Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Games
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 16-04-2003, 13:58
Redbull
Redbull is offline
Ik vind PSO nu een van de beste spellen die uit is op de cube en ben van plan om een modem te kopen om het online te spelen. Ik vraag me alleen af wie dat al doet enz. Ben wel benieuwd naar hoe het is. Wat vinden jullie trouwens de beste soort poppetjes (Hunter, Ranger enz.) Ik ken veel mensen die Rangers slecht vinden, maar ik vind Rangers echt super goed. Ik heb met lvl. 3 zonder ook maar 1x geraakt te worden door de besten in Forest 1+2 en 2x door de eindbaas het eerste land uitgespeeld. Toen ik dat met m'n hunter deed, was het toch een stuk minder makkelijk. Veel zeggen trouwens ook dat Rangers moeilijk zijn om mee te spelen, ik vraag me af wie dat heeft bedacht, want het is juist suppah simpel...
Oud 16-04-2003, 15:04
Rareware
Rareware is offline
Ik heb dit spel dus ook, en ik vind het ook een supergoed spel maar ik ga er nog niet online mee. Denk het nog wel maar dat doe ik denk ik pas als ik een vrij hoog lvl heb.
Ik ben trouwens een fomarl lvl 33 en zit in hard forest.
Rangers zijn het makkelijkste om mee om te gaan alles dus zeg maar van een afstand neer knallen. Als ik jou was zou ik dan een ramarl maken want deze kunnen latere hogere techs leren dan de andere rangers. De androids kunnen zowiezo al geen techs alleen vallen zetten. Als je echt alleen maar lomp wilt meppen dan kun je het beste een hunter kiezen. Naar mijn mening vind ik forces het leukste kunnen alle techs en kunnen ook nog met de meeste ranged weapons overweg. Online zijn er ook een paar problemen zoals dat in een keer je beeld vastloopt (fsod)en je al je niet ge-equiped wapens en items verliest. Of nog een ergere vorm dat je memory card corrupt wordt en al je PSO gegevens delete. Dit gebeurt niet vaak maar ik heb al van veel mensen gehoord dat het bij hun wel is gebeurd. Dit is mijn reden waarom ik nog niet online ben. Ach maar met drie vrienden vermaak ik me ook wel
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten