Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Als je veel en/of vaak drugs gebruikt, moet je gewoon wel een sterke geest hebben. Dan kun je alles onder controle houden, want je weet dan van jezelf hoe ver je kunt gaan. Met zulke mensen moet je ook geen medelijden mee hebben, je eigen stomme fout had je maar minder moeten gebruiken, of nog beter, gebruik helemaal geen drugs dan had je nu nergens last van gehad.
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Als iets veel indruk op je heeft gemaakt denk je er vaker aan terug, en onthoud je meer details over de gebeurtenis. Alleen is het zo met zo'n flashback dat je de hele ervaring of een gedeelte ervan gewoon in een andere situatie opnieuw beleeft, dat is wel even wat anders, en dat maakt het ook zo interessant... |
![]() |
||
Citaat:
![]() maar is een verlangen naar iets dat geweest is wel positief dan? |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
echte flashbacks heb ik niet. Wel zie ik dingen anders na een ervaring met paddestoelen of xtc. De vloer bij mij thuis, waar ik van moest huilen tijdens een paddotrip komt sindsdien anders op me over.
Gesprekken met mensen, leuke gesprekken wekken een soort van euforisch xtc gevoel in me op, helemaal als ik erbij blow. Dit had ik lang niet zo sterk voordat ik xtc had gebruikt. Veel meer normale dingen om me heen zijn ''trippy'' geworden en doet me constant denken aan drugservaringen.
||
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Films, TV & Radio |