Ik heb nu ongeveer 1 maand een vriend..
de 1ste 2 weken ging het prima.
Geen problemen.
daarna hoorde ik van 2 vrienden dat ie tegen iedereen had gezegd dat ie met me naar bed was geweest.
Ik vergaf het m, maar twijfelde stiekum nog wel of ie het nou had gezegd of niet.
zaterdag hoorde ik dat ie met een meisje (die ik nog redelijk ken ook) gezoend had.
Hij zei dat het niet zo was, maar ze hing de hele tijd om hem heen om een bal van het biljarten of te pakken

.
Ik was redelijk kwaad toen ik dat hoorde en had m een kwaad smsje gestuurd en zn voicemail in gesproken.
ik twijfelde steeds meer.
Hij deed opeens kort af, was alleen maar hoi, meer niet..
normaal kwamen we bijna elke avond naar elkaar om lekker bij elkaar te zijn, maar hij kwam telkens niet, maar belde dat ie bij een pleintje zat en dat ik ook mocht komen.
Ik heb het er met hem over gehad maar veel kreeg ik er ook niet uit, hij bleef bij zn standpunt: "ik doe niet kortaf."
Maar eergister en gister avond viel me op dat ie toch wel aardig wat aand8 aan dat meisje besteedde enzo..
voelde.. pardon.. voel me er kut door.
wat denken jullie ervan?
vind ie haar leuk? of niet?
Zij doet ook wel IETS aardiger dan normaal tegen hem, maar tegen mij zei ze dat ze hem als een vriend ziet.
ik d8 vandaag...
morgen zie ik hem in de disco, ik vraag hem of ie haar leuk vind (verliefd is), als ie ja zegt, is het over...
hebben jullie nog andere suggesties?
sorry voor dit overdreven lange stuk..
kus Angel