![]() |
|
En wat is t
![]() (naar aanleiding van het ww topic ![]() UHm.. Mijn email adres is : Aafkeheeftlol@hotmail.com Ik had toen dus lol enzow 3 jaar geleden vond ik dat ![]() ![]() ![]()
|
![]() |
|
simpel:
mijn mail is alopia_online@hotmail.com nickname = alopia als ik op internet zit, ben ik online (doh), dus online streep ertussen en alopia_online@hotmail.com is geboren ![]()
|
![]() |
Nickname, mijn emailadres is : koemeeltje@hotmail.com
Dat is gwoon een nickname van mij maar vond het wel grappig omdat er MEELTJE in staat... ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
omdat ik hema_rookworst@hotmail.com lekker vind.
|
![]() |
|
Nou eerst had ik FJ_1998@hotmail.com en toen FJ_1999@hotmail.com en toen FJ_2000@hotmail.com en toen had ik geen zin meer dus ben ik daar maar bij gebleven
![]()
|
Janjoost0@hotmail.com
Mijn voornaam is Jan-Joost en aangezien janjoost@hotmail.com al in gebruik was?(!) heb ik er een nul achter geplakt.
|
MissAjaxAmsterdam@hotmail.com
das gewoon zo, geen verklaring voor nodig.
|
Verwijderd
|
cutyourribbon_@hotmail.com
Want ik was nogal in een sparta is geweldig bui. En cut your ribbon is een geweldig nummer van ze. Helaas waren alle andere mogelijke combo's met die naam al bezet dus vandaar dat _ d'r achter.. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Hotmail op deze computer deed het om een of andere gekke reden niet. Bij mn broer, die op zn eigen kamer een computer had, deed hotmail het wel.. Duss hij ging voor mij die naam aanmaken en wij zaten een beetje te brainstormen over een naam. Alles was al bezet, en toen zouden we 'lightning star' gaan doen. Ik wist helemaal niet hoe je dat schreef of zo, en mn broer dus ook niet, zo bleek later..Hij heeft namelijk lightening_star@hotmail.com voor me aangemaakt. Ik hoorde pas jaar of wat later dat het eigenlijk lightning is
![]() ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
Mijn domeinnaam is Dynamicdreams.nl.
Daar plak ik dan mijn voornaam voor en ik krijg Martin@Dynamicdreams.nl Sim-pel |
![]() |
|
Ik ben nogal een dromerig persoon..., vandaar
![]() En dat streepje erachter was omdat dromen als bestond. ![]() dromen_@hotmail.com
|
Verwijderd
|
Voorletter.Achternaam @internetprovider.nl
Gewoon serieus en duidelijk. Tja dat je ook van die mensen hebben die solliciteren met een e-mailadres als breezahslet@hotmail.com en dan verbaasd zijn dat ze niet worden aangenomen bij ons ![]() |
![]() |
|
gewoon het is mijn naam: timbroeren@hotmail.com
|
![]() |
mijne is tandpastatubedopje@hotmail.com .... en hoe leg ik dát nou uit...
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
voornaam@achternaam.nl.... lmd
|
![]() |
1. ik had een nieuw e-mailadres nodig
2. een avondje naar den haag waar dj ms. poly-ester draaide 3. Was net naar de kapper geweest en had ongeveer hetzelfde kapsel als ms poly-ester-> iemand maakte opmerking "dan ben jij dus dj terpentine" (Martine is mn naam, wordt meerstal afgekort tot Tine) 4. djterpentine@hotmail.com was geboren
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Saairdappelen #1511 Verwijderd | 500 | 28-09-2011 23:15 | |
De Kantine |
Jouw stem is nodig voor wereldwijd onderwijs! Verwijderd | 16 | 18-10-2008 00:39 | |
Liefde & Relatie |
Lang verhaal, maar I NEED HELP! zeekoe | 10 | 21-10-2003 09:05 | |
Liefde & Relatie |
geloof jij in liefde op het eerste gezicht? Kirk22 | 55 | 21-07-2002 10:09 | |
Psychologie |
hoe overtuig ik mijn ouders? miep | 14 | 19-05-2002 17:39 | |
Drugs & Alcohol |
Legalisering Drugs. Isa | 28 | 31-12-2001 11:13 |