Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Eropuit!

Topictools Zoek in deze topic
Oud 03-04-2003, 19:49
maantje tuurt
maantje tuurt is offline
Wat doe jij tegen de zenuwen, als je bijna op moet, of de avond ervoor in je bed niet kan slapen? Of heb jij geen klamme handjes in de coulises?
Plaats hier tips/ervaringen
Oud 04-04-2003, 17:37
Balance
Balance is offline
avond d'r voor geen problemen, alleen vlak voordat ik op moet. dan word ik meestal wat stiller en houd de spanning bij mezelf. Maar als ik de voorstelling vaker heb gespeeld word ik eigenlijk al niet meer zenuwachtig.
dan gaat 't wel goed

op 't toneel dan, want bij presentaties op school ben ik de zenuwen absoluut niet de baas!!
Oud 05-04-2003, 21:21
Daangerous
Daangerous is offline
ik ben nooit zenuwachtig, ik zorg altijd gewoon dat ik zeker ben van mn zaak, dan kan het niet fout gaan...
Oud 05-04-2003, 22:14
debieltje nr 1
debieltje nr 1 is offline
altijd zenuwachtig voor ik opmoet,maar eens je daar staat gaat dat gevoel onmiddelijk weg (bij mij toch)
Oud 09-04-2003, 20:37
Kiss Pookie
Kiss Pookie is offline
Hey!
Ik ben eigelijk nooit zenuwachtig, maar als ik het wel ben laat ik anderen moed inpraten!
Oud 13-04-2003, 15:35
Noortje_S
Noortje_S is offline
Ik ben de zvond ervoor nooit zenuwachtig, maar de dag van de opvoering zelf beginnen de kriebels en de zenuwen te komen. Eens ik op het podium sta verdwijnt alle stress en hebk al spijt dat het achter de rug is
Oud 13-04-2003, 22:06
Fortuynist
Fortuynist is offline
Ik bereid de dingen altijd tot in de puntjes voor, zodat het haast niet fout kan gaan. Toch ben ik elke keer weer ontzettend zenuwachtig, maar dat is natuurlijk helemaal niet erg, want als je dan eenmaal op het toneel staat, geef je jezelf ook voor 100%.
Oud 14-04-2003, 18:13
EvilSmiley
EvilSmiley is offline
deze week 4 voorstellingen Electra, ik speel Orestes.
We hebben te weinig geoefent, dus het word kloten op toneel morgen.

brrrrrrrrrr*
Oud 15-04-2003, 14:20
~*ErOs*~
~*ErOs*~ is offline
pfff, ik ben ALTIJD zenuwachtig voor een voorstelling (ik dans). maar dat komt meer door de druk en het feit dak nogal faalangst heb. Zie echt al weken van tevoren alles misgaan wat er mis kan gaan enzo. beetje jammer altijd. heb het nu ook alweer. 13/14 juni zijn mn voorstelling, kun je nagaan.
Oud 16-04-2003, 21:08
Nas-t Zeekoe
Nas-t Zeekoe is offline
ik heb weinig tot nooit zeneuwen... behalve als ik iets moet doen wat ik niet kan... (bijv zingen...)
Oud 16-04-2003, 23:08
EvilSmiley
EvilSmiley is offline
whooo, de premiere ging echt 3 keer beter dan de try out
tegen de zenuwen heb ik zeker gemaakt dat al het vocht uit mijn blaas was, geti-chited en mijn hand verbreizeld.

maar het ging wel aardig
Oud 29-04-2003, 17:56
Gothic
Gothic is offline
Ik word soms heel hyper . Krijg heel veel energie, is echt een heerlijk gevoel. Gewoon de gezonde zenuwen, maar zo gauw ik mijn eerste zin gezegd heb ben ik rustig en voel ik me heerlijk . Ik doe verder niets speciaals, ik heb wel een keer door de gangen van de school gerend om even wat af te koelen...
Oud 29-04-2003, 18:16
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
ik heb niet echt last van zenuwen, wel een beetje van spanningen. een kik zeg maar. maar zodra ik t podium op moet, voel ik niks. dan doe ik het gewoon. zodra het applaus komt, voel ik me geweldig! vooral als ze enthousiast zijn. en wanneer ik eenmaal af loop, voel ik me kut omdat t afgelopen is.
Oud 29-04-2003, 18:42
Gothic
Gothic is offline
Citaat:
*RainBow* schreef op 29-04-2003 @ 19:16:
zodra het applaus komt, voel ik me geweldig! vooral als ze enthousiast zijn. en wanneer ik eenmaal af loop, voel ik me kut omdat t afgelopen is.
ow ja, dat applaus is zooooooo heerlijk ...

en idd als het afgelopen is
Oud 09-05-2003, 14:12
alpha
alpha is offline
Tja, ik ben nooit echt zenuwachtig, alleen vijf minuutjes van tevoren heb ik het wel even gehad. Maar niet vervelend, als het dan aan de gang is, is alles weg en werk ik op m'n best!
Maar bij presentaties op school ed niet nee, dan ben en blijf ik zenuwachtig net zolang totdat ik 'the end' zeg.
Oud 10-05-2003, 15:00
Quantes
Quantes is offline
ik ben altijd zenuwachtig, maar als ik op toneel sta, is het over...
Oud 16-05-2003, 21:25
rooddraakje
rooddraakje is offline
Ik ben eigenlijk met toneelstukken nooit zenuwachtig. Ik vind het echt zo leuk! Ik voel me echt heerlijk op een podium! Heb over twee weken weer voorstellingen, heb er zin in! (Het wordt nog wel lastig moet namelijk 2 rollen tegelijk spelen.. 1 van die rollen is een personage met een pop, waarvan ik doe alsof hij leeft..beetje vaag om uit te leggen, maar goed.)
Oud 19-05-2003, 11:52
Freggeltje
Freggeltje is offline
ik ben niet zo zenuwachtig dat is avonden vante voren niet meer kan pitte maar wel 2 uur van te voren al....heerlijk de spanning drijft me om absoluut mn best te doen en om de iets te geks van de maken en om de zaal gwoon in te pakken!het is als....verliefd zijn op het spelen....ik kan dr egt van genieten ook omdat ik een kei vette groep heb om mee te spelen....daar kun je dat lekker mee delen....spelen is gwoon te gek!
Kuz Freggel

ps ik wens alle mensje s die binnekort opmoeten kei veel suc6!ga ervoor!!!
Oud 14-06-2003, 22:17
Bluesummers
Bluesummers is offline
de dagen van tevoren heb k vaak een gezonde spanning, de dag zelf krijg k een beetje kriebels, en vlak voordat k op moet is het het ergst..maar zodra k op ben, ben k dat personage en die heeft geen zenuwen. maar voor audities is het wel heeeel erg, heb er gister net 1 gehad, en k was echt heeel erg zenuwachtig..iedereen trouwens..het was echt heel erg. de uitslag is nog niet bekend, maar als k er aan denk krijg k al kriebels. geen fijna kriebels, in tegenstelling tot voorstelling kriebels.
Oud 15-06-2003, 13:02
maf fluitketeltje
maf fluitketeltje is offline
Als je nerveus wordt moet je even helder nadenken: je wéét dat je het kunt maar je bent bang dat het niet goed gaat... je weet ook dat áls het niet goed gaat, het niet goed gaat doordat je zenuwachtig bent. De oplossing is dus: niet zenuwachtig zijn .

Mijn theorie .
Oud 15-06-2003, 18:32
da leentjuh
da leentjuh is offline
ik ben altijd VET zenuwachtig, ik probeer gewoon ff te lezen in bed ter afleiding, maar helpt niet genoeg..

Regels voor berichten