Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
In sommige talen is refo het woord dat je uitspreekt als je in elkaar getrapt wil worden. |
![]() |
||
Citaat:
![]() hoewel; 'per sé' willen laten zien, mja, dan is 't soms wel 'ns overdreven.
||
Verwijderd
|
Citaat:
en christenen met lange rokken en okselhaar zijn te goor. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|||
Citaat:
maar als je je overtuiging wilt uiten via je kleding is daar niets mis mee. als ze dingen moeten uiten omdat ze anders niet trui religieus genoeg zijn wordt 't een andere zaak. imo. Citaat:
![]()
Laatst gewijzigd op 02-07-2004 om 18:45. |
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
Je doet toch sportieve kleren aan om te laten zien dat je sportief bent en die mensen worden toch ook niet in elkaar getrapt omdat ze laten zien wie ze zijn. Waarom is het dan van christenen hun eigen schuld?
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() allerlei kettingen en modieuze frutsels joggen niet zo lekker.
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
mijn moeder draagt ook rokken, maar niet vanwege haar geloof maar omdat nu eenmal minirokjes niet staan bij een 50+er |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
keppeltjes, hoofddoekjes, rokken noem maar op! ik ben helemaal gek jung! ![]() |
![]() |
||
Citaat:
nog nooit zoveel lol gehad als daar toen. ![]() (was met 'n concert van Aggroculture en Die Nakse Bananen. en die nakse bananen hadden 't briljante idee verzonnen om 'n tourbus te huren en alle punks & skins uit rotterdam die mee wilden op sleeptouw mee te nemen. ![]()
||
Citaat:
ik heb ooit ook zon prigramma gezien met catherine keijl en die ging bij zon gezin op bezoek, de vrouw moest bep. lengte rok een en persé een hoed op waar gaat dan heen? oja daar hebben we JP voor die ons terug roept |
![]() |
||
Citaat:
Dan meende ik het niet zo.
||
Citaat:
![]() Laatst gewijzigd op 02-07-2004 om 19:33. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() zoiets als: wow coolerd je bent jarig en daarna uhm tweeeee violen en een trommel en een fluit EN MET ZIJN ALLEN: zoiets ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() En dan in het publiek zitten bij haar kadoo's voor iedereen- show ![]()
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
ik vroeg aan mn ex waarom, hij zei ja das handig als ze gaat trouwen, dat kind was 17 |
![]() |
||
Citaat:
hoezo servies verslaafd?! |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
heb ooit eens zon kan kapot gegooid toen ik klein was, moest ik zonder eten naar bed |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lifestyle |
Jongens die een rok dragen wordt steeds meer normaal Baseend | 292 | 06-04-2013 15:55 | |
Lifestyle |
Rok voor mannen? Verwijderd | 66 | 19-12-2005 13:23 | |
Lichaam & Gezondheid |
wit Fainne | 30 | 26-10-2005 10:47 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
rokken dragen bij vrouwelijke christenen sammiej | 87 | 18-12-2004 18:43 | |
Lifestyle |
Kort korter kortst.... Spirit | 95 | 19-06-2003 11:37 |