Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ten eerste ben k niet te laat, ik zit nu in 5vwo en we hebben net de eerste voorlichting gehad, over hoe het allemaal in elkaar steekt, en ten tweede, het is heelmaal niet de bedoeling om van iemand iets over te nemen. Ik mag toch wel emsne vragen of ze leuke ideetjes hebbeN? |
![]() |
|
hoi,
ik doe ook C&M maar heb bio in mijn vrije deel. ik doe mijn pws over Schizofrenie voor geschiedenis (ja dat mag, als je dus ook de GESCHIEDENIS) ergens over verteld en voor biologie... maargoed daar heb jij niet erg veel aan. Als jij geinteresseert bent aan muziek kan je het over een of andere muziekstijl hebben (doe je het voor geschiedenis en muziek bijv...) dan vertel je hoe het is ontstaan, hoe er tegen aan word gekeken blabla. Of over een heel bekende zanger (eventueel van nu, maar moet wel vroeger ook al heel bekend zijn geweest) tjah... ik weet niet.. -xxx- wendy
||
Citaat:
- 1 profielvak - 2 profielvakken - 1 profielvak en 1 keuzevak ik heb voor het laatste gekozen.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Algemene schoolzaken |
Te weinig uren + Vak profielwerkstuk Roflsaurus | 7 | 21-08-2016 13:55 | |
Algemene schoolzaken |
Vraag profielwerkstuk N G | 15 | 11-04-2014 16:21 | |
Algemene schoolzaken |
Profielwerkstuk maxime141 | 17 | 17-04-2009 22:33 | |
Eindexamens 2004 |
profielwerkstuk te laat, nu geen examen meer doen? Trisia | 46 | 25-05-2004 15:14 | |
Huiswerkvragen: Exacte vakken |
Profielwerkstuk...wie weet een onderwerp?? Carlie | 15 | 24-01-2004 11:06 | |
Algemene schoolzaken |
profielwerkstuk N&G waarschijnlijk bio liefschatje | 8 | 02-07-2003 21:33 |