Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
groetjes, Eva
||
Citaat:
Ik ken niemand die de spiegel zo erg verafschuwt als zij. En toch wist ze hardop te zeggen dat ze van mij houd.
|
![]() |
je geeft je uiterlijk de schukld van je problemen, niet doen..
mensen kijken naar t innnerlijk.ja en uitstraling.. maar als je de hele dag zielig gaat lopen doen van ik ben o zo zielig, help me, t is niet mijn schuld.. tja dan gaat t echt niet beter.. je moet t zelf doen. wat vind je dan zo lelijk aan je? iedereen heeft wel iets wat ze lelijk vinden..Dat zorgt dr alleen maar voor dat je een ander deel weer mooier vind. tuurlijk zeggen dr mensen wel eens tegen je dat je lelijk bent, zal altijd wel zo blijven.. alleen je moet weten wie je moet vertrouwen, als je beste vriend t tegen je zegt dan is dr wel wat mis, maar als t bv je broer is dan lult hij ook maar wat. en anders moet je maar even nadenken: hoeveel mensne hebben serieus tegen jou gezegd dat je lelijk was en hoeveel mensen hebben dat niet (ffe aleen de mensen die jij kent), nou dan! |
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
Plastische chrirurchie bijvoorbeeld. |
![]() |
||
Citaat:
die bedoel je he ![]()
|
Verwijderd
|
Zielig doen op een forum helpt echt niet hoor.
Er is niets verandert sinds je vorige posts. Je haalt jezelf nog steeds naar beneden en je doet er niets aan. Je wilt alleen maar aandacht. Als je echt iets wilt bereiken doe je in eerste plaats iets aan je zelfbeeld, ten tweede zoek je een plastisch chirurg op. Het ziekenfonds wil het vast wel vergoeden als jij er zoveel door lijdt. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik zie inderdaad ook dat dit niet het eerste topic is over dit onderwerp. Het vorige topic was toch ook behoorlijk lang en kennelijk ben je er niets mee opgeschoten.
Ik denk niet dat je op dit forum de hulp kan vinden die je zoekt, misschien moet je dit eens op een andere plek zoeken. Je kunt echt leren van jezelf te houden, je moet jezelf accepteren zoals je bent. Niemand is lelijk, daar had Missy1234567890 wel gelijk in. Als je in alle tijdschriften bladert, naar alle programma's op tv kijkt enz. ja, dan zijn er een hoop mensen lelijk. Maar als je eens goed om je heen kijkt, gewoon op straat, naar de gemiddelde mens, dan zie je zelden zo'n tv-hoofd lopen. Waarom? Die mensen op tv en in bladen en alles die hebben lagen make-up op, die hebben de beste stylisten om zich heen. Vaak herken je sterren zonder hun make-up niet eens en zien ze er dan net zo uit als jij en ik. En dan nog, je kunt wel zeggen innerlijk draait het neit om of iets dergelijks. Maar je innerlijk straal je wel uit naar buiten toe. Wanneer jij geen zelfvertrouwen hebt straal je dat ook uit, en zullen mensen je ideëen ook alleen maar bevestigen. Zoek proffesionele hulp, met je topics hier schiet je duidelijk niets op. sterkte |
![]() |
|
en als je nou maar vaak genoeg blijft zeggen dat je lelijk bent gaat iedereen je geloven.
Oke heeel corny, maar het gaat om de binnenkant! Bovendien... dan zie je zo'n stelletje waarvan je van een van de 2 echt iets hebt van *brrrrr* Maar toch heeft hij/zij wel ff een leuke vriend of vriendin. Kijk ik ben ook nie moeders mooiste hoor, dus ik heb niet makkelijk praten. Wees es positief over jezelf, kweek een leuke uitstraling, die doen het ook altijd goed! Veel succes ermee
||
Citaat:
Want vergeleken met de mensen op TV zijn er niet veel mooi mensen! Nee hoor ik vergelijk met met de mensen op staart en om heen! maarja ik zou er mee moeten leren leven en het maar accepteren iedergeval bedankt voor je commentaar |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Als het waar is, moet je hulp zoeken. En als het niet waar is, moet je hulp zoeken. ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
|
het ligt niet aan je hoofd, maar aan de inhoud van je hoofd
Wat meerdere mensen al in deze topic hebben gezegd. Uiterlijk speelt een rol, maar gedrag speelt een grotere rol. Hoe jij je gedraagt tegenover andere mensen is erg belangrijk. Sommige mensen hebben een voorsprong door hun uiterlijk, of een ander talent wat ze kunnen gebruiken om aandacht te verwerven. Mensen die dit in mindere mate hebben zullen er harder voor moeten werken om aanvaardbaar resultaat te behalen, maar het is zeker niet onmogelijk. Alleen moet je harder proberen en op andere dingen instellen.
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Nou ik voel me een stuk beter |
![]() |
|
Verwijderd
|
http://forum.scholieren.com/showthre...hreadid=411589
Gaat over ongeveer hetzelfde ow (en is ook van dezelfde topicstarter), maar is wat algemener ed. 'k denk dat we het daar verder maar in moeten houden. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Het minpunt van AI KMBA | 86 | 21-07-2006 10:08 | |
Muziek |
Luka - Tô nem aí rode_wodka | 7 | 16-10-2004 13:59 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
wie weet de vertaling van j'ai 15 ans et je ne veux pas mourir?? lalaa | 4 | 22-01-2004 20:25 | |
Levensdoel voor een AI Rerisen Phoenix | 57 | 21-06-2003 11:49 | |
Definitie van AI, wat is AI, waar denk je aan bij AI... enz John Sickbock | 50 | 18-05-2002 22:39 |