Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
als je zeg maar niet zou roken en een vriend(in) had die ook niet rookte en na 4 maanden ineens WEL begon te roken, DAN vind ik dat je kunt zeggen dat hij/zij daar mee moet kappen... maar niet wanneer je het wist voordat je wat met die persoon begon
|
Wel fokkin irritant dat je ee keus moet maken. Ik zit nu ook met net zoiets. Me vrind én me huishenoot willen stoppen enzo, en ik heb daar niet echt de behoefte aan...
Je moet er zowiezo met haar over praten, of je nou wel of niet gaat blowen.
|
Ligt aan het soort wiet en de soort vriendin
![]() Ik bedoel.... als je een vriendin hebt die je echt super vindt, dan zou ik er wel voor willen "stoppen", maar met relaties denk ik dat het een beetje triest is, stel je vriendin zegt, die wiet of ik... dan is ze toch niet eens de moeite waard.... want dan komt ze een maand later weer met andere eisen... kam je haren iedere dag, trek hele en schone kleren aan, ga werken, bezoek je oma...... enz. enz. Als die vriendin vraagt of je wil minderen vind ik dat een veel reeeler antwoord, ze zegt eigenlijk, ik ga je helpen met minderen.... en niet zo van ik chanteer jou met onze relatie.....
||
Citaat:
![]() hijft totaal gelijk, maar hele kleren??? ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
|
ik denk dat ze t dan niet serieus met je meent. ik haat echt van die meisjes die een ideaalbeeld hebben van hun liefje en die, als ze dr een hebben, hem helemaal willen aanpassen aan dat beeld. je valt toch niet voor iemand als je niet akkoord gaat met die zijn levenswijze. smoken hoort gewoon bij je stijl als je t doet, als ze je wil veranderen is ze dus niet blij met wie je bent, dus dump ze gewoon, ze geeft dr toch niet om, ze zal wel iemand anders vinden om te manipuleren. be yourself
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Drugs & Alcohol |
Algemeen tripreport topic Verwijderd | 413 | 09-02-2017 23:04 | |
De Kantine |
Het zoveelste topic over wat je niet waarderen kunt Verwijderd | 500 | 08-03-2012 15:00 | |
Liefde & Relatie |
Gezien worden als "beste vriend" Praganonut | 278 | 05-09-2007 12:36 | |
Verhalen & Gedichten |
Een derde gedachte, (verhaal, nog niet af). Noor-91 | 3 | 26-01-2006 09:55 | |
Drugs & Alcohol |
Laten stoppen bj0etiejfreak | 109 | 08-10-2004 05:39 |