![]() |
|
Verwijderd
|
Hieronder een tekening, reeds klaargestoomd voor photoshopbewerking (zorgvuldig uitgeknipt en op egaal wit achtergrondje geplakt + brightness/contrast aangepast).
Ik ga hem nog kleur en een (subtiel) achtergrondje proberen te geven. Dit is een verkleinde versie (25% vh origineel ![]() Als hij af is zal ik het resultaat hier ook posten binnenkort. ![]() ![]() |
Advertentie | |
|
![]() |
|
tuut, ik bedoelde dat hij aan 1 kant allemaal poten heeft, en aan de andere kant niks. Als hij loopt/zwemt rolt ie om:o)
maar goed, is natuurlijk alleen maar gezeik aangezien hij er zo supervet uitziet. Maar misschien een idee om bij volgende tekening iets meer rekening mee te houden :) Offtopic: en toch tipt hij niet aan robocop :P
|
Verwijderd
|
Schitterend.
Het enige commentaar dat ik zou kunnen leveren is dat het jammer is dat de compositie zo saai is. Je ziet 'm van de zijkant en da's behoorlijk been there done that. Beetje schuin van voren oid zou wel cooler zijn. Maar wel moeilijker. Maar wat zeur ik hij is geweldig ![]() |
![]() |
|
Lijkt wel wat op m'n zusje als ze weer eens stiekem naar een nachtfilm heeft zitten kijken (en dan de volgende ochtend om 7 uur de badkamer uitstamp, scheldend op alles dat beweegt)
![]()
|
hij is erg vet, en eigenlijk heeft dat platte ook wel weer iets, minder imposant misschien maar w'el heel gaaf...
en ik vind photoshop niet nodig, een gewone echte tekening vind ik veel mooier dan zo'n photoshopmanipulatie, maarja, wie ben ik.. heel tof!!! ![]()
||
Citaat:
en fantasie ![]() maarehm, op welk formaat heb je dit getekent? |
![]() |
||||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
![]() Citaat:
![]() |
![]() |