![]() |
|
neeh, het kan echt geen kwaad. Je moet idd wel gewoon 'echte' oordopjes gebruiken. Die zijn van mooi kunstof en kunnen niet zoals die watten stukjes in je oor achter laten.
Bovendien hoor je vaak alles nog wel, maar hoor je alles op 1 toon. NEt alsof je in de interliner zit ![]() Dus als er iets gebeurd in huis dan hoor je dat echt wel. Je moet alleen effe je oordoppen uit doen om te horen wat je nou eigenlijjk gehoord had ![]()
|
![]() |
Ohropax is het prettigst. Dat zijn wasbolletjes die zacht worden door je lichaamswarmte. Ze zitten dus altijd heerlijk en sluiten perfect af.
Ik gebruik ze als extra bescherming naast mijn koptelefoon met schieten. .45 knallen zijn zo prima afgedempt. Die voel je meer dan je ze hoort.
||
Citaat:
Waar kun je dat kopen dan? of zijn dat gewoon van die oordopjes die je zeg maar in model kunt drukken en die dan in je oor verder uitzetten? Want die vind ik opzich niet echt helpen...
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
Ik heb oordopjes die herriestoppers heten, van een soort schuimrubber, je kunt ze in elkaar knijpen en dan in je oren stoppen, en dan zetten ze uit tot ze de goede vorm hebben. Ik gebruik ze zelden, maar 'k geloof niet dat het slecht is ze te gebruiken.
Op werkweek in Rome zaten we op een camping met onder andere pauwen, en pauwen gaan geluid maken als de zon op komt. In Rome eind mei komt ze zon op om halfzes, ongeveer. We sliepen zelden vóór twaalf uur. Wel eens een pauw horen gillen? Dan zijn ze erg handig... |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |