Advertentie | |
|
![]() |
|
In het kader van we scheren iedereen maar weer eens over een kam... Ik vind nog steeds dat eenieder moet dragen wat ie mooi vindt. Sta je dur dan ook nog eens beeldig mee, dan heb je alleen maar mzzl. Persoonlijk draag ik zowieso graag rokken en jurken, of die nou kort of lang zijn. Nu is kort in de mode, dus heb ik ook korte, zelfs idd. een hele korte. Die laatste zou ik nu niet meteen naar school aantrekken (tenzij het plots heel mooi weer wordt), maar niet eens omdat ik hem te kort vind, eerder omdat ik geen zin heb om op te gaan lopen letten wat er allemaal gezien wordt (want ja, ook bij mij op school zijn er een hoop mensen die zelf blijkbaar geen billen hebben om eens naar te staren) en ik dus niet van zinnens was om plots grote onderbroeken o.i.d. te gaan dragen alleen maar omdat mun rokje zo kort is (dat is nu juist de fun, toch?). Ik vind van mezelf niet dat ik er sletterig uitzie, en ik heb dat ook nog nooit horen zeggen door iemand die mij in real life gemeet heeft, en toch kan ik het hebben, kortom, don't judge to easily, if it stays in fashion you'll all wear them in a few months...
|
Verwijderd
|
Voor te korte rokjes geldt mijns inziens hetzelfde als voor andere dingen die in de lichtelijk ordinaire sfeer liggen: als meisjes ze willen dragen moeten ze dat helemaal zelf weten, maar dan verkies is er uit vrije wil voor om daar ongezouten kritiek op te leveren.
Ik vind het soms ronduit hoerig staan. Helemaal in combinatie met zo'n iets te strak truitje en van die hoepels in de oren...vreselijk, en dan ook nog zeuren dat kerels naar je kont kijken? Grow up. |
Advertentie |
|
![]() |
|
vorige week vrijdag zag ik iemand in een minirokje op school lopen. Op zich was het best een leuk rokje, alleen stond het niet bij deze persoon die toch minstens maat 42+blubberbenen had.
![]() Vandaag zag ik nog iemand in een minirokje lopen, met bijbehorend brrezerhoofd, netpanty en mega-oorbellen ![]() Ik ken eigenlijk maar 1 iemand op mijn school (1400 leerlingen) die minirokjes wél met stijl weet te dragen...
||
Citaat:
ken genoeg iets dikkere meisjes bij wie t een stuk mooier en minder ordi staat dan bij bepaalde dunne mokkeltjes |
![]() |
|
![]() |
Kan echt heel erg stijlvol zijn, met lange bruine benen en mooie schoenen eronder, op een feest.
Kan echt heel erg lelijk zijn, met vette korte witte varkens benen en lompe mags-schoenen eronder op school. Laatste komt iets meer voor jammergenoeg.
|
ik moet zeggen, het wordt zelden tot nooit goed gecombineerd. Het geeft bijna altijd wel een sletterige uitstraling, wat mede ook komt door de beenwarmers
![]() Maar ach, als zij zich zo interessant genoeg vinden, dan moeten zij dat maar fijn gaan dragen..
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
'k Vind ze wel tof maar ze moeten ook niet zo kort zijn dat je zo net *oeps* het begin van je bil ziet
![]() En als je daar mee fietst,ammehoela, ik wil het niet zien ,tenzij je er een shortje onder aan doet ![]() Ik heb er wel een heel mooi gezien bij de Vero Moda,misschien koop ik het , mits mijn benen wat bruinen natuurlijk.
|
![]() |
laat iedereen dragen wat ie mooi vind.
ik draag uitsluitend korte rokjes. 's winters met legging en beenwarmers, zomers met (net)kousen of streepjespanty's. ik heb massa's korte rokjes (van katoen, van lak, van pluche, van fluo-stof, etc) en ik voel me er prettig in. bovendien vind ik het mooi. en ik zie er tenminste niet net zo uit als de rest van de wereld. en dan mega-plateauzolen er onder. natuurlijk is het niet fris als mensen je kont kunnen zien, maar dan heb je gewoon niet het goede rokje aan. en met traplopen en bukken is het gewoon een behendigheid die je gedurende je rokjes-loopbaan vanzelf ontwikkelt. wat ik veel erger vind dan mollige beentjes onder een kort rokje, is een flubberbuik onder een kort topje!!!! yuckie. dat die buik zo over die veeeeel te strakke broek heen komt en dan al die zwembandjes waarmee je als onschuldige voorbijganger mee geconfronteerd wordt. dan zie ik echt 100 maal liever in panty's gehulde benen onder een kort rokje.
|
![]() |
Ik vind ze leuk maar niet voor op school, je moet ook wel uitkijken als je ze aan hebt dat je niet bukt e.d. Hij moet ook niet ULTRA-kort zijn, het ligt ook aan je figuur, hoe je benen eruit zien enzo...
Mijn zusje heeft er één een kort plooirokje en die staat bij haar geweldig ze heeft helemaal een figuur er voor, maar zij doet hem ook niet naar school aan....bij mij zou het niet staan... |
![]() |
||
Citaat:
Je hebt toch altijd bij panty´s zoiets, dat bij de bovenbenen je een soort lijn ziet lopen, dat de stof daar dan dikker wordt? Het rokje zat dus ongeveer 5 cm boven die lijn----> echt ienemini. En de persoon in kwestie, had niet bepaald het figuur voor het rokje wat ze aan had én droeg het niet met stijl. Maar ik bedoel dus niet dat bij geen enkel voller persoon ee nrokje niet staat.
||
Citaat:
Ik ben te lui om zelfs iets te typen. |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
![]() |
whoah ik draag vaak korte rokjes maar naar het schijnt heb ik daar de benen voor *juich* en daarom hoef je er nog niet sletterig uit te zien,ik zou nooit zo'n gewoon simpel ultrakort zwart rokje dragen ofzo,maar nu heb ik bijvoorbeeld een nieuw ultrahip kort groen plooirokje en die is super.
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lifestyle |
Uniform met rok op school, hoe leuker maken? mirte22 | 12 | 28-05-2013 17:58 | |
Lifestyle |
mannen in rokjes snowboarder944 | 43 | 24-07-2006 00:32 | |
Lifestyle |
Rokjes!! dierentuin-girl | 96 | 11-01-2005 18:08 | |
Lifestyle |
Rokken dragen take me as I am | 71 | 05-07-2004 11:41 | |
Lifestyle |
Rokjes hieperdepiep | 100 | 25-10-2002 18:46 | |
Lifestyle |
Rokjes Black Sugar | 70 | 15-04-2002 17:23 |