Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-04-2003, 19:18
rodina
rodina is offline
Na de geweldige videoclip van Christina is de vraag naar minirokjes niet meer te stoppen *tuurlijk het was daar voor al te zien op de catwalk*.

Heerlijk van de meisjes bij mij op school een rokje tot net over hun kont, fatsoenlijk bukken ho maar. En er moet altijd een vriendinnetje achter dr aan de trap op lopen.
Mooie rokjes ter grote van een brede heupriem gecombineerd met van die überhollandse paardenknieën, prachtig, helemaal met van die -zo-van-gister- kniekousen...

Iig jouw ongezouten mening graag over korte rokjes.
Oud 07-04-2003, 19:18
rodina
rodina is offline
Moeten ze verboden worden op school? Alleen maar toestaan boven de 16? Of alle rokjes boven de knie verbieden in het algemeen?
Oud 07-04-2003, 19:22
meisjekim
meisjekim is offline
Het maakt niet uit hoe kort een rokje is, maar hoe je het draagt.
Oud 07-04-2003, 19:23
Ilsje
Ilsje is offline
van mij mogen ze er blijven. kdraag zelf niet HELE korte rokjes maar kan sommige mensen wel leuk uitlachen ^^
op middelbare school was een keer een meisje die een super kort rokje aan had, en die was naar de wc geweest... had ze der panty over dat rokje gedaan (per ongeluk)
zulke momenten zou ik niet willen missen!
Met citaat reageren
Oud 07-04-2003, 19:23
Otis
Otis is offline
Verschrikkelijk..hoe halen ze het in hun hoofd..en niet eens dat ze ff een zonnebankkuurtje nemen hoor..neee wij zitten met de gebakken peren..wij mogen tegen de melkflessen aankijken..

conclusie : alleen leuk als je in de ...pak-me-verkracht-me-mood bent....

Of als je gewoon heel knap bent en mooie bruine benen hebt en geen sletjes-uitstraling..!
Met citaat reageren
Oud 07-04-2003, 19:24
Moony
Moony is offline
Ik moet zeggen dat ik het wel iets TE vind om met zown mini rokje op een normale dag naar school te gaan. Maarja volgens stelt een school daar niet zo snel grenzen in. En bovendien ben ik van mening dat iedereen aan moet doen waar die zin in heeft
Met citaat reageren
Oud 07-04-2003, 19:25
meisjekim
meisjekim is offline
Korte rokjes hoeven niet meteen strak te zitten.. Je hebt ook van die schattige korte tule rokjes, die zo lief wijd staan. Dat is niet ordinair, dat is gewoon oerschattig.
Oud 07-04-2003, 19:26
Orion16
Orion16 is offline
Op straat zie ik het zelden, heel korte rokjes maar in de disco zijn het altijd van die sletjes die zich gewoon willen laten pakken.
Met citaat reageren
Oud 07-04-2003, 19:28
Verwijderd
Zo'n kort mini rokje is meestal (lees: bijna altijd) ordi.
Met citaat reageren
Oud 07-04-2003, 19:32
maantje tuurt
maantje tuurt is offline
kijk op een feestje kan ik het nog een beetje begrijpen ofzo, maar op school vin ik het niet echt geweldig. over een broek kan wel mooi zijn opzich.
Oud 07-04-2003, 19:32
Anne
Anne is offline
Ik hou niet van korte rokjes, want die staan mij echt niet. *zelfkennis*
Oud 07-04-2003, 19:45
Chella
Chella is offline
Ik vind korte rokje leuk en draag ze ook. (Wel iets langer dan die van Aguilera)
En ja ik zie er waarschijnlijk een beetje sletterig uit, maar als andere mensen er last van hebben dat ik het draag vind ik dat ze gewoon een andere kant op kunnen kijken, want ik loop er tenslotte in. En dat er een vriendin van mij achter me zou moeten lopen als ik de trap op loop is niet nodig, want ik draag er altijd een hotpants onder en als er zo nodig iemand naar wil kijken, ze doen maar wat ze niet laten kunnen, ik vind niet dat ik iets heb waarvoor ik me zou moeten schamen.

Maar het is niet waar dat korte rokjes pas in zijn sinds Aguilera haar clip heeft uitgebracht, want ik droeg ze daarvoor ook al, je ziet ze alleen nu wat meer in de winkel
Oud 07-04-2003, 19:50
Anteverta
Anteverta is offline
Heb vanmiddag een zwart plooirokje gekocht.... maar denk niet dat er hier veel mensen zijn die mijn blijdschap zullen delen
Met citaat reageren
Oud 07-04-2003, 19:53
thunder110
thunder110 is offline
Citaat:
Anteverta schreef op 07-04-2003 @ 20:50:
Heb vanmiddag een zwart plooirokje gekocht.... maar denk niet dat er hier veel mensen zijn die mijn blijdschap zullen delen
Plooirokjes vind ik wel heel erg leuk!
En mini-rokjes heb ik niet nodig, ik krijg toch wel aandacht. .
Met citaat reageren
Oud 07-04-2003, 19:54
Verwijderd
leuk!

maar niet voor school
Met citaat reageren
Oud 07-04-2003, 19:56
Rrr.
Rrr. is offline
Ik vind rokjes geweldig maar niet als ze zo verschrikkelijk kort zijn.. althans bij mezelf.. als je geweldige benen hebt en het een beetje stijlvol kunt etaleren.. ook prima.
Met citaat reageren
Oud 07-04-2003, 19:57
MeiSs
MeiSs is offline
Leuk!!.. die rokjes .. maar t ligt er maar net aan hoe je het draagt he.. Draag 't zelf ook, maar niet naar school. Maar kan opzich wel zolang je t dus goed combineerd zodat t er niet te sletterig uit ziet.. Ik Heb 't tot nu toe alleen aan gehad met uitgaan. En nee, niet om de slet uit te hangen, gewoon omdat ik het leuk vind.
Met citaat reageren
Oud 07-04-2003, 19:59
Ciao Che
Ciao Che is offline
Ze doen maar wat ze niet laten kunnen, maar mij zul je er zeker niet in tegenkomen; het staat me niet, je kan er niet mee fietsen, het lijkt me megakoud en je kan niet normaal de trap op lopen (zou je er überhaupt wel mee kunnen lopen er vanuitgaande dat je geen pasjes van 5 cm neemt?).
Neu, niets voor mij.
Oud 07-04-2003, 20:03
_allymcbeal_
_allymcbeal_ is offline
Ik vind minirokjes gaaf , tenminste als het je staat en je er niet als een slet mee gaat lopen. Je hebt echt heel mooie classy rokjes en als je die leuk draagt, dus niet met een kort hempje...kan het echt vet lachen staan! GAAF, als je er het figuur voor hebt, mag je het ook laten zien!
Oud 07-04-2003, 20:07
Otis
Otis is offline
Citaat:
_allymcbeal_ schreef op 07-04-2003 @ 21:03:
Ik vind minirokjes gaaf , tenminste als het je staat en je er niet als een slet mee gaat lopen. Je hebt echt heel mooie classy rokjes en als je die leuk draagt, dus niet met een kort hempje...kan het echt vet lachen staan! GAAF, als je er het figuur voor hebt, mag je het ook laten zien!

als je egt op Ally Mcbeal lijkt jaah..dan pas je wel in zo'n geval..maarjaahh..
Met citaat reageren
Oud 07-04-2003, 20:09
rodina
rodina is offline
Ooow en van die meisjes die zitten als de eerste de beste kolenboer, benen wijd en blablabla
Oud 07-04-2003, 20:13
Otis
Otis is offline
Citaat:
rodina schreef op 07-04-2003 @ 21:09:
Ooow en van die meisjes die zitten als de eerste de beste kolenboer, benen wijd en blablabla

Kolenboerrruuuhhh
Met citaat reageren
Oud 07-04-2003, 20:18
Firefly
Firefly is offline
Als ze je staan...leuk, vooral doen enzo

Als ze je niet staan...laten, vooral niet doen enzo
Oud 07-04-2003, 20:21
Lievelotje
Lievelotje is offline
In het kader van we scheren iedereen maar weer eens over een kam... Ik vind nog steeds dat eenieder moet dragen wat ie mooi vindt. Sta je dur dan ook nog eens beeldig mee, dan heb je alleen maar mzzl. Persoonlijk draag ik zowieso graag rokken en jurken, of die nou kort of lang zijn. Nu is kort in de mode, dus heb ik ook korte, zelfs idd. een hele korte. Die laatste zou ik nu niet meteen naar school aantrekken (tenzij het plots heel mooi weer wordt), maar niet eens omdat ik hem te kort vind, eerder omdat ik geen zin heb om op te gaan lopen letten wat er allemaal gezien wordt (want ja, ook bij mij op school zijn er een hoop mensen die zelf blijkbaar geen billen hebben om eens naar te staren) en ik dus niet van zinnens was om plots grote onderbroeken o.i.d. te gaan dragen alleen maar omdat mun rokje zo kort is (dat is nu juist de fun, toch?). Ik vind van mezelf niet dat ik er sletterig uitzie, en ik heb dat ook nog nooit horen zeggen door iemand die mij in real life gemeet heeft, en toch kan ik het hebben, kortom, don't judge to easily, if it stays in fashion you'll all wear them in a few months...
Oud 07-04-2003, 20:40
Verwijderd
Voor te korte rokjes geldt mijns inziens hetzelfde als voor andere dingen die in de lichtelijk ordinaire sfeer liggen: als meisjes ze willen dragen moeten ze dat helemaal zelf weten, maar dan verkies is er uit vrije wil voor om daar ongezouten kritiek op te leveren.

Ik vind het soms ronduit hoerig staan. Helemaal in combinatie met zo'n iets te strak truitje en van die hoepels in de oren...vreselijk, en dan ook nog zeuren dat kerels naar je kont kijken? Grow up.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 07-04-2003, 20:46
Vice
Vice is offline
Ik vind sommige korte rokjes wel leuk en ik heb ook een kort rokje, maar dat is gewoon niks voor naar school.
Oud 07-04-2003, 21:20
Breg
Breg is offline
vorige week vrijdag zag ik iemand in een minirokje op school lopen. Op zich was het best een leuk rokje, alleen stond het niet bij deze persoon die toch minstens maat 42+blubberbenen had.

Vandaag zag ik nog iemand in een minirokje lopen, met bijbehorend brrezerhoofd, netpanty en mega-oorbellen .

Ik ken eigenlijk maar 1 iemand op mijn school (1400 leerlingen) die minirokjes wél met stijl weet te dragen...
Oud 07-04-2003, 21:26
ruby soho
ruby soho is offline
Citaat:
Breg schreef op 07-04-2003 @ 22:20:
vorige week vrijdag zag ik iemand in een minirokje op school lopen. Op zich was het best een leuk rokje, alleen stond het niet bij deze persoon die toch minstens maat 42+blubberbenen had.
ja hoor, alsof rokjes niet mooi kunnen staan bij iets vollere mense, tis maar net hoe je t draagt en combineert
ken genoeg iets dikkere meisjes bij wie t een stuk mooier en minder ordi staat dan bij bepaalde dunne mokkeltjes
Met citaat reageren
Oud 07-04-2003, 21:35
m@rie
m@rie is offline
Ik vind die korte rokjes maar niks. Een rokje die net onder je knieen komt is veel mooier
Met citaat reageren
Oud 07-04-2003, 21:43
Mysterons
Mysterons is offline
Kan echt heel erg stijlvol zijn, met lange bruine benen en mooie schoenen eronder, op een feest.

Kan echt heel erg lelijk zijn, met vette korte witte varkens benen en lompe mags-schoenen eronder op school.

Laatste komt iets meer voor jammergenoeg.
Oud 07-04-2003, 22:01
charly not
charly not is offline
ik moet zeggen, het wordt zelden tot nooit goed gecombineerd. Het geeft bijna altijd wel een sletterige uitstraling, wat mede ook komt door de beenwarmers . Ik kan me ook echt niet voorstellen dat mensen dit alleen aantrekken om dat ze het zo-leuk vinden of 'lekker' vinden zitten (maargoed, wie ben ik) .. maar enig alleen omdat ze het stiekem gewoon heel leuk vinden dat andere naar hun minirokjes kijken en dat ze opeens 'meer' aandacht krijgen dan normaal. Maar goed, je vraagt er eigenlijk ook om als je met zo'n rokje door de stad gaat lopen waarbij de onderkant van je kont bij wijs van spreken al te zien is als je iets uit je tasje wil pakken...
Maar ach, als zij zich zo interessant genoeg vinden, dan moeten zij dat maar fijn gaan dragen..
Oud 08-04-2003, 09:05
Anne
Anne is offline
Trouwens, rokjes zijn wel leuk (kom terug op mijn vorige reply) áls ik ze maar niet aan hoef te doen.
Oud 08-04-2003, 09:07
Esmée
Esmée is offline
Citaat:
YuckFou schreef op 07-04-2003 @ 20:56:
Ik vind rokjes geweldig maar niet als ze zo verschrikkelijk kort zijn.. althans bij mezelf.. als je geweldige benen hebt en het een beetje stijlvol kunt etaleren.. ook prima.
Mee eens... het kan best cool staan maar ik heb er helaas het figuur niet voor.
Oud 08-04-2003, 09:15
Verwijderd
Neu ze staan mij niet.

Citaat:
rodina schreef:
En er moet altijd een vriendinnetje achter dr aan de trap op lopen
En als dat achterste vriendinnetje nou ook 'n rok aanheeft?
Met citaat reageren
Oud 08-04-2003, 09:31
muckymouse
muckymouse is offline
ik vind ze wel mooi, en draag het ook

hoe dik/wit/putterig m'n beentjes ook mogen zijn
kan mij wat verrotten
Oud 08-04-2003, 09:41
Verwijderd
als je de kans hebt om er aantrekkelijk uit te zien doe je het toch ?
Met citaat reageren
Oud 08-04-2003, 09:49
J3LL31987MB
J3LL31987MB is offline
Citaat:
Trouwens, rokjes zijn wel leuk (kom terug op mijn vorige reply) áls ik ze maar niet aan hoef te doen.
Ben het helemaal met je eens!

Oud 08-04-2003, 09:49
~Sjeherazade~
~Sjeherazade~ is offline
Citaat:
a new nose schreef op 08-04-2003 @ 10:41:
als je de kans hebt om er aantrekkelijk uit te zien doe je het toch ?
Wel daar heeft het bij mij niets mee te maken: ik draag gewoon graag rokjes omdat ik me er gemakkelijk in voel, meer dan in broeken. Ik denk wel niet dat ik een mini-rok zal dragen zonder panties.
Met citaat reageren
Oud 08-04-2003, 09:56
Gwen.
Gwen. is offline
Leuk!

Als je ze goed combineert en er een beetje het figuur voor hebt. Benen maat 44 in een minirokje vind ik niet prettig om mee geconfronteerd te worden.
Oud 08-04-2003, 10:24
Laïs
Laïs is offline
'k Vind ze wel tof maar ze moeten ook niet zo kort zijn dat je zo net *oeps* het begin van je bil ziet .
En als je daar mee fietst,ammehoela, ik wil het niet zien ,tenzij je er een shortje onder aan doet .

Ik heb er wel een heel mooi gezien bij de Vero Moda,misschien koop ik het , mits mijn benen wat bruinen natuurlijk.
Oud 08-04-2003, 11:20
Verwijderd
Citaat:
~Sjeherazade~ schreef op 08-04-2003 @ 10:49:
Wel daar heeft het bij mij niets mee te maken: ik draag gewoon graag rokjes omdat ik me er gemakkelijk in voel,
...omdat je vindt dat je dan aantrekkelijker uitziet.
Met citaat reageren
Oud 08-04-2003, 11:33
ElectronicWings
ElectronicWings is offline
laat iedereen dragen wat ie mooi vind.

ik draag uitsluitend korte rokjes. 's winters met legging en beenwarmers, zomers met (net)kousen of streepjespanty's.
ik heb massa's korte rokjes (van katoen, van lak, van pluche, van fluo-stof, etc) en ik voel me er prettig in. bovendien vind ik het mooi. en ik zie er tenminste niet net zo uit als de rest van de wereld.

en dan mega-plateauzolen er onder.
natuurlijk is het niet fris als mensen je kont kunnen zien, maar dan heb je gewoon niet het goede rokje aan.
en met traplopen en bukken is het gewoon een behendigheid die je gedurende je rokjes-loopbaan vanzelf ontwikkelt.

