Ik heb dit spel dus ook, en ik vind het ook een supergoed spel maar ik ga er nog niet online mee. Denk het nog wel maar dat doe ik denk ik pas als ik een vrij hoog lvl heb.
Ik ben trouwens een fomarl lvl 33 en zit in hard forest.
Rangers zijn het makkelijkste om mee om te gaan alles dus zeg maar van een afstand neer knallen. Als ik jou was zou ik dan een ramarl maken want deze kunnen latere hogere techs leren dan de andere rangers. De androids kunnen zowiezo al geen techs alleen vallen zetten. Als je echt alleen maar lomp wilt meppen dan kun je het beste een hunter kiezen. Naar mijn mening vind ik forces het leukste kunnen alle techs en kunnen ook nog met de meeste ranged weapons overweg. Online zijn er ook een paar problemen zoals dat in een keer je beeld vastloopt (fsod)en je al je niet ge-equiped wapens en items verliest. Of nog een ergere vorm dat je memory card corrupt wordt en al je PSO gegevens delete. Dit gebeurt niet vaak maar ik heb al van veel mensen gehoord dat het bij hun wel is gebeurd. Dit is mijn reden waarom ik nog niet online ben. Ach maar met drie vrienden vermaak ik me ook wel