Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
O. K. dan!!! nu weet ik het wel hoor.....
![]() Ik vind het gewoon leuk om te rijmen... Mag toch??? En als iemand dat niet leuk vind neem ik dat positief op en dan is het nog niet goed... Dat vind ik een beetje te ver gaan als je het mij vraagt. Luister: Ik heb het al moeilijk genoeg en heb veel steun als ik het plezier heb om te mogen rijmen en als je dat niet leuk vind moet je het niet lezen... |
![]() |
||
Citaat:
Sorry als dit hard over komt, maar mensen mogen hier gewoon hun mening geven. Ook als ze het niet zo'n goed gedicht vinden.
||
Citaat:
|
wohoo ik vind hem dus wel oké.
dat cliché slaat eigenlijk nergens (volgens mij) op maar ja, ik bedoel hoezo cliché. Als je de gedachte,het idee en de humor van het gedicht ergens anders kan vinden krijg je van mij een lolly ik vind de rijm wel DOW maar das de bedoeling lijkt me zo. Hij loopt lekker leest lekker weg en het einde is kwel verder is hij zeker niet brilliant of zo maar hij heeft zijn charme dat kan je volgens mij niet ontkennen volgens mij ben is hij een beetje misunderstood dis ook een mening ![]()
Laatst gewijzigd op 09-04-2003 om 09:32. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Gedicht voor een vriend boet | 0 | 15-11-2011 18:56 | |
Verhalen & Gedichten |
Engels gedicht (geen titel) Legend Of Rusj@ | 2 | 09-06-2005 19:46 | |
Verhalen & Gedichten |
Last time. Legend Of Rusj@ | 8 | 06-06-2005 21:05 | |
Verhalen & Gedichten |
You're so far away...(Mjaja een engels gedicht) Secreet | 6 | 31-10-2003 18:50 | |
Verhalen & Gedichten |
gedichtje voor een vriendin (int engels) Verwijderd | 5 | 08-02-2003 15:45 | |
Verhalen & Gedichten |
Gedichtje van een 'engeltje met vampiertanden'. ;) Verwijderd | 3 | 09-11-2001 16:20 |