Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() Over 'street credibility' heb ik nog nooit nagedacht, interesseert me niets wat mensen op straat vinden en ik hoor ook niet bij een bepaalde 'scene' zover ik weet. ![]()
|
hm nou hier in de buurt. zijn de mensen niet echt onder de indruk van mijn -scene-
kan ze ook niet schelen waar ik uitga. ze houden van me omdat ik ik ben ![]() zoiets?
||
Verwijderd
|
Citaat:
En nu serieus: Als ik met mn vriendinnen ben maakt het me niet zo veel uit hoe andere mensen naar me kijken en of ik wel bij de scene pas ofzo. Mijn vriendinnen vinden me toch wel leuk (geloof ik) anders zouden ze denk ik niet met me omgaan. Als ik in mn eentje ben, wil ik er graag cool en hip uitzien omdat ik bang ben om stom gevonden te worden. Zeer triest, maar waar (onzekerheid de gexte ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
Is toch beter dan thuis zitten, of niet dan? Morgen doe ik hetzelfde(in de zon een drankje drinken met vrienden) gewoon op de bnnenplaats van school.....dus t maakt me dan niet echt veel uit waar ik het doe, terrasje is alleen wel relaxed.
|
![]() |
Ik heb teveel invloeden van verschillende stijlen, om bij een bepaalde scene te horen en écht geaccepteerd te worden as one of the guys.
Ik heb veel verschillende vrienden en draag veel verschillende stijlen kleren en hetzelfde voor muziek en overige interesses. Ik maakte me er vroeger vaak druk over. Nu helemaal niet meer. Ik zit heel lekker in mn vel en voel me goed bij wat ik doe, en ik hoef niet gebonden te zijn aan 1 scene ik pik van alles wat mee en dat is een stuk relaxter dan eigenlijk continue 'scene-verantwoord' te moeten zijn. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
ik weet niet hoor, maar wij hebben thuis een koelkast, en ijsklontjes, en drankjes en een tuin, dus daar hoef ik het niet voor te doen. |
![]() |
|
Tuurlijk, maar je loopt door de stad(meestal Alkmaar bij mij want daar zit ik op school) en hebt zin om wat te gaan drinken.
Ik woon in Heerhugowaard(een krap half uurtje van Alkmaar af met de fiets) en de meeste andere wonen ook buiten Alkmaar(Heiloo, Bergen, een kwartier a half uurtje aan de andere kant van Alkmaar). Dan is het gewoon makkelijker om op het Waagplein(centrale plein met terrasjes) te gaan zitten dan dat je helemaal naar de 1 of de ander gaat fietsen......... En dat heeft nix met "gezien te worden" te maken(als er een kanp meisje langsloopt wordt er natuurlijk wel gekeken ![]() ![]() Maar gewoon makkelijk, relaxed..... Ik vind het maar fout om op het terras te gaan zitten van "Zie mij hier!".............net zo erg als alle andere aandachttrekkerij waar ik niet zo veel mee opheb.(ik bedoel, ik ken de meeste anderen toch niet die langskomen)
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Nou, ik geef wel eerlijk toe dat bijv. terrasjes bezoeken voor mij meestal wel een kwestie is van zien en gezien worden. Als ik uit school even wat wil drinken, of 's ochtends even ontbijtje wil nuttigen of whatever, dan niet, maar als we van tevoren hebben afgesproken de hele dag in de stad te zitten (zoals vandaag) dan wel. En ik denk idd dat iedereen dat wel heeft. (Flaneren heet dat, kijk maar eens in Medi-terranese landen 's avonds aan de boulevard
![]() En ik hou er sowieso best wel rekening mee, uitgaan op de juiste plaatsen ook wel (maar dat zijn ook de leukste plaatsen omdat daar de leuke mensen komen). Heel stom misschien, maar ik weet het tenminste van mezelf.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
met mijn bling bling heb ik behoorlijk veel credibility
nmaar neej, ik doe gewoon wat ik chill vind, ga niet speciaal met mensen chillen uit de zelfde scene, maar chilll met mensn die ik graag mag, en kan me niet veel schelen of ik nou crdeibility heb of nie, als mn haar maar goed zit |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Nieuws (in? en) over het Midden-Oosten Gatara | 181 | 11-09-2008 16:31 | |