Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Games
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 15-11-2002, 19:04
Firebolt
Firebolt is offline
over een week komt tie uit (voor alle duidelijkheid: nog op de gamecube). het is meteen ook rare's laatste spel voor de NGC.
De PU was er niet erg positief over (79p, gebrek aan orginaliteit en dieptegang)
wat denken jullie ervan?
Oud 15-11-2002, 21:47
Retinite
Retinite is offline
Hij blijkt ineens bij verschillende dingen (magazines etc) tog lager te krijgen da nik had ged8, graphics zijn overal hoog, maar het spel is maar 15 uur ofzo... das dan wel jammer, ik koop Timesplitters 2 nu en vraag SFA voor verjaardag en/of kerst (verjaardag 22 dec, kerst 24 of 35 (weeknie meer :$)) dus dat zit wel knorr... eh snor... maar ik ga m wel zeker een keer spelen!
en btw heeft iemand ergens een lijst van alle NGC ganes die VOOR 31 dec 2002 uit komen (en aluit gekomen zijn(!)) ???
Oud 15-11-2002, 21:59
KrizzZzZZzzjE :P
KrizzZzZZzzjE :P is offline
Citaat:
Retinite schreef:

en btw heeft iemand ergens een lijst van alle NGC ganes die VOOR 31 dec 2002 uit komen (en aluit gekomen zijn(!)) ???

HIER
ken je dat wel vinden, ff klikken op Gamecube en dan Games
Oud 12-04-2003, 09:37
Redbull
Redbull is offline
Heel veel mensen vinden Starfox slecht enz. Ik heb het en ik vind het een masterlijk spel. Niet zo goed als SSB Melee en PSO, maar die zijn dan ook masterlijk²... De graphics van Starfox zijn super goed, de sound is super goed en de gameplay is goed. Alleen jammer dat de tijd ervan is verlengt doormiddel van mensen 5x het zelfde te laten afleggen ipv steeds nieuwe dingen verzinnen...
Oud 12-04-2003, 14:41
KrizzZzZZzzjE :P
KrizzZzZZzzjE :P is offline
Citaat:
Redbull schreef op 12-04-2003 @ 10:37:
. Alleen jammer dat de tijd ervan is verlengt doormiddel van mensen 5x het zelfde te laten afleggen ipv steeds nieuwe dingen verzinnen...
Oud 12-04-2003, 16:55
||_()_|_|
||_()_|_| is offline
Ík denk dat hij het backtracken bedoeld
Oud 13-04-2003, 09:26
Redbull
Redbull is offline
Dat zal het wel zijn. Wat is backtracken?
Oud 13-04-2003, 11:49
||_()_|_|
||_()_|_| is offline
Dat je stees terug moet lopen naar oude gedeeltes enzo . Bij SFA is dat ook zo . Maar als ze het terug lopen leuker hadden gemaakt met nieuwe dingen als je weer eens een keer terug moet lopen ,zou het een stuk leuker zijn geworden
Oud 13-04-2003, 13:28
Redbull
Redbull is offline
Dat is precies wat ik bedoelde...
Oud 13-04-2003, 19:29
Retinite
Retinite is offline
wow we zijn al 5 maanden verder, maa rik had m de dag voor de release al gekocht en hij was ècht wèl goed hoor en ik vond t wel meevallen dat backtracken
Oud 13-04-2003, 21:44
Shinosu
Shinosu is offline
Voor de ervaren, doorgewinterde gamers is het spel weinig uitdagend. Maar voor simpele weekend-gamertjes die zelfs hierbij nog een walkthrough nodig hebben zoals ik, is het spel perfect. Voor mij is het ook een uitkomst dat het vechten alleen maar buttonbashen is, complexe moves kan ik echt niet en ik raak in paniek. (Ik weet het...ben zielig)
De graphics vind ik echt fantastisch, hier komt de gamecube tot zijn recht. Heb het nog niet uitgespeeld, maar ik zou het jammer vinden als het zo snel klaar zou zijn.
Nou ja, sneller dan die 2de harry potter game kan echt niet. die heb je na maximaal 6 uurtjes al uitgespeeld.
Oud 14-04-2003, 19:00
Retinite
Retinite is offline
over snelle games gesproken, i khad Eternal Darkness (mijn favo game tot nu toe) uitgespeeld in 16 uur de 1ste keer, de 2e kee rin 6 en de derde keer in 5 uur.... maar dat spel is echt goei
Oud 15-04-2003, 17:15
||_()_|_|
||_()_|_| is offline
Citaat:
Retinite schreef op 13-04-2003 @ 20:29:
wow we zijn al 5 maanden verder, maa rik had m de dag voor de release al gekocht en hij was ècht wèl goed hoor en ik vond t wel meevallen dat backtracken
Ik niet, ik vond het vreselijk . Die rot lange rotstukken steeds weer terug te lopen .Ik ben een luie gamer ofzo . Maar de grafics zijn fantastisch , ik denk dat het na Metroid prime de mooiste cube game is die in NL uit is .
Oud 15-04-2003, 19:21
Retinite
Retinite is offline
Ed heeft beste verhaal, maar Metroid Prime is echt geweeeeeeeeeldig, maar ik moet nu alleen nog die laatste artifacts zoeken.... ****werk....
Oud 16-04-2003, 08:36
Curunir
Curunir is offline
Het backtracken is erg irritant, en een beetje afgezaagd dat ze er weer dinosaurussen bijslepen . Verder zijn het verhaal en de gebeurtenissen mij iets te "kinderlijk". Star Fox Adventures is duidelijk op de jongere gamer gericht.

Maar grafisch ziet het er allemaal geweldig uit, en gelukkig is het niet alleen maar hack&slash, en moet er ook nog af en toe een puzzel opgelost worden.
Oud 16-04-2003, 13:52
Redbull
Redbull is offline
Ik vind het best mee vallen hoe erg Starfox voor kinderen is. Ik ben zelf 14, maar bijna iedereen die ik ken die Starfox heeft zijn allemaal tussen de 17 en de 22 jaar...
Oud 16-04-2003, 16:36
||_()_|_|
||_()_|_| is offline
Citaat:
Redbull schreef op 16-04-2003 @ 14:52:
Ik vind het best mee vallen hoe erg Starfox voor kinderen is. Ik ben zelf 14, maar bijna iedereen die ik ken die Starfox heeft zijn allemaal tussen de 17 en de 22 jaar...
Dat komt ook vooral omdat er rond die tijd niks anders uit was denk ik .

Dat ena laatste filmpje ( voor de boss ) is trouwens super .De climax op het eind trouwens ook . Ik zeg niks voor degene die het nog niet uitgespeeld hebben
Oud 16-04-2003, 18:40
Retinite
Retinite is offline
En het filmpje voor het laatste filmpje, dat je net denkt bij de eindbaas te zijn dat had ik eigenlijk helemaal niet verwacht... maar de cut-scenes en gezichtsuitdrukkingen zij nwel de bete die ik ooit heb gezien ja... en btw om ff terug te kome op die post daarvoor, de gemiddlede cube owner is ook (ouder dan) 17...
Reageren

Regels voor berichten