Advertentie | |
|
![]() |
|
Hoe je het ook zegt, het blijft lullig voor iemand om afgewezen te worden. Daar kun je niets aan doen en daar zou je je dus eigenlijk ook niet schuldig over moeten voelen... Maarje, zo werkt het nou eenmaal niet altijd in de praktijk (je niet schuldig voelen).
Zeg het gewoon een beetje aardig als je niets wilt. Dan voel je je denk ik minder schuldig dan wanneer je het heel lullig doet. Dan is ze denk ik ook minder gekwetst. Minder, maar niet helemaal niet. Daar doe je gewoon niets aan... ![]()
|
Heb een keer iemand afgewezen.. een vriendin stond met me te praten of ik haar leuk vond, blabla, zelf durfde ze blijkbaar niet.
Maja, niet bepaald mijn smaak ![]() Je kan het lullig vinden, maja, ze denkt nu dat ik dom ben, dus zal ze zich wel te goed voor me voelen, dus vind het niet echt lullig. Zaterdag wel beetje vreemd. Ken een meisje al iets langer, maar toch ken ik haar voor geen meter. Naja, merkte gewoon al aan alles dat ze me leuk vond. Ben dus wel met der geweest, en zij heel lief te doen tegen me enzo. Maar ik had beetje raar gevoel, normaal moet ik zelf allemaal moeite doen enzo, blabla. En deed nu helemaal niks, omdat ik het wel grappig vond, maar eigelijk ook niet zoiets had van Jah met haar moet ik iets ofzo. Dus beetje dubbel gevoel, ik vind haar wel aardig, maar ken der verder helemaal niet. Voel ook verder helemaal niks ofzo, terwijl ik weet dat zij dat wel heeft ( al maanden ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Wat saai zeg #752 Verwijderd | 500 | 26-11-2009 14:46 | |
Psychologie |
Het Grote Lucht-Je-Hart-Topic #122 Verwijderd | 491 | 01-03-2008 09:55 | |
De Kantine |
Wat saai zeg #85 Vlindertje | 500 | 03-12-2007 20:28 | |
Games |
[KLACHT] Pik jij die nieuwe prijzen voor spellen Benteknol | 237 | 13-01-2006 16:01 |