Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Leg je opmerking eens uit, je hebt mijn interesse gewekt.
||
Citaat:
|
![]() |
Ik woon ook in Sittard en ik hoorde het hele verhaal gisteravond al van een oom van mij die in dezelfde flat woont en het allemaal heeft zien gebeuren. Hij is ook ondervraagt. Hij zegt dat een somalische man het kind op het balkon aan het wiegen was, omdat het lag te huilen en dit deed hij om zijn andere 2 kinderen niet wakker te maken. Het is wel erg maf, want mijn oom woont er schuin boven en zat nét die avond op zijn balkon.
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
mismaakte monkey boy
||
![]() |
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ff een voorbeeldje he: ik neem iemand 2 jaar gevangen bij mij thuis. Moet de politie dan ook maar zeggen: "oke jongen, je hoeft niet de bak in, want als wij jou zouden opsluiten dan zouden we precies hetzelfde doen als waarvoor we iemand veroordelen" ![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() dood aan dat soort gasten, het liefst nog zo snel mogelijk ik weet dat m'n mening hard is, maar zo denk ik er nou eenmaal over.. sue me! |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
Aaaaaaanyway, eigenlijk maakte ik gewoon een grapje over hoe hutjes in Somalië nooit veel verdiepingen hebben waardoor mevrouw en meneer Somalië wiens kindje nu dood is beter daar hadden kunnen blijven want dan had het kindje nog geleefd omdat die hutjes dus niet zo hoog zijn.
Maar grappen uitleggen is altijd zo ontzettend klote.
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Vriend, ik denk dat je een en ander misinterpreteerd. Als ik een cliché beeld van een samenleving schets in een poging tot humor die anderen blijkbaar niet aanspreekt, dan heeft dat niets met mijn politieke motivatie of standpunt te maken.
||
Citaat:
Vind ik behoorlijk aangepast.
||
Citaat:
||
![]() |
Heerlijk... hoe snel mensen over zoiets een mening hebben...
de feiten zijn nog niet eens boven tafel. ![]() Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Juist, want alle allochtonen zijn weer zo. ![]() Ik vraag me echt af wat je gezegd zou hebben als t een NLer was geweest. Volgens mij alleen maar dat t een stelletje dombo's zijn. Ik kots van zulke opmerkingen zoals deze! Alsof het gvd in Somalie normaal is om kindjes van een flat te gooien en alsof je bij een inburgeringscursus te leren krijgt dat je geen babys van t balkon moet gooien. Denk toch eens na man! ![]() Deze mensen zijn gewoon gek en gestoord en weet ik veel wat, maar het heeft verder echt geen ene flikker met aanpassen te maken. Ohja, dan was er ook nog een Roermond geval ![]() Laatst gewijzigd op 16-04-2003 om 16:42. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|