wat ik veel erger vind dan mollige beentjes onder een kort rokje, is een flubberbuik onder een kort topje!!!! yuckie. dat die buik zo over die veeeeel te strakke broek heen komt en dan al die zwembandjes waarmee je als onschuldige voorbijganger mee geconfronteerd wordt. dan zie ik echt 100 maal liever in panty's gehulde benen onder een kort rokje.
Oud 08-04-2003, 11:53
Kamilla
Kamilla is offline
Ik vind ze leuk maar niet voor op school, je moet ook wel uitkijken als je ze aan hebt dat je niet bukt e.d. Hij moet ook niet ULTRA-kort zijn, het ligt ook aan je figuur, hoe je benen eruit zien enzo...
Mijn zusje heeft er één een kort plooirokje en die staat bij haar geweldig ze heeft helemaal een figuur er voor, maar zij doet hem ook niet naar school aan....bij mij zou het niet staan...
Met citaat reageren
Oud 08-04-2003, 12:23
Breg
Breg is offline
Citaat:
ruby soho schreef op 07-04-2003 @ 22:26:
ja hoor, alsof rokjes niet mooi kunnen staan bij iets vollere mense, tis maar net hoe je t draagt en combineert
ken genoeg iets dikkere meisjes bij wie t een stuk mooier en minder ordi staat dan bij bepaalde dunne mokkeltjes
Dat zeg ik niet (of als ik dat wel zei, bedoel ik het niet zo). Tuurlijk zijn er ook veel vollere mensen bij wie rokjes fantastisch staan, alleen bij deze persoon niet.
Je hebt toch altijd bij panty´s zoiets, dat bij de bovenbenen je een soort lijn ziet lopen, dat de stof daar dan dikker wordt? Het rokje zat dus ongeveer 5 cm boven die lijn----> echt ienemini. En de persoon in kwestie, had niet bepaald het figuur voor het rokje wat ze aan had én droeg het niet met stijl.

Maar ik bedoel dus niet dat bij geen enkel voller persoon ee nrokje niet staat.
Oud 08-04-2003, 13:15
rodina
rodina is offline
Eén keer in de kroeg een meisje tegen gekomen met zo'n rokje. Ken dat meisje tis opzich geen hoer ofzo... maar goed mevrouw eeen erg kort rokje aan... én een afzakkende panty..

charmant heet dat, i guess
Oud 08-04-2003, 13:34
Verwijderd
Rokjes moeten gewoon tot kniehoogte zijn, mag er ook ietsje boven. Op zich staan rokjes wel leuk (mits een beetje leuk gecombineerd natuurlijk) maar het moet wel een beetje stijlvol blijven...
Met citaat reageren
Oud 08-04-2003, 13:39
StarGlitter
StarGlitter is offline
Citaat:
~Sjeherazade~ schreef op 08-04-2003 @ 10:49:
Wel daar heeft het bij mij niets mee te maken: ik draag gewoon graag rokjes omdat ik me er gemakkelijk in voel, meer dan in broeken. Ik denk wel niet dat ik een mini-rok zal dragen zonder panties.
Juistem.
Ik ben te lui om zelfs iets te typen.
Met citaat reageren
Oud 08-04-2003, 13:42
StarGlitter
StarGlitter is offline
Citaat:
ElectronicWings schreef op 08-04-2003 @ 12:33:
laat iedereen dragen wat ie mooi vind.

ik draag uitsluitend korte rokjes. 's winters met legging en beenwarmers, zomers met (net)kousen of streepjespanty's.
ik heb massa's korte rokjes (van katoen, van lak, van pluche, van fluo-stof, etc) en ik voel me er prettig in. bovendien vind ik het mooi. en ik zie er tenminste niet net zo uit als de rest van de wereld.

en dan mega-plateauzolen er onder.
natuurlijk is het niet fris als mensen je kont kunnen zien, maar dan heb je gewoon niet het goede rokje aan.
en met traplopen en bukken is het gewoon een behendigheid die je gedurende je rokjes-loopbaan vanzelf ontwikkelt.

wat ik veel erger vind dan mollige beentjes onder een kort rokje, is een flubberbuik onder een kort topje!!!! yuckie. dat die buik zo over die veeeeel te strakke broek heen komt en dan al die zwembandjes waarmee je als onschuldige voorbijganger mee geconfronteerd wordt. dan zie ik echt 100 maal liever in panty's gehulde benen onder een kort rokje.
Oe-oeh, ben jij toevallig het vriendinnetje van Engel/Paul?
Met citaat reageren
Oud 08-04-2003, 13:49
ShoarmaSchaap
ShoarmaSchaap is offline
ik vind ze geil
Met citaat reageren
Oud 08-04-2003, 15:19
debieltje nr 1
debieltje nr 1 is offline
whoah ik draag vaak korte rokjes maar naar het schijnt heb ik daar de benen voor *juich* en daarom hoef je er nog niet sletterig uit te zien,ik zou nooit zo'n gewoon simpel ultrakort zwart rokje dragen ofzo,maar nu heb ik bijvoorbeeld een nieuw ultrahip kort groen plooirokje en die is super. *blij*
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten