Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Als je met je vriend verder wilt is het voor jou gewoon een afweging of je eerlijk wilt zijn koste wat het kost (wat ik zelf niet zou doen, ik zou de weg van de minste pijn kiezen, dus verzwijgen. Doe dit alleen als je iemand in de ogen kan kijken en glashard kunt liegen) of dat je het gewoon laat rusten en er verder geen aandacht meer aan schenkt.
Jet hoeft geen belemmering te zijn om goed met je huidige vriend verder te gaan, maar verder is het natuurlijk wel heel stom. ![]() |
![]() |
|
![]() |
Ik ben sinds gisteren thuis van een verre reis met een fantastische groep! De groep bestond voornamelijk uit meisjes maar er waren ook 4jongens! Met 1 van die jongens klikte het al van op de luchthaven. Ik denk dat het daar vooral begonnen is!
Vanaf den eersten dag was het echt al duidelijk voor iedereen dat er iets aan het bloeien was! Ook sinds die nacht is hij niet meer in zijn eigen kamer gaan slapen, hij heeft steeds bij mij in bed geslapen.. en natuurlijk niet altijd 'gewoon slapen'! Van donderdag op vrijdag was het dan DE NACHT! Ik heb gewoon m'n eerste keer gevreëen met een gast die ik nog maar enkele maanden kende! Terwijl ik thuis een vriend had die me miste! Ik was me er heel goed van bewust dat ik m'n vriend aan het bedriegen was, maar er was maar 1iemand die me kan gaan verraden en die zal het niet doen! Ik voelde me echt 100% mezelf en op m'n gemak bij hem,hij was zacht en lief tegen mij! Hij heeft me heel die vakantie 'zoet' genoemd en wou gewoon heel de tijd bij mij zijn! Hij woont tamelijk ver van me en heeft door zijn studies zowiezo al niet veel tijd! Dus had hij gewoon al besloten dat we best gewoon de moeite niet zouden doen om een relatie te beginnen. Terwijl ik eigenlijk m'n relatie met m'n vriend nog wel had durven opgeven voor hem.Omdat m'n vriend ik en ik zijn nog maar 3weken samen en hebben een nog vrij prille relatie! Maar ik heb hem gelijk gegeven,dit was het beste! We komen elkaar nog tegen als we met de hele groep afspreken en we zijn gewoon vrienden zoals elk ander persoon van de groep ,alleen hebben wij intiemere dingen gedaan! Ik ben er eigenlijk nooit uitgeraakt of hij eigenlijk verliefd was op mij?!Gevoelens JA,maar verliefd? Ik had wel sterke gevoelens voor hem,maar was zeker niet verliefd!!! Maar nu ik thuis ben mis ik hem toch, ik wil gewoon hem ergens in m'n buurt hebben! Hoewel ik mijn vriend ook gemist heb,en dicht bij hem wou zijn! Ik ben blij dat ik m'n vriend nog heb, en dat we besloten hebben geen relatie te beginnen! Mijn beste vriendinnen weten dat ik hel bedrogen heb, en zeggen dat zij het niet gaan vertellen dat ik dat maar moet als ik er klaar voor ben!! Maar ik ga het hem niet vertellen! Ik ben gewoon vertrokken met de gedachte ik ga me daar amuseren NO MATTER WHAT, en dat heb ik gedaan!
||
![]() |
Citaat:
So SHUT THE FUCK UP!!!!!!!!(nu roep ik.)
||
Citaat:
ontopic: dit lijkt me nou niet bepaald een goede basis voor n relatie. Maak t uit of zeg t m, vind t behoorlijk hypocriet als je er nix aan zou doen. Nogal makkelijk gezegd: wat niet weet, wat niet deert...
|
![]() |
...en weer een nieuw slachtoffer in de reeks van daden die voortvloeien uit asocialiteit, gevoelloosheid en onverantwoord gedragen jegens liefde en andersmans gevoelens...
![]() Ga je diep, maar dan ook heel diep schamen dat je vriend zoiets door jou toedoen moet meemaken. En dat je geen schuldgevoelens hebt, geeft aan dat je óf een klomp ijs bent óf hem alleen maar gebruikt hebt ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
![]() |
|
kep nu meer als een jaar met mn vriend, en heb soms echt heeel erg de neiging tot..
Ik doe het niet, ik weet hoe kut ut is. maar toch de verleiding is er wel.. Ik vin het gewoon een test, vroeg of laat komt die neiging, en als ie er is, en overwonnen is, dan kan je pas trots zijn en zeggen, IK HOU VAN MN VRIEND!! jah, zo denk ik er over ![]()
|
ik krijg niet echt het idee dat je echt verliefd op hem bent. Ik weet wel dat ik daar niet over mag oordelen maar als je echt om iemand geeft dan heb je niet eens de behoefte om vreemd te gaan ook al zie je elkaar niet echt veel. ik zou het uitmaken, lijkt me niet dat je dit echt ziet zitten.
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
En dat is je verhaal ook , zeker met al die fucking uitroeptekens.
|
Mensen, waarom allemaal zo negatief? Waarom krijgt zíj alleen maar de schuld? Volgens mij moet een relatie van 2 kanten komen, anders werkt het niet. Hij heeft totaal geen aandacht voor haar: geen wonder dat ze wel eens iemand anders probeert die haar wél aandacht wil geven. Ok, het is niet goed voor je relatie, maar als er behalve zoenen verder niks gebeurt is en er verder ook niks gaat gebeuren zijn er toch geen grote problemen???
De enige oplossing voor je probleem: maak je vriend HEEEEEL erg goed duidelijk dat je HEEEEEL VEEEEEL aandacht nodig hebt. En als hij dat niet voor je overheeft moet je misschien nog maar een keertje nadenken over jullie relatie samen. Ook al is hij nog zo leuk: iedereen verdient een beetje aandacht, en jij zeker! En voor de andere lezers van dit bericht: WAAROM heeft iedereen meteen van die vooroordelen over vreemdgaan? luister eerst eens naar iemands verhaal voordat je meteen je oordeel geeft. Zo, dat wou ik ff kwijt
||
Citaat:
Raar toch???? Dus heb maar niet meteen je oordeel klaar: grote kans dat je zelf ook wel eens vreemd bent gegaan of dat in de toekomst nog gaat doen.
|
Als hij je niet genoeg aandacht geeft, is dat natuurlijk geen excuus om je aandacht op zo'n manier bij andere jongens te gaan zoeken. Maar het geeft wel aan dat er iets niet goed zit in je relatie. En omdat jullie pas een maand hebben, zou ik zeggen: deze relatie heeft toch geen zin... Maak het uit, als je zelf al zo twijfelt en zelfs met een jongen hebt gezoend die je niet eens zo heel erg leuk vond, dan is het wel duidelijk, toch?
||
![]() |
Citaat:
Het gaat over iemand opzettelijk pijn doen... En ja dat doen heel veel mensen ja, maar dat betekent niet dat dat geoorloofd is of dat men zich niet mag verzetten om in dat stereotype terug te vallen... En ik hoef geen enkele achtergrond van een verhaal over vreemdgaan te weten, aangezien niks, maar dan ook helemaal niks zo'n ongelooflijk trieste actie rechtvaardigt... Dat je het uitmaakt OK...maar dat je zelfs daarvoor te lui of te labiel bent, geeft al aan om wat voor type persoon het gaat... AMEN
||
Verwijderd
|
Citaat:
xxx |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
Laatst gewijzigd op 17-04-2003 om 11:51. |
![]() |
|
Verwijderd
|
volgens mij niet echt...
en ook niet met de zeven daden van barmhartigheid... hoewel je 'vraatzucht' kunt combineren met 'voed de hongerigen' en 'laaf de dorstigen', met een beetje fantasie... en als je toch creatief bezig bent, kun je 'lust' combineren met 'kleed de naakten'... |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |