![]() |
||
Citaat:
Ook zijn mensen geneigd om te denken dat bijna alle homosexuele mannen travestieten zijn en dat veel lesbische vrouwen wel een beroep a la bouwvakker zullen kiezen. Zo vaag. Enige verklaring die ik zou kunnen bedenken voor ideeen over onbalans en gedrag van de andere sexe is dat homosexuelen zich sexueel vaak vrij gevochten hebben.. ze hebben meer moeite moeten doen om zichzelf te kunnen zijn. Daardoor zullen ze gedrag dat typisch als behorende tot een bepaald geslacht niet verbergen omdat ze toevallig het andere geslacht hebben.
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
Heu, vind het een vage stelling. Maar goed. Ik denk dat het gewoon iets te maken heeft met vertrouwen. Vrouwen zitten anders in elkaar dan mannen en vrouwen weten bijvoorbeeld ook precies wat vrouwen lekker vinden. En na een paar traumatische ervaringen met het andere geslacht ga je dan toch wel even nadenken over je eigen geaardheid.
||
Citaat:
Wil ik graag de verklaring horen voor mensen die vanaf hun 4e jaar al alleen oog hebben voor leden van het eigen geslacht en nooit op een sexuele manier denken aan of verliefd worden op het andere geslacht.
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||||
![]() |
Citaat:
Citaat:
En bovendien vind ik het een beetje vaag dat je door een traumatische ervaring met iemand van het andere geslacht maar 'besluit' om homo te worden. Zoiets besluit je zeker niet, zoiets bén je! Citaat:
Maar ja, eigenlijk boeit het ook niet of die stelling waar is of niet, het gaat er toch vooral om om gelukkig te zijn in het leven!! |
![]() |
||
Citaat:
Ik wilde meer aantonen dat die "vertrouwen" verklaring, niet toerijkend is. Hopelijk wordt het niet bekend waardoor het komt.. dit gen zus, die aandoening zo.. want dan gaan mensen inderdaad om genezing vragen. Hoopt dat mensen nog een keertje ophouden met mensen op geaardheid te onderscheiden.. er zijn mijn inziens namelijk geen scherpe grenzen te trekken, dus er valt niets in te delen. Ieder mens heeft gewoon persoonlijke voorkeuren in al het gedrag, smaak en intresses.
||
Citaat:
Als jij spruitjes goor vindt dan kan je je ook niet voorstellen dat een ander dat lekker vind. Hetzelfde bij een hekel hebben aan een kleur of aan een type muziek etc.. Heeft gewoon te maken met smaak. Doe wat voor jou goed voelt en laat een ander dat ook doen ook al zou dat niets voor jou zijn. Vrouw wordt alleen maar gezien als lekkerder dan een man omdat de media de vrouw voortdurend als lustobject presenteerd. Hoe je denkt over zaken is voor een groot deel bepaald door de informatie die je gevoerd krijgt. Als je die media invloed weg zou kunnen halen heb je alleen persoonlijke voorkeur over en niet dat negatieve bijsmaakje dat we via de media en omgeving onze strot ingeduwd krijgen over homosexuele mannen.
Laatst gewijzigd op 23-03-2003 om 11:11. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Sluit elkaar niet uit trouwens.. Ik denk dat je de media onderschat. Je bent afhankelijk van de media en je omgeving voor je informatie en dus wordt zelfs je mening en je gevoelens beinvloed. Als invloed van media bull**** is zoals je zegt, waarom werken reclames dan? Deel van de media is een voortdurende : Een vrouw is een lekker ding - reclame Goed voorbeeld daarvan is ook: 2 vrouwen sex met elkaar = lekker, 2 mannen = vies
|
Ik zou zeggen, kijk naar de wereld van de aapjes... Daar worden problemen uit de weg geruimd door seks, en dus ook homosex.
(bepaalde apensoort, weet niet meer welke). En aangezien wij afstammen van de aapjes lijkt het me logisch dat sommigen van ons mensen dit ook doen. Dat ik het niet hoef te zien is een tweede, maar toch...
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
@SounD: Ik ben het met je eens dat je voor je informatie afhankelijk bent van de media en je omgeving, maar denk er wel om dat de informatie die door de media wordt verstrekt "gekleurd" kan zijn, en dus een onjuiste weergave van die informatie kan bevatten. Denk in dat verband aan de rol van de propaganda in de Nazi-periode.
||
Citaat:
Ga je ervanuit dat de mens er van de ene op de andere dag was? Apen zie je niet evolueren omdat een wezen zelf niet veranderd, maar de nakomelingen van dat wezen zijn meestal niet exacte kopieen.. Daardoor veranderd een soort langzaam en ontstaan er soms nieuwe soorten. Het zit dus zo.. Je hebt binnen de zoogdieren groepen en families van soorten.. Mens zit dus in zo'n groep met apen.. Of de mens dan een aap is of niet doet er niet veel toe.. genetisch gezien zijn apen en mensen nauwe verwanten en er is ook aangetoond dat ze ergens in het verleden dezelfde voorouder hadden. @Mathfreak.. Ik snap de maar niet in je stukje dat je aan mij hebt gericht. Zover ik kan zien denken we er precies hetzelfde over namelijk.
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() --> psychologie? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
![]() ![]() [/offtopic] |
![]() |
|
ik denk dat homo's (te) veel vrouwelijke hormonen hebben, want homo's zijn meestal ook heel vrouwelijk (soms zelfs overdreven vrouwelijk).
en dushi... veel mensen geloven nou eenmaal in de evolutietheorie. je bent zelf ook een aap ![]()
||
Citaat:
's die kaal worden, kaal worden wijst op een grote dosis mannelijke hormonen. Die hebben echt geen overschot aan vrouwelijke hormonen, dus daar gaatje theorie. Geslacht en geaardheid zijn 2 losse dingen. Op mannen vallen maakt je niet vrouwelijk, op vrouwen vallen niet mannelijk.
||
Citaat:
en je hebt hormonen die je lichaam beinvloeden, en je hebt hormonen die je hersenen beinvloeden, dus daar is mijn theorie weer...
||
Citaat:
Zo is het idee ontstaan dat bijna alle homosexuelen overdreven stereotyp gedrag vertonen.. dat is gewoon niet waar. Inderdaad je hebt verschillende typen hormonen. Groeihormonen, pijnstillende hormonen, sexhormonen etc.. Hoe dat je theorie waar zou maken zie ik niet. Dus graag beter uitleg.
|
![]() |
Als het yin en yang uit evenwicht raakt, krijgt men vaak lichamelijke ongemakken, zoals hoofdpijn... Psychisch kan men ook wel uit evenwicht raken, maar ik denk niet dat je de 'vrouwelijke' en 'mannelijke' kant daarin zo letterlijk nemen. De vrouwelijke en mannelijke kant worden figuurlijk genomen (zo is zout bijvoorbeeld een vrouwelijke stof). Ik denk niet dat homoseksualiteit iets met het evenwicht van yin en yang te maken heeft.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie |
Stellingen suzana | 2 | 11-05-2008 15:39 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
stellingen gothicje | 1 | 25-06-2007 10:49 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Plan strafbaar stellen Holocaust-ontkenning wint steun Relief | 115 | 19-02-2007 10:47 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
[STELLING] De nadelen van een verzorgingsstaat zijn groter dan de voordelen. Verwijderd | 110 | 21-09-2006 00:04 | |
Liefde & Relatie |
hoe stel je je op Verwijderd | 22 | 16-08-2002 00:27 | |
Verhalen & Gedichten |
Stel.. gedichtje ove reen gebeurtenis van laatst.. :( Joyce-b | 7 | 07-01-2002 21:46 |