Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Maar heb dat lege gevoel nog nooit meegemaakt in een groep, dus ik kan niet echt zeggen hoe ik het dan zou ervaren. Paddotrips vind ik ook heel persoonlijk daardoor is het inderdaad moeilijk om ze met iemand te delen, vooral als diegene het zelf nooit mee heeft gemaakt. Dat merk je ook wel als je met iemand samen hebt getript. En 24 uur vind ik wel erg lang, bij mij was het tot nu toe ook altijd de volgende ochtend over, terwijl ik savonds pas eet dan.
Laatst gewijzigd op 29-04-2003 om 00:38. |
![]() |
|
jah ik ken het gevoel, maar ik moet zeggen dat ik dat juist een super fijn gevoel vind.. niet zozeer leeg maar meer zoiets als vrij. net alsof alle emoties uitgeschakeld worden en je eindelijk helemaal helder naar dingen kan kijken. juist dat hoort erbij vind ik. heelemaal onbezorgd is toch juist fijn
![]()
||
![]() |
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
jij hebt zeker nog nooit paddo`s gegeten..dan zou je dergelijke uitspraken wel voor je houden...maar goed waar hou je nou tegenwoordig niet iets aan over na langdurig gebruik. wat een gezeik zeg... ![]() *ontopic* Maar ik denk dat je (misschien hoor) dat gevoel kreeg omdat je de hele tijd (bewust of onbewust) dacht aan dat het 17:00 uur zou worden en je dan weer "normaal" moest doen....als je zo gaat pushen dan gaat het mis. dan lukt het juist niet... |
![]() |
|
![]() |
ik heb et ook idd, alleen voel ik et ook als iets aangenaams
![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ik gebruik het dus ongeveer eens per jaar, dat lijkt mij zeker rustig aan genoeg. Vandaag (2 dagen later) is al mijn gevoel aan het terugkomen, dat is wel erg oke, wat ik begon me toch een beetje zorgen te maken. Maar ik heb nogsteeds wel momenten dat ik denk dat het nog niet helemaal oke zit, dat zal ook wel weer overgaan gezien het bij de meeste mensen (van wat ik hier leest) zo is dat het uiteindelijk gewoon weer overging. Dus bedankt voor de hoopvolle respons. Ik denk dat ik over een jaar pas weer zin in trippen heb, wat op zich vrij gezond is. En als ik het dan weer doe, dan ga ik daarna gewoon 3 dagen in mijn eente op een weiland zitten of zo ![]() ![]() ![]()
|
Mja, ik heb wel ns na een trip compleet geheugenverlies gehad, datk nie meer wist wie ik was, waar ik was en wie de mensen waren waarmee ik was.. Duurde enkele uurtjes, daarna begon ik t weer te snappen. Volgende dag was ik nog wel een beetje paranoia en zo, maar dat ging ook wel weer snel over..
Heb ook wel vaak zo'n lichte buzz de dag na een paddotrip, waarbij alles nog een beetje vaag is ofzo.. Verder heb ik na verscheidene drugs ook wel dat mijn hersens niet echt meer lijken te functioneren op welk gebied dan ook de dagen erna.. Complete leegte... nie handig met school.
|
Verwijderd
|
Een gevoel van leegte is voor mij persoonlijk een gebruikelijk gevoel na een paddo-trip. De uren na een trip is de zin om iets te doen miniem, ik ben dan futloos en voel me redelijk brak (niet lichamelijk, maar geestelijk).
Als je een paar uur hebt getript met een bepaald groepje mensen en er komt ineens een heel gezelschap bij die niet onder invloed zijn of uberhaupt niet weten/begrijpen wat jij net hebt gedaan, kan dat een negatief effect hebben. Je concentratie is al ver te zoeken (je bent in je hoofd ongetwijfeld nog steeds bezig met de trip) terwijl je je bewust bent van het feit dat anderen wel die concentratie verwachten in een gesprek. Resultaat -> een ongemakkelijk gevoel. Voor mij persoonlijk is de ideale situatie dat je, zodra de trip is afgelopen, je je nasleur direct uit kan slapen zodat je de volgende dag weer normaal wakker word. [edit] @webjunk: Alsjeblieft zeg, loop niet zo te bazelen. Ik hoop dat daar enige vorm van sarcasme in zit, zo niet, zorg dan dat je even de feiten komt te weten over de gevolgen van paddo's. Laatst gewijzigd op 30-04-2003 om 20:22. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
|
ik kan niets doen, maar ben wel vreselijk emotioneel na het trippen.
Ik ga helemaal dneken aan allemaal dingen enzo, en daar heb ik een hekel aan. (ik heb geen hekel aan denken maar wel als ik helemaal ga door dneken over alles enzo dat je er helemaal emotioneel van word)
|
je moet het sowieso niet op tijd aan laten komen.... doe het op je dooie gemak en plan zo weinig mogelijk, behalve dingen die je trip ten goede komen....( van te voren joint draaien e.d)
||
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
ik was gister pas uit het tripgevoel, en daar was ik echt superblij mee: ooefffffff *dacht ik* want ik was mooi wel even zondag,maandag, dinsdag woensdag en donderdag in een tripgevoel blijven hangen en daar wordt je in het geheel niet vrolijk van. Maar vandaag kan ik de hele wereld weer aan
![]()
Laatst gewijzigd op 03-05-2003 om 15:39. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
zoheeeeeeee gister was ik aan het werk, ben vet aan het kletsen met een colega. BEGIN IK OPEENS WEER TE TRIPPEN jezus, ik werd er helemaal paranoia van. Echt super a relax. En ik weet niet zeker of ik nu wel weer helemaal ok ben. Ik heb geen trip gevoel, maar ik voel me niet als normaal ![]() maaaaaarja, het zal wel weer overgaan (hoop ik). Het is in elk geval nogal freakie
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik herken 't. Na m'n trip van donderdag ben ik op alle fronten uitgeput. Ik heb zin in niks, maar wil zoveel. Dat lege begint nu wel weg te gaan, maar mondjesmaat. Sociaal contact doet nog steeds vreemd aan en de lusteloosheid die 'rmee gepaard gaat is vreselijk. Ironisch is dat ik 'r toch niks tegen doe, omdat ik 'r geen zin in heb. Hmm ik had eigenlijk ook het idee dat ik mezelf tijdens die trip, die overigens al met al heel geslaagd was, teveel van een bad trip weg moest sturen, waardoor soms toch een dubbel gevoel ontstond. Voorzover ik weet gaan onze post-cybinale verschijnselen wel weg. Ik hoop 't althans voor jou en mij. |
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() en over de muizz, die woont schuin tegenover mij ![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]()
Laatst gewijzigd op 05-05-2003 om 09:22. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||