Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Ik heb alle cijfers al binnen voor mijn schoolexamen. Alleen nog herkansingen en een mondeling letterkunde te gaan. Ik begin nu al met samenvattingen maken, dat lijkt me toch heel errug handig en examens oefenen. Mijn laatste lesdag is 16 april. Iig vanaf dan ga ik echt leren. Wil wel zo goed mogelijk leren zodat niet meer in die examenweek nog hoef te stressen/leren. Dat lijkt me toch wel het beste.
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Ik begin zeker vier weken van te voren, met voor het examen een paar dagen rust (het is volgens mij niet slim om je helemaal kapot te leren, om vervolgens helemaal totall-loss aan je examens te beginnen)
|
![]() |
waaaaaaaaarom heeft iedereen zo lang vrij van te voren?!!?, ik niet volgens mij....., ga wel leren maar denk ook pas 2 weken van te voren ofzo, of een weekje.....zoals ik t altijd heb gedaan....maarja t zijn wel je examens......ga zo maar ff leren denk ik.......
![]()
|
Ik moet na de mei vakantie op 8 en 9 mei nog gewoon naar school toe, t*fusschool! Denk dak me ma maar ff lief aan moet kijken om me ziek te melden
![]() ![]() Ik denk dat ik in de mei vakantie begin ofzo, eerst volgende week nog even tentamens en dan ff me cijfers uitrekenen en kijken waar ik veel aan moet doen en waar weinig |
![]() |
|
Je bent allang bezig.... Op school doe je nu niets anders dan examenstof doornemen!!!
maar goed, met het echte leren begin ik volgende week ( na ja, dat zeg ik eigenlijk al sinds januari...) Maar begin wel binnenkort, moet wel, ben vorig jaar gezakt...
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Ik begin niet te lang vantevoren, ben nu aan het leren voor de laatste SE-week en daarna hebben we alle eindexamenstof af, dan alleen maar herhalingslessen, dus daarvan leer je ook wel. En na de laatste lesdag (8 mei) heb ik nog een week facultatief les dus ik leer denk ik die week pas... Heb ook pas 19 mei mijn eerste examens, M&O en Nederlands...
|
![]() |
Na mijn laatste schooldag ga ik gewoon op mijn gemak beginnen met voorbereiden. Management en Organisatie is het enige vak waar je flink voor moet leren, dus dat ga ik mooi uitspreiden over de periode tot half mei. Latijn moet ik ook nog wel wat leren en verder is het voornamelijk oefenen en beetje doornemen, zorgen dat ik alles weer precies weet.
Meeste stof is nog wel redelijk blijven hangen.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
vorig jaar, toen ik examen deed, heb ik over het algemeen pas geleerd de dag voor ik het examen had. ik heb wel ietsje meer gedaan, maar het meeste heb ik echt de dag voor het examen gedaan. op het laatste moment dus.
verder wil ik nog even over aardrijkskunde zeggen dat je al heel erg ver komt met een atlas. ik heb niets geleerd bijna, wel ff doorgelezen, maar ik had er niets aan, aan wat ik geleerd had.
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() nou moet ik wel zeggen dat ik voor aardrijkskunde wel het laagste cijfer van al mijn landelijk examencijfers had: 5,6. maar dit kwam denk ik niet omdat ik niet goed geleerd had, maar omdat ik niet goed geoefend had met vorige examens. er stond namelijk heel weinig uit de examenstof in het examen. bovendien ben ik gewoon niet zo goed in sommige dingen omschrijven enzo. nouja, volgens mij stond ik toch nog een 7 aan het eind ![]()
||
Citaat:
Hier werk je toch zes jaar naar toe? ? |
![]() |
|
Ik heb strax herkansing Bio *gaap*, en hiervoor moet ik al 1 van de 3 boeken 'leren'....dan kan ik rustig de rest hierna ff doorbladeren...ik vind het maken van examenbundels 100x zo nuttig dan me de klere te leren....en natuurlijk voor de exacte vakken ff het boekje 'samengevat' doorbladeren.....
et is echt ZO heerlijk als je alleen maar 3en kan halen... ![]() ![]() Ik ben dus al bezig met het maken van bundels, en in de Meivakantie het ik wiskunde examentraining...verder zal ik weinig doen....te lui voor ![]()
|
Verwijderd
|
Je bent natuurlijk al eigenlijk het hele jaar bezig geweest met leren voor je schoolonderzoeken; dus eigenlijk heb je (of ik tenminste) alle stof al een keer behandeld. Wat natuurlijk niet wil zeggen dat ik helemaal niks ga leren; ik ga alles nog een keer doornemen en dingen die ik niet meer kan/ snap ff echt goed leren weer. Verder veel oefenen met examens.
En geen hele dagen leren; maar een beetje relax leren dat werkt het beste volgens mij! |
![]() |
|
Ik heb het nu zo: ik neem het aantal dagen wat ik denk nodig te hebben, doe daar nopg een paar dagen bij voor de zekerheid, en dan ook nog een dag of drie voor het geval ik ziek word. dat moet lukken
![]()
|
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Algemene schoolzaken |
Leren voor 2 talen Floor1231998 | 9 | 27-01-2013 15:30 | |
Algemene schoolzaken |
Lerares maakt fout met cijfer! demihoogendoorn | 15 | 18-02-2012 20:04 | |
Eindexamens 2003 |
de dag voor het examen beginnen met leren... miss Misty | 14 | 17-05-2003 13:39 | |
Eindexamens 2003 |
AAH leren... hulp gevraagd... Alpha #1 | 50 | 09-05-2003 15:23 | |
Eindexamens 2003 |
al beginnen met leren? mekras | 22 | 28-04-2003 23:29 | |
Algemene schoolzaken |
Hoe zet je jezelf aan tot leren? Lakitu | 60 | 19-02-2003 15:01 |