Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 16-04-2003, 23:02
Verwijderd
Gerespecteerd worden is een status die je opbouwt door de 'cool'-codes van de straat/omgeving te kennen en te handhaven. Met er 'cool' uitzien en je op een bepaalde manier te gedragen kom je een heel eind, maar voor echte street credibility moet je regelmatig hangen met mensen uit jouw 'scene', uitgaan op de juiste plaatsen en af en toe, met mate, een andere weg inslaan.

In hoeverre hou jij rekening met je 'street credibility'? Kan het je helemaal niets schelen of ben je er onbewust wel mee bezig?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 16-04-2003, 23:06
cha0s
cha0s is offline
geen idee hoe 't met mijn 'street credibility' ervoor staat, doe er eerlijk gezegd eigenlijk geen moeite voor.

Laatst gewijzigd op 17-04-2003 om 02:25.
Met citaat reageren
Oud 16-04-2003, 23:11
Verwijderd
Ik ben niet echt een type voor een bepaalde scene. Ik ga ook niet uit om ergens bij te horen, maar om gewoon eens gezellig wat te gaan drinken met wat vrienden of vriendinnen. En ik heb echt schijt dat mijn kledingstijl en levenstijl en whatever niet past met die van mijn vrienden en vriendinnen.
Met citaat reageren
Oud 16-04-2003, 23:29
Verwijderd
Hmm ik heb 'n zeer lage street cred, en ja daar zit ik wel 'ns mee. Maar vaak ook dan denk ik scheit eraan.
Met citaat reageren
Oud 16-04-2003, 23:30
EvilSmiley
EvilSmiley is offline
hangt totaal af of ik er zin in heb of niet.
Heb ik mooie kleding aan gedaan en voel me goed, niemand kan me raken. Heb ik de pest aan alles en loop ik in de meest lompe broek die ik kan vinden, zo zei het.
Met citaat reageren
Oud 16-04-2003, 23:33
Splodge
Splodge is offline
Ik maak me er nooit zo druk om en ik heb dus (gelukkig) ook geen idee wat mensen uit mijn "scene" van me vinden.

Maakt me ook niets uit, zolang mijn vrienden me maar cool blijven vinden.
Oud 16-04-2003, 23:40
Verwijderd
Citaat:
Splodge schreef op 17-04-2003 @ 00:33:
Ik maak me er nooit zo druk om en ik heb dus (gelukkig) ook geen idee wat mensen uit mijn "scene" van me vinden.

Maakt me ook niets uit, zolang mijn vrienden me maar cool blijven vinden.
dus toch!
Met citaat reageren
Oud 16-04-2003, 23:55
GRRR
GRRR is offline
och. druk maak ik me er niet om. ik ben gewoon de bomb zonder het te weten
Met citaat reageren
Oud 16-04-2003, 23:58
Verwijderd
Citaat:
GRRR schreef op 17-04-2003 @ 00:55:
och. druk maak ik me er niet om. ik ben gewoon de bomb zonder het te weten
kom naar de meet gast
Met citaat reageren
Oud 16-04-2003, 23:58
"Beltaine"
"Beltaine" is offline
eigenlijk kan het me helemaal niets meer schelen. eerst wel, met uitgaan kon ik echt heel lang zitten miepen en zeiken over wat ik aan ging doen, nu echt niet meer.
Met citaat reageren
Oud 17-04-2003, 01:19
Verwijderd
jezelf over dit soort shit drukmaken is dus echt nutteloos
Met citaat reageren
Oud 17-04-2003, 02:18
ZwaarMetaal
ZwaarMetaal is offline
WHAHAHAHAHAHAHAHAHA!!!

tyfus..
Oud 17-04-2003, 07:28
Verwijderd
Citaat:
Hermione schreef op 17-04-2003 @ 00:02:
Gerespecteerd worden is een status die je opbouwt door de 'cool'-codes van de straat/omgeving te kennen en te handhaven. Met er 'cool' uitzien en je op een bepaalde manier te gedragen kom je een heel eind, maar voor echte street credibility moet je regelmatig hangen met mensen uit jouw 'scene', uitgaan op de juiste plaatsen en af en toe, met mate, een andere weg inslaan.

In hoeverre hou jij rekening met je 'street credibility'? Kan het je helemaal niets schelen of ben je er onbewust wel mee bezig?
ik denk dat iedereen op terrasjes dat heeft.
je gaat daar zitten om te zien en gezien te worden, als je dat niet interesseerd ga je lekker thuis zitten.
Met citaat reageren
Oud 17-04-2003, 08:28
Splodge
Splodge is offline
Citaat:
Hermione schreef op 17-04-2003 @ 00:40:
dus toch!
Met vrienden bedoel ik een zeer selecte groep met wie ik heel erg goed contact heb. En bij hen gaat het uiteraard niet om de manier waarop ik mezelf kleed en ook niet om hoe stoer ik wel niet ben.
Oud 17-04-2003, 10:12
Evito
Evito is offline
wijf ik weet werkelijk niet waar je over oreert
ga toch weg met je gelul
Met citaat reageren
Oud 17-04-2003, 10:56
Verwijderd
Citaat:
Evito schreef op 17-04-2003 @ 11:12:
ga toch weg met je gelul
als het je niet interesseert, reageer je toch gewoon niet?
Met citaat reageren
Oud 17-04-2003, 12:07
AtHell
AtHell is offline
Tja.. mijn straatgeloofwaardigheid, ach er zal niemand beweren dat ik roy niet ben.

Natuurlijk hou ik zo nu en dan er wel rekening mee dat je wel kleren aan moet doen als je ergens heen gaat maar ach er echt op letten doe ik niet.
Oud 17-04-2003, 12:13
Verwijderd
Ik vind het onzin, waarom moet je respect afdwingen op deze manier?
Mensen mogen je, of niet.

Ik hang rond met degene die ik mag, hoe ze zich ook kleden, of wat voor mening ze ook hebben..
Met citaat reageren
Oud 17-04-2003, 12:35
Fleur
Fleur is offline
Citaat:
Noé schreef op 17-04-2003 @ 08:28:
je gaat daar zitten om te zien en gezien te worden, als je dat niet interesseerd ga je lekker thuis zitten.
Dr zijn misschien ook mensen die op een terrasje zitten om even lekker in het zonnetje een drankje te kunnen bestellen.

Over 'street credibility' heb ik nog nooit nagedacht, interesseert me niets wat mensen op straat vinden en ik hoor ook niet bij een bepaalde 'scene' zover ik weet.
Oud 17-04-2003, 13:18
Ninnoc
Ninnoc is offline
ik ben sceneloos
Oud 17-04-2003, 13:26
Avelon
Avelon is offline
hm nou hier in de buurt. zijn de mensen niet echt onder de indruk van mijn -scene-
kan ze ook niet schelen waar ik uitga. ze houden van me omdat ik ik ben . de mensen in mn scene die kan het ook weinig schelen. die zie ik immers alleen als ik uitga.

zoiets?
Oud 17-04-2003, 15:54
Verwijderd
Citaat:
Evito schreef op 17-04-2003 @ 11:12:
ga toch weg met je gelul
ga toch weg van lifestyle...
Met citaat reageren
Oud 17-04-2003, 16:10
Verwijderd
Citaat:
ZwaarMetaal schreef op 17-04-2003 @ 03:18:
WHAHAHAHAHAHAHAHAHA!!!

tyfus..
Een waardevolle bijdrage, ik dank u.

En nu serieus:
Als ik met mn vriendinnen ben maakt het me niet zo veel uit hoe andere mensen naar me kijken en of ik wel bij de scene pas ofzo. Mijn vriendinnen vinden me toch wel leuk (geloof ik) anders zouden ze denk ik niet met me omgaan.
Als ik in mn eentje ben, wil ik er graag cool en hip uitzien omdat ik bang ben om stom gevonden te worden. Zeer triest, maar waar (onzekerheid de gexte )
Met citaat reageren
Oud 17-04-2003, 16:17
italianboy
italianboy is offline
ik heb t opgegeven..
Met citaat reageren
Oud 17-04-2003, 16:21
Verwijderd
Citaat:
! am mE schreef op 17-04-2003 @ 17:10:
Als ik in mn eentje ben, wil ik er graag cool en hip uitzien omdat ik bang ben om stom gevonden te worden. Zeer triest, maar waar (onzekerheid de gexte )
Niet triest, wel eerlijk. Ik denk dat bijna iedereen dat wel heeft.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 17-04-2003, 18:05
Hydraul!C FunK
Hydraul!C FunK is offline
Citaat:
Noé schreef op 17-04-2003 @ 08:28:
Neuh, gewoon lekker in het zonnetje een drankje drinken met vrienden..........niet om "gezien te worden".
Is toch beter dan thuis zitten, of niet dan?

Morgen doe ik hetzelfde(in de zon een drankje drinken met vrienden) gewoon op de bnnenplaats van school.....dus t maakt me dan niet echt veel uit waar ik het doe, terrasje is alleen wel relaxed.
Oud 17-04-2003, 18:14
Verwijderd
Citaat:
Hermione schreef op 17-04-2003 @ 17:21:
ja, zelfs ik
Met citaat reageren
Oud 17-04-2003, 18:31
kaleidoscope
kaleidoscope is offline
Ik heb teveel invloeden van verschillende stijlen, om bij een bepaalde scene te horen en écht geaccepteerd te worden as one of the guys.
Ik heb veel verschillende vrienden en draag veel verschillende stijlen kleren en hetzelfde voor muziek en overige interesses.
Ik maakte me er vroeger vaak druk over.
Nu helemaal niet meer. Ik zit heel lekker in mn vel en voel me goed bij wat ik doe, en ik hoef niet gebonden te zijn aan 1 scene ik pik van alles wat mee en dat is een stuk relaxter dan eigenlijk continue 'scene-verantwoord' te moeten zijn.
Met citaat reageren
Oud 17-04-2003, 18:37
Verwijderd
Citaat:
Hydraul!C FunK schreef op 17-04-2003 @ 19:05:
Neuh, gewoon lekker in het zonnetje een drankje drinken met vrienden..........niet om "gezien te worden".
Is toch beter dan thuis zitten, of niet dan?

Morgen doe ik hetzelfde(in de zon een drankje drinken met vrienden) gewoon op de bnnenplaats van school.....dus t maakt me dan niet echt veel uit waar ik het doe, terrasje is alleen wel relaxed.
je kunt toch ook thuis in de zon zitten?
ik weet niet hoor, maar wij hebben thuis een koelkast, en ijsklontjes, en drankjes en een tuin, dus daar hoef ik het niet voor te doen.
Met citaat reageren
Oud 18-04-2003, 16:23
Hydraul!C FunK
Hydraul!C FunK is offline
Tuurlijk, maar je loopt door de stad(meestal Alkmaar bij mij want daar zit ik op school) en hebt zin om wat te gaan drinken.

Ik woon in Heerhugowaard(een krap half uurtje van Alkmaar af met de fiets) en de meeste andere wonen ook buiten Alkmaar(Heiloo, Bergen, een kwartier a half uurtje aan de andere kant van Alkmaar).

Dan is het gewoon makkelijker om op het Waagplein(centrale plein met terrasjes) te gaan zitten dan dat je helemaal naar de 1 of de ander gaat fietsen.........

En dat heeft nix met "gezien te worden" te maken(als er een kanp meisje langsloopt wordt er natuurlijk wel gekeken )
Maar gewoon makkelijk, relaxed.....

Ik vind het maar fout om op het terras te gaan zitten van "Zie mij hier!".............net zo erg als alle andere aandachttrekkerij waar ik niet zo veel mee opheb.(ik bedoel, ik ken de meeste anderen toch niet die langskomen)
Oud 18-04-2003, 16:28
Verwijderd
Citaat:
Hermione schreef op 17-04-2003 @ 17:21:
Ja.
Met citaat reageren
Oud 18-04-2003, 16:40
Verwijderd
Citaat:
Noé schreef op 17-04-2003 @ 19:37:
je kunt toch ook thuis in de zon zitten?
ik weet niet hoor, maar wij hebben thuis een koelkast, en ijsklontjes, en drankjes en een tuin, dus daar hoef ik het niet voor te doen.
ja, maar als je altijd maar in de tuin zit i.p.v. op een terrasje, gaat het de verkeerde kant op met je street credibility, dat snap je...
Met citaat reageren
Oud 18-04-2003, 16:41
Esmée
Esmée is offline
Nou, ik geef wel eerlijk toe dat bijv. terrasjes bezoeken voor mij meestal wel een kwestie is van zien en gezien worden. Als ik uit school even wat wil drinken, of 's ochtends even ontbijtje wil nuttigen of whatever, dan niet, maar als we van tevoren hebben afgesproken de hele dag in de stad te zitten (zoals vandaag) dan wel. En ik denk idd dat iedereen dat wel heeft. (Flaneren heet dat, kijk maar eens in Medi-terranese landen 's avonds aan de boulevard )
En ik hou er sowieso best wel rekening mee, uitgaan op de juiste plaatsen ook wel (maar dat zijn ook de leukste plaatsen omdat daar de leuke mensen komen). Heel stom misschien, maar ik weet het tenminste van mezelf.
Oud 18-04-2003, 16:43
Verwijderd
Citaat:
Esmée schreef op 18-04-2003 @ 17:41:
Nou, ik geef wel eerlijk toe dat bijv. terrasjes bezoeken voor mij meestal wel een kwestie is van zien en gezien worden. Als ik uit school even wat wil drinken, of 's ochtends even ontbijtje wil nuttigen of whatever, dan niet, maar als we van tevoren hebben afgesproken de hele dag in de stad te zitten (zoals vandaag) dan wel. En ik denk idd dat iedereen dat wel heeft. (Flaneren heet dat, kijk maar eens in Medi-terranese landen 's avonds aan de boulevard )
En ik hou er sowieso best wel rekening mee, uitgaan op de juiste plaatsen ook wel (maar dat zijn ook de leukste plaatsen omdat daar de leuke mensen komen). Heel stom misschien, maar ik weet het tenminste van mezelf.
Ja, flaneren is
Met citaat reageren
Oud 18-04-2003, 16:45
Esmée
Esmée is offline
Citaat:
Noé schreef op 18-04-2003 @ 17:43:
Ja, flaneren is
Oud 19-04-2003, 12:24
Firefly
Firefly is offline
De vriendinnetjes van mijn zusje vinden me cool
Oud 19-04-2003, 12:37
Die Happy
Die Happy is offline
Citaat:
Firefly schreef op 19-04-2003 @ 13:24:
leuk toch
Oud 19-04-2003, 12:58
Verwijderd
Citaat:
Firefly schreef op 19-04-2003 @ 13:24:
*herkenning*
Met citaat reageren
Oud 19-04-2003, 14:25
Verwijderd
met mijn bling bling heb ik behoorlijk veel credibility

nmaar neej, ik doe gewoon wat ik chill vind, ga niet speciaal met mensen chillen uit de zelfde scene, maar chilll met mensn die ik graag mag, en kan me niet veel schelen of ik nou crdeibility heb of nie, als mn haar maar goed zit
Met citaat reageren
Oud 19-04-2003, 14:59
Vice
Vice is offline
Citaat:
bertbart schreef op 17-04-2003 @ 00:11:
Ik ben niet echt een type voor een bepaalde scene. Ik ga ook niet uit om ergens bij te horen, maar om gewoon eens gezellig wat te gaan drinken met wat vrienden of vriendinnen. En ik heb echt schijt dat mijn kledingstijl en levenstijl en whatever niet past met die van mijn vrienden en vriendinnen.
Ik ook niet.
Reageren

Regels voor berichten