Advertentie | |
|
![]() |
|
Tja, ik ben nooit echt zenuwachtig, alleen vijf minuutjes van tevoren heb ik het wel even gehad. Maar niet vervelend, als het dan aan de gang is, is alles weg en werk ik op m'n best!
Maar bij presentaties op school ed niet nee, dan ben en blijf ik zenuwachtig net zolang totdat ik 'the end' zeg. ![]()
|
![]() |
Ik ben eigenlijk met toneelstukken nooit zenuwachtig. Ik vind het echt zo leuk! Ik voel me echt heerlijk op een podium! Heb over twee weken weer voorstellingen, heb er zin in! (Het wordt nog wel lastig moet namelijk 2 rollen tegelijk spelen.. 1 van die rollen is een personage met een pop, waarvan ik doe alsof hij leeft..beetje vaag om uit te leggen, maar goed.)
|
![]() |
|
![]() |
ik ben niet zo zenuwachtig dat is avonden vante voren niet meer kan pitte maar wel 2 uur van te voren al....heerlijk de spanning drijft me om absoluut mn best te doen en om de iets te geks van de maken en om de zaal gwoon in te pakken!het is als....verliefd zijn op het spelen....ik kan dr egt van genieten ook omdat ik een kei vette groep heb om mee te spelen....daar kun je dat lekker mee delen....spelen is gwoon te gek!
Kuz Freggel ps ik wens alle mensje s die binnekort opmoeten kei veel suc6!ga ervoor!!!
|
de dagen van tevoren heb k vaak een gezonde spanning, de dag zelf krijg k een beetje kriebels, en vlak voordat k op moet is het het ergst..maar zodra k op ben, ben k dat personage en die heeft geen zenuwen. maar voor audities is het wel heeeel erg, heb er gister net 1 gehad, en k was echt heeel erg zenuwachtig..iedereen trouwens..het was echt heel erg. de uitslag is nog niet bekend, maar als k er aan denk krijg k al kriebels. geen fijna kriebels, in tegenstelling tot voorstelling kriebels.
|
![]() |
Als je nerveus wordt moet je even helder nadenken: je wéét dat je het kunt maar je bent bang dat het niet goed gaat... je weet ook dat áls het niet goed gaat, het niet goed gaat doordat je zenuwachtig bent. De oplossing is dus: niet zenuwachtig zijn
![]() Mijn theorie ![]()
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Zenuwachtig in groepen Jerry95 | 4 | 08-01-2015 22:41 | |
Psychologie |
Zenuwen Slice396 | 1 | 15-11-2012 18:08 | |
Lichaam & Gezondheid |
wat helpt er tegen de zenuwen? Daantje_0705 | 32 | 11-02-2004 21:22 | |
Psychologie |