wanneer je het heel lullig doet. Dan is ze denk ik ook minder gekwetst. Minder, maar niet helemaal niet. Daar doe je gewoon niets aan...
Oud 21-04-2003, 10:41
Marsel
Marsel is offline
Heb een keer iemand afgewezen.. een vriendin stond met me te praten of ik haar leuk vond, blabla, zelf durfde ze blijkbaar niet.
Maja, niet bepaald mijn smaak En aangezien ik drank op had, antwoorde ik maar op de vraag of ik haar ook leuk vond: ''Naja, als ze een condoom bij zich heeft''.. toen liepen ze kwaad weg!
Je kan het lullig vinden, maja, ze denkt nu dat ik dom ben, dus zal ze zich wel te goed voor me voelen, dus vind het niet echt lullig.

Zaterdag wel beetje vreemd. Ken een meisje al iets langer, maar toch ken ik haar voor geen meter. Naja, merkte gewoon al aan alles dat ze me leuk vond. Ben dus wel met der geweest, en zij heel lief te doen tegen me enzo. Maar ik had beetje raar gevoel, normaal moet ik zelf allemaal moeite doen enzo, blabla. En deed nu helemaal niks, omdat ik het wel grappig vond, maar eigelijk ook niet zoiets had van Jah met haar moet ik iets ofzo. Dus beetje dubbel gevoel, ik vind haar wel aardig, maar ken der verder helemaal niet. Voel ook verder helemaal niks ofzo, terwijl ik weet dat zij dat wel heeft ( al maanden ).. dus beetje lullig misschien. Komt ook nog bij dat ze me ex heel goed kent ( waar ik nog steeds wanhopig mee zit ).. en ik daardoor beetje zoiets heb van ja oke, gezellig om het daar over te hebben terwijl je me leuk vind.. Naja. zie wel hoe het loopt
Met citaat reageren
Oud 21-04-2003, 10:47
Thomas
Thomas is offline
Zeg het gewoon eerlijk tegen haar, want daar zijn jullie allebei het meest bij gebaat.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten