Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Nieuws, Achtergronden & Wetenschap
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 16-04-2003, 12:08
Verwijderd
Baby van vijfhoog van balkon gegooid

Uitgegeven: 16 april 2003 09:22

AMSTERDAM - Een baby van één jaar oud is dinsdagavond om het leven gekomen nadat zij van een flat in Sittard van vijfhoog naar beneden werd gegooid. Dit meldt politiewoordvoerder Jack van Kleef van politie Sittard woensdag. De baby, van Somalische afkomst, was op slag dood.

De politie heeft de 28-jarige oom en een 28-jarige tante van de baby gearresteerd op verdenking van doodslag. De oom wordt gezien als hoofdverdachte in de zaak. De twee waren gisteren aangekomen uit Somalië en kregen ruzie in de woning met de ouders van de baby. De politie spreekt van een schokkend misdrijf. Wat de aanleiding was van de ruzie tussen de familieleden is nog niet duidelijk

Afschieten die handel
Idioten.
Advertentie
Oud 16-04-2003, 12:10
Evito
Evito is offline
Citaat:
de ballonnenman schreef op 16-04-2003 @ 13:08:

AMSTERDAM - Een baby van één jaar oud is dinsdagavond om het leven gekomen nadat zij van een flat in Sittard van vijfhoog naar beneden werd gegooid. Dit meldt politiewoordvoerder Jack van Kleef van politie Sittard woensdag. De baby, van Somalische afkomst, was op slag dood.

De politie heeft de 28-jarige oom en een 28-jarige tante van de baby gearresteerd op verdenking van doodslag. De oom wordt gezien als hoofdverdachte in de zaak. De twee waren gisteren aangekomen uit Somalië en kregen ruzie in de woning met de ouders van de baby. De politie spreekt van een schokkend misdrijf. Wat de aanleiding was van de ruzie tussen de familieleden is nog niet duidelijk

Afschieten die handel
Idioten.
Die handel?

Afschieten? Nee, dan ben jij goed bezig, zullen we zeggen!
Oud 16-04-2003, 12:12
Nate
Nate is offline
Wat dat betreft hadden ze beter in Somalië kunnen blijven; uit een hutje valt weinig te gooien.
Oud 16-04-2003, 12:14
Evito
Evito is offline
Citaat:
Nate schreef op 16-04-2003 @ 13:12:
Wat dat betreft hadden ze beter in Somalië kunnen blijven; uit een hutje valt weinig te gooien.
Doe dat jezelf en je medemens toch niet aan, die semi-racistische opmerkingen. Ik moet kotsen als ik jou zie.
Oud 16-04-2003, 12:19
Verwijderd
Citaat:
Evito schreef op 16-04-2003 @ 13:10:
Die handel?

Afschieten? Nee, dan ben jij goed bezig, zullen we zeggen!
Nee, je hebt gelijk: we kunnen ze beter 12 jaar de cel in gooien, waarna ze het daarna nog een keer van een hogere verdieping kunnen proberen.
Oud 16-04-2003, 12:20
Nate
Nate is offline
Citaat:
Evito schreef op 16-04-2003 @ 13:14:
Doe dat jezelf en je medemens toch niet aan, die semi-racistische opmerkingen. Ik moet kotsen als ik jou zie.
Jij hebt blijkbaar erg veel verstand van zaken.

Leg je opmerking eens uit, je hebt mijn interesse gewekt.
Oud 16-04-2003, 12:21
Evito
Evito is offline
Citaat:
Nate schreef op 16-04-2003 @ 13:20:
Jij hebt blijkbaar erg veel verstand van zaken.

Leg je opmerking eens uit, je hebt mijn interesse gewekt.
Wat moet ik daar nou mee, zo'n opmerking over de hutjes van de arme mensen in Somalië?
Oud 16-04-2003, 12:23
Nate
Nate is offline
Citaat:
Evito schreef op 16-04-2003 @ 13:21:
Wat moet ik daar nou mee, zo'n opmerking over de hutjes van de arme mensen in Somalië?
Als mijn humor je ontgaat, reageer dan niet. Er lag zero rascistische insinuatie onder, whatsoever.
Oud 16-04-2003, 12:31
Verwijderd
Ach ja, Michael Jackson is ook in Somalië bekend.
Oud 16-04-2003, 13:06
ananas15
ananas15 is offline
Ik woon ook in Sittard en ik hoorde het hele verhaal gisteravond al van een oom van mij die in dezelfde flat woont en het allemaal heeft zien gebeuren. Hij is ook ondervraagt. Hij zegt dat een somalische man het kind op het balkon aan het wiegen was, omdat het lag te huilen en dit deed hij om zijn andere 2 kinderen niet wakker te maken. Het is wel erg maf, want mijn oom woont er schuin boven en zat nét die avond op zijn balkon.
Oud 16-04-2003, 13:20
Verwijderd
dit soort fucko's moeten dus gewoon de doodstraf krijgen. zieke idioten, die moeten niet voor mijn auto langslopen...
Oud 16-04-2003, 13:22
Insane Juggalo
Insane Juggalo is offline
Citaat:
StayBeautiful schreef op 16-04-2003 @ 14:20:
dit soort fucko's moeten dus gewoon de doodstraf krijgen. zieke idioten, die moeten niet voor mijn auto langslopen...
En jij mag het recht in eigen hand nemen?
Oud 16-04-2003, 13:26
BARON
BARON is offline
Citaat:
Evito schreef op 16-04-2003 @ 13:14:
Hoezo racistisch? Mag hij van mij best zeggen! Dit is gewoon weer een voorbeeld van onaangepast gedrag van allochtonen in Nederland. Daar mag je best commentaar op geven.
Oud 16-04-2003, 13:27
Thomas
Thomas is offline
Het is uitermate tragisch, hoe je er ook tegenaan kijkt.
Oud 16-04-2003, 13:28
Verwijderd
Citaat:
Insane Juggalo schreef op 16-04-2003 @ 14:22:
van mij zou hij het mogen ja.
Oud 16-04-2003, 13:28
No return
No return is offline
Citaat:
de ballonnenman schreef op 16-04-2003 @ 13:08:

Afschieten die handel
Idioten.
lelijke eend wat zeg jij nou dan doe je toch het zelfde terug???/
mismaakte monkey boy
Oud 16-04-2003, 13:30
thunder110
thunder110 is offline
Jemig, die discussie's hier zijn wel steeds hetzelfde hè?
Oud 16-04-2003, 13:30
Sjied No Clue
Sjied No Clue is offline
En ik moet kotsen van mesen die zoiets doen. Je kan deze mensen echt niet gaan verdedigen als ze het gedaan hebbne.

Vor dit soort misdaden zijn gewoon geen gepaste straffen.
Oud 16-04-2003, 13:31
No return
No return is offline
Citaat:
StayBeautiful schreef op 16-04-2003 @ 14:20:
jezus al weer zo'n lelijke ziek hond met zo'n ranzig lelijke mening arggggggggg en dan ook nog denke dat ie anarschist is
Oud 16-04-2003, 13:31
Verwijderd
Citaat:
Insane Juggalo schreef op 16-04-2003 @ 14:22:
helaas niet, ik vind dat ze zulk soort 'mensen' net als vroeger vogelvrij moeten verklaren
Oud 16-04-2003, 13:33
Sjied No Clue
Sjied No Clue is offline
Citaat:
thunder110 schreef op 16-04-2003 @ 14:30:
Jemig, die discussie's hier zijn wel steeds hetzelfde hè?
Jemig, jij hebt ook heel wat bij te dragen he?
Oud 16-04-2003, 13:34
Verwijderd
Citaat:
No return schreef op 16-04-2003 @ 14:28:
lelijke eend wat zeg jij nou dan doe je toch het zelfde terug???/
mismaakte monkey boy
tsss sukkel, heb het al ZO vaak gezegd. Het gaat gvd om een andere reden.
Ff een voorbeeldje he: ik neem iemand 2 jaar gevangen bij mij thuis. Moet de politie dan ook maar zeggen: "oke jongen, je hoeft niet de bak in, want als wij jou zouden opsluiten dan zouden we precies hetzelfde doen als waarvoor we iemand veroordelen"
Oud 16-04-2003, 13:34
Insane Juggalo
Citaat:
BARON schreef op 16-04-2003 @ 14:26:
Hoezo racistisch? Mag hij van mij best zeggen! Dit is gewoon weer een voorbeeld van onaangepast gedrag van allochtonen in Nederland. Daar mag je best commentaar op geven.
Mag ik je erop wijzen dat het een Nederlander was die in Roermond zijn huis in de fik zette, waardoor 6 kinderen omkwamen? Dus dit soort dingen heeft niet direct met afkomst te maken.
Oud 16-04-2003, 13:36
thunder110
thunder110 is offline
Citaat:
She-Devil schreef op 16-04-2003 @ 14:33:
Jemig, jij hebt ook heel wat bij te dragen he?
Nee, er valt ook helemaal geen kloot bij te dragen bij een onderwerp als deze.
Oud 16-04-2003, 13:38
MissCzechMeOut
MissCzechMeOut is offline
Wat erg
Oud 16-04-2003, 13:40
BARON
BARON is offline
Citaat:
Insane Juggalo schreef op 16-04-2003 @ 14:34:
Mag ik je erop wijzen dat het een Nederlander was die in Roermond zijn huis in de fik zette, waardoor 6 kinderen omkwamen? Dus dit soort dingen heeft niet direct met afkomst te maken.
En als Nate dan iets had gezegd van "zo iemand moet opgehangen worden" had niemand het erg gevonden. Maar o wee als je maar iets zegt over één of andere kaffer uit Afrika, dat mag niet van links. Sommige mensen hier behandelen alles wat een huidskleurtje heeft als godenzonen.
Oud 16-04-2003, 13:40
Verwijderd
Citaat:
No return schreef op 16-04-2003 @ 14:31:
jezus al weer zo'n lelijke ziek hond met zo'n ranzig lelijke mening arggggggggg en dan ook nog denke dat ie anarschist is
nee ok, we moeten mensen die een kind van een balkon afgooien lekker een eerlijk proces geven en hem vervolgens in een cel stoppen

dood aan dat soort gasten, het liefst nog zo snel mogelijk

ik weet dat m'n mening hard is, maar zo denk ik er nou eenmaal over.. sue me!
Oud 16-04-2003, 13:41
Insane Juggalo
Citaat:
BARON schreef op 16-04-2003 @ 14:40:
En als Nate dan iets had gezegd van "zo iemand moet opgehangen worden" had niemand het erg gevonden. Maar o wee als je maar iets zegt over één of andere kaffer uit Afrika, dat mag niet van links. Sommige mensen hier behandelen alles wat een huidskleurtje heeft als godenzonen.
Nou moet je er natuurlijk niet omheen lullen, he?
Oud 16-04-2003, 13:42
geen punt.
geen punt. is offline
Dit zeg ik erover.
Oud 16-04-2003, 13:43
BARON
BARON is offline
Citaat:
Insane Juggalo schreef op 16-04-2003 @ 14:41:
Nou moet je er natuurlijk niet omheen lullen, he?
Doe ik niet. Maar er wordt hier altijd met 2 maten gemeten.
Oud 16-04-2003, 13:44
Evito
Evito is offline
Citaat:
thunder110 schreef op 16-04-2003 @ 14:36:
Nee, er valt ook helemaal geen kloot bij te dragen bij een onderwerp als deze.
Inderdaad, het gaat eigenlijk nooit ergens over.
Oud 16-04-2003, 13:44
Insane Juggalo
Citaat:
BARON schreef op 16-04-2003 @ 14:43:
Doe ik niet. Maar er wordt hier altijd met 2 maten gemeten.
Dat ben ik met je eens, maar daar sloeg mijn reactie niet op natuurlijk.
Oud 16-04-2003, 13:56
Nate
Nate is offline
Aaaaaaanyway, eigenlijk maakte ik gewoon een grapje over hoe hutjes in Somalië nooit veel verdiepingen hebben waardoor mevrouw en meneer Somalië wiens kindje nu dood is beter daar hadden kunnen blijven want dan had het kindje nog geleefd omdat die hutjes dus niet zo hoog zijn.

Maar grappen uitleggen is altijd zo ontzettend klote.
Oud 16-04-2003, 13:58
Evito
Evito is offline
Citaat:
Nate schreef op 16-04-2003 @ 14:56:
Aaaaaaanyway, eigenlijk maakte ik gewoon een grapje over hoe hutjes in Somalië nooit veel verdiepingen hebben waardoor mevrouw en meneer Somalië wiens kindje nu dood is beter daar hadden kunnen blijven want dan had het kindje nog geleefd omdat die hutjes dus niet zo hoog zijn.

Hahahahahahaha. Nu begrijp ik em. LOL!
Oud 16-04-2003, 13:59
red_and_black
red_and_black is offline
Citaat:
Che Guevara schreef op 16-04-2003 @ 13:31:
Ach ja, Michael Jackson is ook in Somalië bekend.
Oud 16-04-2003, 13:59
Insane Juggalo
Citaat:
Nate schreef op 16-04-2003 @ 14:56:

Uhm, goed, maar was niet helemaal een goed geplaatste opmerking.
Oud 16-04-2003, 14:00
Evito
Evito is offline
Begrijp het dan man. In het verhaal betrekken dat A. die mensen uit Somalië komen en dat ze daar B. te weinig te makken hebben om fatsoenlijke huizen te betalen, maakt je al een racist.
Oud 16-04-2003, 14:03
Insane Juggalo
Citaat:
Evito schreef op 16-04-2003 @ 15:00:
Begrijp het dan man. In het verhaal betrekken dat A. die mensen uit Somalië komen en dat ze daar B. te weinig te makken hebben om fatsoenlijke huizen te betalen, maakt je al een racist.
Nee, maar een handige opmerking is het niet in een serieuze discussie.
Oud 16-04-2003, 14:13
ESCO
ESCO is offline
telegraaf nieuws die dingen gebeuren welke maand een keer
Oud 16-04-2003, 14:21
spsup
spsup is offline
voor dit soort gevallen vind ik perfect een doodstraf passen maar ja dat hebben we hier helaas niet
Oud 16-04-2003, 14:21
Nate
Nate is offline
Citaat:
Evito schreef op 16-04-2003 @ 15:00:
Dat wist ik niet. Zeg, ik las ergens dat jij half Italiaans bent <rascist>, daar zijn ook aardig wat achtergestelde delen, non? <rascist>

Vriend, ik denk dat je een en ander misinterpreteerd. Als ik een cliché beeld van een samenleving schets in een poging tot humor die anderen blijkbaar niet aanspreekt, dan heeft dat niets met mijn politieke motivatie of standpunt te maken.
Oud 16-04-2003, 14:23
Insane Juggalo
Citaat:
ESCO schreef op 16-04-2003 @ 15:13:
telegraaf nieuws die dingen gebeuren welke maand een keer
Daarom is het niet minder erg. Je zou je ogen er niet voor moeten sluiten, al gebeurd het dagelijks.
Oud 16-04-2003, 14:23
DEChengst
DEChengst is offline
Lekker tot levenslang veroordelen. In een Somalische gevangenis wel te verstaan
Oud 16-04-2003, 15:07
Martian
Martian is offline
Citaat:
Nate schreef op 16-04-2003 @ 13:12:

ik snapte hem gelijk
Oud 16-04-2003, 15:10
Gatara
Gatara is offline
Citaat:
Ik denk dat die Somaliers het voorbeeld hebben genomen van die Nederlandse man uit Roermond die zijn 6 kinderen in de fik op liet gaan.
Vind ik behoorlijk aangepast.
Oud 16-04-2003, 15:13
Gatara
Gatara is offline
Citaat:
ananas15 schreef op 16-04-2003 @ 14:06:
Ik woon ook in Sittard en ik hoorde het hele verhaal gisteravond al van een oom van mij die in dezelfde flat woont en het allemaal heeft zien gebeuren. Hij is ook ondervraagt. Hij zegt dat een somalische man het kind op het balkon aan het wiegen was, omdat het lag te huilen en dit deed hij om zijn andere 2 kinderen niet wakker te maken. Het is wel erg maf, want mijn oom woont er schuin boven en zat nét die avond op zijn balkon.
Hmm.. maar hoe komt het kindje dan zo ver van het balkon te vallen? Dan wiegt die man wel erg hard, zeg...
Oud 16-04-2003, 16:13
Defenderzzz
Defenderzzz is offline
..auw..
Oud 16-04-2003, 16:15
Roberto15
Roberto15 is offline
Heerlijk... hoe snel mensen over zoiets een mening hebben...

de feiten zijn nog niet eens boven tafel.

Citaat:
hoezo onaangepast?? Denk je dat ze dat in Somalië dan vaak doen? baby's van daken gooien?
Oud 16-04-2003, 16:28
Verwijderd
Citaat:
Doe toch niet zo raar. Zelfs jij moet weten dat in streng Islamitische landen, of andere landen met in jouw ogen verwerpelijke regimes en gewoonten, het naar beneden gooien van baby's zodat ze overlijden niet geaccepteerd is. Als dit in Somalië zelf gebeurd was zou zo'n vrouw ook volgens de Sharia of iets dergelijks berecht zijn. Dus betrek alsjeblieft niet alles op 'onaangepast gedrag in Nederland'. Mensen die dit doen zijn gewoon gek, of ze nu hier wonen of in hun land van herkomst.
Oud 16-04-2003, 16:37
Atje85
Atje85 is offline
Citaat:

Juist, want alle allochtonen zijn weer zo.

Ik vraag me echt af wat je gezegd zou hebben als t een NLer was geweest. Volgens mij alleen maar dat t een stelletje dombo's zijn.

Ik kots van zulke opmerkingen zoals deze!

Alsof het gvd in Somalie normaal is om kindjes van een flat te gooien en alsof je bij een inburgeringscursus te leren krijgt dat je geen babys van t balkon moet gooien.

Denk toch eens na man!

Deze mensen zijn gewoon gek en gestoord en weet ik veel wat, maar het heeft verder echt geen ene flikker met aanpassen te maken.

Ohja, dan was er ook nog een Roermond geval

Laatst gewijzigd op 16-04-2003 om 16:42.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten